Mitä haluaisit sanoa puolisollesi/säädöllesi/exällesi mutta se ei olisi ok?
Kommentit (51)
Viikon loma edessä enkä näe sinua. Kerron fb:ssa missä olen. Tiedän eräästä asiayhteydessä että olet käynyt katsomassa fb sivujani. Ei se mitään, sen tajuaminen lämmitti kovasti sydäntäni, ehkä edes hitusen kaipaat minua joskus salaa. Kun iltaisin silmäsi suljet ja kasvoni edessäsi näät sä tunnet sen vanhan kaipauksen....Ihan kuten minäkin. Ja joka kerta kun sinut nään J edes muutaman sekunnin vilaukselta, tuo vanha kaipaus palaa. Hitto vie että rakastinkin sinua, siksi onnistuitkin särkemään sydämeni niin pahasti etten koskaan toipunut siitä. Kun ei saa sitä kenet halusi, kaikki sen jälkeen on vain laastareita. Kaija Koon sanoin: Ei ikävä ikinä mee se pysyy se syvenee.
Jätä se kuivankesänoravan näköinen tympeää ämmäsi. Et siedä enää edes häntä, kumpikin elätte ihan omaa elämäänne. Hän kaipaa exäänsä myös. Et alunperinkään halunnut häntä, etkö tajua että hän huijasi sinua kun tajusin että kaipaat yhä perääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua haittaa se että sulla ei seiso.
Puolisolle.
Jos et miellytä? Osaisitko mennä itseesi?
Usko pois, mitään muuta en ole tehnytkään kuin "mennyt itseeni". En silti keksi itsessäni mitään muuta syytä kuin sen että olen ikääntynyt siinä missä mieskin. En kuitenkaan ole vielä edes 50 ja koen olevani liian nuori luopumaan seksuaalisuudesta. Koska kun miehelläni ei seiso, häntä ei tunnu kiinnostavan seksi muutenkaan. Ja toisaalta tiedän että häntä itseään myös ahdistaa se että ei seiso, joten en oikein voi edes keskustella aiheesta. Voin vain yrittää olla tukena vaikka kyllä, kyllä mua haittaa tää tilanne. Ei pelkästään siksi että mulla ei ole enää seksiä, vaan myös siksi että "menen itseeni" sen johdosta. Ja tätähän minä en voi hänelle siis sanoa, jotta hän e
Olen tosi pahoillani puolestasi. Oisko tähän mahdollista saada apua terveydenhuollosta? Ootko yrittänyt ottaa asiaa puheeksi miehen kanssa? Ymmärrän että voi olla miehelle kova paikka. Tuntuu tosi surulliselta että joudut kärsimään tämän asian takia 😘 En kyllä tiedä mitä itse tekisin tilanteessasi. Itse olen 46v ja en ole juuri nyt parisuhteessa mutta toivon että vielä joku päivä olisin.
En voi uskoa, että hukkasin 1,5 vuotta elämästäni sinuun ja pieneen m*lkkuusi. En toivo sinulle mitään hyvää. Toivon, että kohtaat jonkun samanlaisen sadistisen valepukin, mitä itse olet. Ansaitset samaa, mitä minulle aiheutit.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin seksiä. Onko OK hakea sitä muualta kun sinua puolisoni ei kiinnosta?
Ei ole ok. Korjaa tilanne tai eroa.
Vierailija kirjoitti:
Eksälle, me oltaisiin voitu olla niin onnellisia jos olisit kohdellut minua samalla lempeydellä ja arvostuksella kuin kaikkia muita ihmisiä elämässäsi. Jostain syystä valitsit kohdella minua kuin paskaa, ja sitten et yhtään ymmärtänyt, miksi lähdin.
Veit sanat suustani. Puolison kaltoinkohtelu on yllättävän yleistä. Onneksi lähdit ja minä myös. Seuraavalla kerralla kannattaa tarkkailla varoitusmerkkejä eikä rakennella hormonihuuruissa pilvilinnoja. Voi säästyä paljolta tuskalta.
Ois paljonkin sanottavaa, hänen takiaan on ollut paha mieli melkein koko aikuisiän, en kuitenkaan itse alennu ilkeilyyn, yhteisen nyt jo aikuisen lapsemme vuoksi, ex kylläkin sai aivoinfraktin, mietin sillon onko todella karman laki olemassa.
Hyvää isänpäivää, uskon että olet ollut kiltti ja isä pojillesi, niille pojille mitä meidän piti hankkia yhdessä. Sinä sait mitä halusit ja tarvitsit, minä en. Ai niin, paitsi et sinäkään saanut minua vaan jouduit tyytymään laastariin. Olet kuitenkin minulle edelleen jollain tapaa rakas enkä saa silmiäni irti sinusta vieläkään kun vilaukselta sinua nään.
Eksälle, me oltaisiin voitu olla niin onnellisia jos olisit kohdellut minua samalla lempeydellä ja arvostuksella kuin kaikkia muita ihmisiä elämässäsi. Jostain syystä valitsit kohdella minua kuin paskaa, ja sitten et yhtään ymmärtänyt, miksi lähdin.