Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*** LOKAkuiset ke-to pinkka ***

28.03.2007 |

Laitetaas taas pari päivää tähänki

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän olo vaan kurjistuu päivä päivältä.. ihan kamalaa... röyhtäilen kokoajan ja yrjö jatkuvasti kurkussa :S

UUTU: mies lähti just mulle sitä pitsaa hakemaan :P.. namskis...

IMETYS: esikoisen aikaan yhtä helvettiä kaikki ne 6kk mitkä imetin. toisen kanssa oli helppoa (onnistu myös istualtaan) mutta kaveri sitten söikin tunnin välein ja 4kk kohda meikä oli niin poikki että lopetin koko homman. Mie olen tylysti tyrkänny miehen muualle nukkumaan ja vallannu vauvan kans ison sängyn, siinä saa suht rauhassa nukkuu ilman et pelkää kääntyvänsä toisen päälle :).. eli öisin olen makuultaan imettäny ja jos en ole nukahtanu ni yrittäny nostaa vauvan takasi omaan sänkyyn... Mutta yleensä nuo yöt menny meillä alussa mahavaivoja potiessa... apua, en muistele enempää, ei niin mieluisia muistoja ne :)

joo, meillä alkaa iltatohinat...

väpä

Vierailija
42/44 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuosta yöimetyksestä nyt on ollut puhe, niin kerronpa miten meillä. Ehdittiin ostaa pinnasänky ennen kuin hokasin että perhepetikin olisi voinut meille sopia. Tehtiin sitten sellainen ratkaisu että laitettiin pinniksen toinen reuna ihan alas, ja sänkyyn kiinni, vauva pääsi tavallaan " alkoviin" meidän sänkyyn. Minulle opetettiin jo synnärillä että jos makuultaan ottaa lapsen ikään kuin kainaloon imemään, niin ei oikein voi kääntyä päälle, ja minä kyllä melkeen sääntönä nukahdin vauvan vielä syödessä... Sitten jossain vaiheessa havahduin ja siirsin neidin omaan sänkyynsä. Aika usein kävi kuitenkin niin että aamulla vauva löytyi kainalosta eikä pinniksestä...

Samaa systeemiä ajattelin nytkin toteuttaa. Nyt meillä on kyllä leveämpi sänkykin, että periaatteessa mahtuisi ihan hyvin pitämään perhepetiäkin. Kattoo nyt. Tuskin kuitenkaan jaksan istualtaan imettää, nukahdan vaan siihen ja tiputan vauvan tai jotain... ;)

Lievä etominen jatkuu yhä, aina iltaa kohden pahentuen. Aika paljon kuitenkin helpottanut aiemmasta. Lisäksi on alkanut taas raivo nostaa päätään - mies sai kuulla kunniansa kun ei ruoka valmistunut riittävän nopeasti... :S Nälkä tulee nopeasti ja sitten alkaa tunteetkin kuohumaan... Mahakin kasvaa sellaista vauhtia että voisi kuvitella olevansa jo paljonkin pidemmällä. Tätä ei enää peitellä vaikka miten haluaisi...

Suhni & Monni 11+2 (?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, taitaa mun maha sittenkin näkyä! Olin tänään kirpputorilla ja tutkailin vauvanvaatteita (ostinkin pari!). Viereisen pöydän tarjontaa tutkinut mulle tuntematon nainen sanoi, että huomasitko kun täällä on kivoja tyttöjen vaatteita? Hänelle on kuulemma tulossa lapsenlapsi, poika. Että kumpi mulle tulee? Ööh, menin ihan hämilleni. Mulla oli kevyt toppatakki päällä, näkyikö se muka siitä?

Miehen kanssa sitten tutkailtiin äsken mun mahaa oikein kunnolla, tökittiin sormella ja puristeltiin läskejä. Kyllä se hyvin läskiseltä edelleen vaikuttaa, mutta aiemmin olen saanut vedettyä vatsan sisään jokseenkin piiloon halutessani. Nyt ei auta vaikka kuinka vetäis, se jää vaan pullottamaan. Mutta tuossa alamahassa on sellainen " reppu" edelleen, siitä nyt ei ainakaan saa vauvamahaa vaikka kuinka yrittäis. Ja eikö se kohtu nyt hyvin alhaalla ole?? Tuosta häpykummun yläpuolelta tuntuu kovalta, sitten tulee se löysä nahka ja taas ylempänä piukentuu. Sori tää yksityiskohtainen selitys, mutta en millään usko, että mahassa vois olla muutakin kuin läskiä :)

Paha olo on kadonnut, oikeestaan ei ees tunnu että olis raskaana. Ei väsytäkään, olo on ihan hyvä. Edelleen tosin iskias-tyyppinen särky vähän vaivaa. Ja ruoka ei kauheesti maistu, tuun tosi helposti täyteen. Mielialakin on taas vähän tasoittunut.

Tintti rv 11

Vierailija
44/44 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tänään se sitten jo tapahtui. Työkaveri kysyi, että onko mulla lapsi tulossa, kun masu vähän pullottaa... Mitäpä sitä kieltämään iloista asiaa, kerroin sitten samalla kaikille muillekin. Tapahtuihan tuo aiemmin, kuin mitä aluksi ajattelin, mutta toisaalta on nyt kiva kun ei tarvitse salailla.

Mulla on nyt kyllä ollut tosi hyvä olo. Siis olen tosi onnellinen ja iloinen. Jotenkin se eilinen ultra ja kivat uutiset lisäsi sitä, poisti kaikkia omia epäilyjä. Juttelen vähän väliä masulleni, tosin en julkisesti... :)

Mites muut?

Hanne77 ja 12+5