Maryamilta, 19, vetoomus KAIKILLE miehille: Lopettakaa tyttöjen ja naisten häirintä!
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maryamilta-19-vetoomus-kaikille-mie…
"Lastensuojelujärjestö Planin 19-vuotias aktiivi Maryam Al-Juboori, joka luki koskettavan vetoomuksen kaikille miehille SuomiAreenassa Porissa viime viikolla.
Tilastojen mukaan joka kolmas suomalainen 15-16-vuotias tyttö on kokenut seksuaalista häirintää."
"Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän."
Kommentit (311)
Voi pikkusia naislapsia, aina niin pulassa 😣
Myös vetoomus pikkutyttöjen pimpan silpomisen kieltämiseksi olisi aika kova juttu!
Valitettavasti omakin tyttäreni on näitä jotka pelkaavät kunnonxkyrpää ja pojan panoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä, pappa, et ole tehnyt jotain väärin, älä sitten ulise, koska sitten ei puhuta sinusta. Tajuatko?
No sitten ei puhuta että kaikkien miesten pitäisi tehdä sitä ja tätä. Tajuatko? Jumalauta!
On monia KAIKKIA koskevia velvollisuuksia, esim yleinen auttamisvelvollisuus. Tuo vetoomus eli pyyntö menee hyvin auttamisvelvollusuuden alle.
Mutta eipä se tietysti vähäjärkistä koske. Kuten sananvapauskin on vain natseilla, ei meillä muilla 😂
On se varmaan kiva (ja älyllisesti epärehellistä) olla valkoinen heteromies kun voi napsia rusinoita pullasta ja valita ne lait ja käytössäännöt joita viitsii noudattaa.
Ja muitahan koskee sitten nekin säännöt, joista ei itse piittaa.
Ei kiinnosta teidän naiste
Ei minuakaan. Ei ole minulta pois jos joku urpo ahdistelee naisia. Miksi miesten nyt siihen pitäisi puuttua kun naiset ovat muutenkin muka niin ylivertaisia kaikessa? sen kuin ratkaisevat itse ongelmansa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.
Tuo on miesvihaa ja miesten demonisointia.
Sama kuin vetoomus ettette naiset enää tappaisi pieniä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.
KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?
Lue uutinen tarkasti. Siinä puhutaan KAIKISTA MIEHISTÄ.
Niin, pyydetään kaikkia miehiä kollektiivisesti tuomitsemaan nuo teot ja tekijät,. Kuvitteletko, että ahdistelijat ja raiskaajat lopettaa pyytämällä? Eihän ne lopeta edes vankilatuomiolla.
Sinä voit tehdä sen, että lakkaat syyttämästä naisia ongelmistasi. Ja ylipäätään otat vastuun siitä, miten käyttäydyt. Älä ole kuin sika, ellet ole sika. Nyt ja tässä. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.
KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?
Kyllä, hän lukee niin kuin kokee.
Suora lainaus: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinä, pappa, et ole tehnyt jotain väärin, älä sitten ulise, koska sitten ei puhuta sinusta. Tajuatko?
No sitten ei puhuta että kaikkien miesten pitäisi tehdä sitä ja tätä. Tajuatko? Jumalauta!
On monia KAIKKIA koskevia velvollisuuksia, esim yleinen auttamisvelvollisuus. Tuo vetoomus eli pyyntö menee hyvin auttamisvelvollusuuden alle.
Mutta eipä se tietysti vähäjärkistä koske. Kuten sananvapauskin on vain natseilla, ei meillä muilla 😂
On se varmaan kiva (ja älyllisesti epärehellistä) olla valkoinen heteromies kun voi napsia rusinoita pullasta ja valita ne lait ja käytössäännöt joita viitsii noudattaa.
Ja muitahan koskee sitten nekin säännöt, joista ei itse piittaa.
Auttaminen on aina tarpeen silloin kun havaitsee avun tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta, vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?
taasko joku raskaasti ylipainoinenfeministi valittaa, kun kukaan ei vihellä perään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, pyydetään kaikkia miehiä kollektiivisesti tuomitsemaan nuo teot ja tekijät,. Kuvitteletko, että ahdistelijat ja raiskaajat lopettaa pyytämällä? Eihän ne lopeta edes vankilatuomiolla.
Sinä voit tehdä sen, että lakkaat syyttämästä naisia ongelmistasi. Ja ylipäätään otat vastuun siitä, miten k
Tuomitsen kollektiivisesti. Helpottiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta, vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?
Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.
Sulla on niin ällö ja vinksallaan suhtautuminen naisiin, että sun apua en todellakaan tarvitse. Se viesti on tarkoitettu miehille, joilla on aivot. Sunkaltainen toivoton tapaus - no minkäs sille voi? Varmaankin kumpuaa sun lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän."
Mitä tuossa sanotaan? Siinä vedotaan että ME lopetamme häirinnän. Lukutaito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.
Niin? Ei ole, että KAIKKIIN miehiin ja poikiin. Daaaa. Ja miksi sulla on niin hirveät defenssit päällä? Eli olet ahdistellut. Muuten ei menisi niin tunteisiin.
Ei vaan jaksa enää välittää naisten ongelmista. Muuttakaahan naiset vaikka kuuhun keskenänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit lopettaa raiskaukset, ellei miehet sitä lopeta?
Pitääkö naisten alkaa itse lopettaa ahdistelijat ja raiskaajat, kun miehet ei mitenkään pysty oppimaan käytöstapoja?
Mieti hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit tehdä sen, että lakkaat syyttämästä naisia ongelmistasi. Ja ylipäätään otat vastuun siitä, miten k
Tässä ulkopuolinen putoaa kärryiltä. Missä hän mahtaa syyttää naisia ongelmistaan? Jotenkin nyt tuntuu siltä, että ahdistelusta halutaan tehdä minun ongelmani. Miksi?
Kyllä, hän lukee niin kuin kokee.