Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maryamilta, 19, vetoomus KAIKILLE miehille: Lopettakaa tyttöjen ja naisten häirintä!

Vierailija
30.06.2025 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maryamilta-19-vetoomus-kaikille-mie…

"Lastensuojelujärjestö Planin 19-vuotias aktiivi Maryam Al-Juboori, joka luki koskettavan vetoomuksen kaikille miehille SuomiAreenassa Porissa viime viikolla.

Tilastojen mukaan joka kolmas suomalainen 15-16-vuotias tyttö on kokenut seksuaalista häirintää."

"Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän."

Kommentit (311)

Vierailija
141/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi pikkusia naislapsia, aina niin pulassa 😣

Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.

Sulla on niin ällö ja vinksallaan suhtautuminen naisiin, että sun apua en todellakaan tarvitse. Se viesti on tarkoitettu miehille, joilla on aivot. Sunkaltainen toivoton tapaus - no minkäs sille voi? Varmaankin kumpuaa sun lapsuudesta. 

Niin no varmaan. Elin lapsuuteni onnellisessa ydinperheessä työväenluokkaisessa perheessä. Kävin kouluni normaalisti ja olen koulujeni jälkeen ollut työelämässä. Se on varmasti kaltaisellesi palstalla aamusta iltaan huutelevalle mielisairaalle vinksallaan olemista.

Vierailija
142/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.

KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?

Lue uutinen tarkasti. Siinä puhutaan KAIKISTA MIEHISTÄ.

Kyllä, hän lukee niin kuin kokee.

Suora lainaus: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.

Jos et ahdistele, miksi vollotat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ollaan niin voimaantuneita ja miehiä ylempänä kaikessa mutta silti avaudutaan tuon Maryamin tavoin ja parutaan miehiä apuun.

Sulla on niin ällö ja vinksallaan suhtautuminen naisiin, että sun apua en todellakaan tarvitse. Se viesti on tarkoitettu miehille, joilla on aivot. Sunkaltainen toivoton tapaus - no minkäs sille voi? Varmaankin kumpuaa sun lapsuudesta. 

Koitahan pärjäillä tyttö.

Vierailija
144/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitä häirintää tekee 90%sesti tuon maanmiehet

Kerran TV-uutisissa haastateltiin kantasuomalaista teinityttöä, joka sanoi, että on saanut eniten häirintää osakseen kantasuomalaisilta miehiltä.

Taisit kekata hätäpäissäsi koko tarinan. Tuhannen ja yhden yön jutskia.

Vierailija
145/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit lopettaa raiskaukset, ellei miehet sitä lopeta? 

Pitääkö naisten alkaa itse lopettaa ahdistelijat ja raiskaajat, kun miehet ei mitenkään pysty oppimaan käytöstapoja?

Mieti hetki.

Minä en ole ikinä raiskannut ketään. Minä en voi siis sinun idiotismisi mukaisesti raiskaamista lopettaa. Ymmärrätkö vai oletko siihen liian tyhmä? Mieti hetki.

Vierailija
146/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, me emme raiskaile emmekä ahdistele.

Tässä vedotaan tekijöihin. Tuliko oireita omantunnon rippeisiisi?

Vierailija
147/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä jos yksi päivä kaikki miehet ajattelevat, että aivan sama. Jos kerta syytetään rasistiksi ja ahdistelijaksi sukupuolen takia, niin käyttäydytään sitten kuten minun oletetaan käyttäytyvän.

KUKAAN EI OLE SYYTTÄNYT JOKA IKISTÄ MIESTÄ VAAN NÄITÄ JOTKA AHDISTELEVAT. Meneekö perille? Onko tosi tosi vaikeeta?

Suora lainaus: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.

Minä en vollota vaan sanon että tuollainen saatanan törkeä syyllistäminen ja yleistäminen saa luvan loppua. Johan se nyt on perkele että täällä alkaa kaikki hyppimään tavallisten veronmaksajien silmille!

Vierailija
148/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta,  vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?

Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.

Niin? Ei ole, että KAIKKIIN miehiin ja poikiin. Daaaa. Ja miksi sulla on niin hirveät defenssit päällä? Eli olet ahdistellut. Muuten ei menisi niin tunteisiin. 

Vedotaan miehiin ja poikiin. Kuinka saat tuosta muuta kuin yleistyksen? Sinä yleistät käytökselläsi samalla tavalla. Väität minun ahdistelevan.

Vierailija
149/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei syyteta kaikkia miehiä ahdistelusta,  vaan pyydetään miehiä auttamaan. Lukutaito?

Monesti lainattu kohta: Nuori nainen vetoaa miehiin ja poikiin, että he lopettaisivat nuorten tyttöjen ja naisien häirinnän.

Tuo neito vetoaa kaikkiin miehiin ja poikiin vai miten se nyt oli?  Eikö kaikki tarkoitakaan kaikkia? Meillä on vissiin eri teksti, joka selittää eron.

Vierailija
150/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhannennen kerran, minä en ole raiskannut ketään joten en voi raiskailemista lopettaa. Minä en myöskään ole viranomainen joten en voi mitenkään puuttua asioihin senkään suhteen. Mikä helvetti sinua vaivaa?

Vierailija
151/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet provo. Jankkaat ja jankkaat kunnes kukaan ei jaksa vastata sinulle. Sen jälkeen menet tyytyväisenä hymyillen nukkumaan. 

Vierailija
152/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En  tykkää kastraatiosta mutta pystyn tekemään sen ja teenkin, jos joku mies vielä tekee minulle pahaa.

On piilossa pikkuinen metsästysveitsi, jolla helposti viiltää irti  lihasiivun. Ja tiedän miten pääsen siihen siivuun kiinni.

Sillä aikaa kun parut, vedän sen vessasta alas.

Kauniita unia, raiskaaja.

Vierailija
153/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaako tekijät huutoihinsa, vai vetosiko tyttö kaikkiin miehiin ja poikiin?

Vierailija
154/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit lopettaa raiskaukset, ellei miehet sitä lopeta? 

Pitääkö naisten alkaa itse lopettaa ahdistelijat ja raiskaajat, kun miehet ei mitenkään pysty oppimaan käytöstapoja?

Mieti hetki.

No jos kerran olette niin voimaantuneita niin lopettakaa ne raiskaajat. Miksi siihen miehiä huutelette apuun ja syyllistätte?

Vierailija
155/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En  tykkää kastraatiosta mutta pystyn tekemään sen ja teenkin, jos joku mies vielä tekee minulle pahaa.

On piilossa pikkuinen metsästysveitsi, jolla helposti viiltää irti  lihasiivun. Ja tiedän miten pääsen siihen siivuun kiinni.

Tee niin. Ruskeat ritarit kostavat.

Vierailija
156/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sitten huudat miehiä apuun? Kuulostaa ihan oikealta menolta jos kykenet itse ahdistelijallesi tuollaista tekemään. Selviät siitä varmaan pienemmällä tuomiollakin kuin mitä minä saisin jos tulisin tuon saman tekemään ahdistelijallesi.

Vierailija
157/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa tuon yhden jankata yksikseen. Trollaaja ei ole vastausten arvoinen.

Vierailija
158/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, naiset ja niiden höpsöt jutut. 

Vierailija
159/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en vollota vaan sanon että tuollainen saatanan törkeä syyllistäminen ja yleistäminen saa luvan loppua. Johan se nyt on perkele että täällä alkaa kaikki hyppimään tavallisten veronmaksajien silmille!

Verojen maksu ei oikeuta naisten ahdisteluun eikä raiskailuun. Eikä ihonväri.

Naisetkin maksaa veroja. Tulijoista 75% on töissä ja persuista vain 25%.

Vierailija
160/311 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet provo. Jankkaat ja jankkaat kunnes kukaan ei jaksa vastata sinulle. Sen jälkeen menet tyytyväisenä hymyillen nukkumaan. 

Sitä ennen tuo jankuttajaspämmeri kyllä poistattaa yleensä koko ketjun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi