Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maryamilta, 19, vetoomus KAIKILLE miehille: Lopettakaa tyttöjen ja naisten häirintä!

Vierailija
30.06.2025 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maryamilta-19-vetoomus-kaikille-mie…

"Lastensuojelujärjestö Planin 19-vuotias aktiivi Maryam Al-Juboori, joka luki koskettavan vetoomuksen kaikille miehille SuomiAreenassa Porissa viime viikolla.

Tilastojen mukaan joka kolmas suomalainen 15-16-vuotias tyttö on kokenut seksuaalista häirintää."

"Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän."

Kommentit (311)

Vierailija
161/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä häirintää tekee 90%sesti tuon maanmiehet

Kerran TV-uutisissa haastateltiin kantasuomalaista teinityttöä, joka sanoi, että on saanut eniten häirintää osakseen kantasuomalaisilta miehiltä.

Sama kokemus itsellä.

Vierailija
162/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vollota vaan sanon että tuollainen saatanan törkeä syyllistäminen ja yleistäminen saa luvan loppua. Johan se nyt on perkele että täällä alkaa kaikki hyppimään tavallisten veronmaksajien silmille!

Verojen maksu ei oikeuta naisten ahdisteluun eikä raiskailuun. Eikä ihonväri.

Naisetkin maksaa veroja. Tulijoista 75% on töissä ja persuista vain 25%.

Persukortti pelattu. Tiedätkö mitä persukortti tarkoittaa? Se on sama kuin vanha natsikortti. Sen pelaaminen keskustelupalstoilla on typerin temppu ja se meinaa että hävisit pelin. Kukaan ei sinua ota enää tosissaan. Voit poistua siis nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.

KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?

Lue uutinen tarkasti. Siinä puhutaan KAIKISTA MIEHISTÄ.

Kyllä, hän lukee niin kuin kokee.

Suora lainaus: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.

Jos et

Hänellä ei keskustelekaan ketjun aloituksen aiheesta, vaan jostakin aivan muusta, jota on vaikea hahmottaa. 

Vierailija
164/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran TV-uutisissa haastateltiin kantasuomalaista teinityttöä, joka sanoi, että on saanut eniten häirintää osakseen kantasuomalaisilta miehiltä.

Sama kokemus itsellä.

Minua taas ovat ahdistelleet ei kantasuomalaiset.

Vierailija
165/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itsellä.

Niin? Sekö antaa sinulle oikeuden syyllistää kaikkia miehiä?

Vierailija
166/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus itsellä.

Minua taas ei ole yksikään ulkomaalainen nainen ahdistellut mutta suomalaisakat ahdisteli aina baareissa kun olin nuori parikymppinen opiskelijapoika. Puristeltiin pakaroista ja kourittiin haaroista. Että silleen.

Vierailija
167/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.

KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?

Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta,  vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?

Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöj

Lopettakaa naurettava porunne, pikku lumihiutaleet.

Me naiset tiedämme, miten yleistä ahdistelu on.  Harvemmin te miehet sitä näette, koska tekijät on kaikkein pelkureimpia miehiä.

Mutta sen sanon, että missä viisi teistä kokoontuu, siinä on vähintään kaksi ahdistelijaa. Te teette sitä tyttöystäville, työkavereille ja vaimoillenne edes tajuamattanne. Se on MAAN TAPA.

Jokaisen maan tapa, jossa miehiä on. 

Miestyypillistä. 

Vierailija
168/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häirittiin kun olin 13v

Naapurin tytöt n.12v hyökkäsivät päälle kun lekoteltiin naapurin aitassa lukemassa Aku Ankka kirjaa. Hinkkasivat minuakin, että tuli mehut pöksyyn. 30v jälkeen olen toisen kanssa harrastanut seksiä ihanasti. Vähän vierasti kun käskin pyllistää.joo.kaksi reikää tarjolla .No vetelin kuitenkin siihen alenpaan.  Ihanaa olla rakastunut ihmiseen yli 30v.

Vierailija
169/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta,  vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?

Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehii

Me naiset tiedämme, miten yleistä ahdistelu on.  Harvemmin te miehet sitä näette, koska tekijät on kaikkein pelkureimpia miehiä.

Mutta sen sanon, että missä viisi teistä kokoontuu, siinä on vähintään kaksi ahdistelijaa. Te teette sitä tyttöystäville, työkavereille ja vaimoillenne edes tajuamattanne. Se on MAAN TAPA.

Miestyypillistä. 

Ilmiannettu.

Vierailija
170/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se valehtelemallakin saatu voitto tuntuu voitolta jotenkin?

Itse pitäisin positiivisena vaihteluna sutkaamattomuutta.

Vierailija
171/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestyypillistä. 

Sori vaan mutta annat itsestäsi todella yksinkertaisen kuvan. Jos olet päihtynyt niin suosittelen että menet nukkumaan ennen kuin teet taas jotain mitä kadut aamulla.

Vierailija
172/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kolme viidesosaa ei ahdistele otantasi perusteella ja se tarkoittaa, että ahdistelu on miestyypillistä?

Vierailija
173/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkusia naislapsia, aina niin pulassa 😣

Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.

Miten ajattelit lopettaa raiskaukset, ellei miehet sitä lopeta? 

Pitääkö naisten alkaa itse lopettaa ahdistelijat ja raiskaajat, kun miehet ei mitenkään pysty oppimaan käytöstapoja?

Mieti hetki.

Minä en ole ikinä raiskannut ketään. Minä en voi siis sinun idiotismisi mukaisesti raiskaamista lopettaa. Ymmärrätkö vai oletko siihen liian tyhmä? Mieti hetki.

Mikä on raiskauksen määritelmä?

Se, että luvatta työntää jotain toisen sisään, esimerkiksi kielen tai sormen. Etkö muka ole tehnyt. 

Vierailija
174/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko palstafemakko lopettaa naistyypillisen uhriutumisensa? Minun on vaikeaa uskoa että kukaan tuota palstajankuttajaa olisi päässyt ahdistelemaan kun se viettää päivänsä aamusta iltaan kotonaan palstalla rutisten.

Vierailija
175/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöj

No koska miehet ja pojat ahdistelevat ENEMMÄN kuin tytöt ja naiset. Mutta ei sanota, että KAIKKI miehet ja pojat ahdistelevat. 

Vierailija
176/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkusia naislapsia, aina niin pulassa 😣

Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.

Miten ajattelit lopettaa raiskaukset, ellei miehet sitä lopeta? 

Pitääkö naisten alkaa itse lopettaa ahdistelijat ja raiskaajat, kun miehet ei mitenkään pysty oppimaan käytöstapoja?

Mieti hetki.

Minä en ole ikinä raiskannut ketään. Minä en voi siis sinun idiotismisi mukaisesti raiskaamista lopettaa. Ymmärrätkö vai oletko siihen liian tyhmä? Mieti hetki.

Mikä on raiskauksen määritelmä?

Se, että luvatta työntää jotain toisen sisään, esimerkik

En. Sinä ilmeisesti olet jos on noin saatanan vaikeaa uskoa. Mene pois, minä en keskustele raiskarin kanssa!

Vierailija
177/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tyttöjä ja naisia voidaan suojella kun jo rajalla tehdään valinta. Ibrahim.

Vierailija
178/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko palstafemakko lopettaa naistyypillisen uhriutumisensa? Minun on vaikeaa uskoa että kukaan tuota palstajankuttajaa olisi päässyt ahdistelemaan kun se viettää päivänsä aamusta iltaan kotonaan palstalla rutisten.

Kyllä sä kommentoit rumasti. Saattaa tulla ylätyksenä, mutta täällä kirjoittaa montaa eri naista. Miksi menee niin tunteisiin, jos et ole tehnyt mitään pahaa? 

Vierailija
179/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä kommentoit rumasti. Saattaa tulla ylätyksenä, mutta täällä kirjoittaa montaa eri naista. Miksi menee niin tunteisiin, jos et ole tehnyt mitään pahaa? 

Jankuti jankuti jankuti... 

Vierailija
180/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joojoo. Sama "saattaa tulla yllätyksenä mutta täällä kirjoittaa monta sellastajatällasta". Sori vaan häirikkö mutta ei mene läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä