Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä vuokramökki

Vierailija
30.06.2025 |

Moi

Tulin tänään viikon mittaiselle lomalle vuokramökille. Kohteessa on kyllä kaikki pelit ja vehkeet, mitä luvattiin, mutta täällä on ihan hirveän likaista ja makea, ummehtunut haju. Mietin jo ovella, käännynkö heti takaisin. Liesituuletin ja kaappien alaosat näyttävät siltä, ettei niitä ole koskaan pesty/pyyhitty. Makea haju tulee varmaan muovimatosta ja huonosta ilmanvaihdosta. En kyllä ymmärrä, mitä järkeä on ollut laittaa muovimatto hirsi'huvilaan".

Mitä tässä kuuluu tehdä, miten olette vastaavassa tilanteessa toimineet? Olenko yhteydessä omistajaan ja pyydän hinnanalennusta? Vai kokonaan rajat takaisin? En tiedä pystynkö olemaan täällä...

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. Olen nyt siivonnut oikein kunnolla. Imurointi (myös sohvat ja nojatuolit), lattioiden moppaus, kaikkien pyöröhirsien pyyhintä, liesituulettimen ja muiden tarvittavien likaisten pintojen sekä terassien pesu. Hajukin lähti. Liesituulettimen suodattimessa oli ihan uskomaton määrä rasvaa ja likaa. kkynnysmattoja lukuun ottamatta täällä ei onneksi ole mattoja.

Olen tyytyväinen. Jonkin mielestä korvaus voi olla pieni, mutta minulla on vielä vajaan viikon verran aikaa nauttia lomasta. Loma olisi voinut olla ikävämpi, jos olisin alkanut vänkäämään vuokranantajan kanssa. Loppusiivouksessa ei kauaa mene kun olen nyt siivonnut kunnolla.

Toki annan vuokranantajalle vielä palautteen, että perussiivouksen lisäksi kannattaa teettää perusteellinen suursiivous vähintään kerran vuodessa, mieluiten kaksi.

Juuri näin. Vuokramökeille pitäisi olla pakollista teettää ammattisiivoojalla perusteellinen perussiivous kerran vuodessa.

Vierailija
62/62 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö nähnyt kuvia mökistä etukäteen?

Ei käytettyjen pikkuhousujen myyjän kuvissakaan mitään hajuja ole.  Tietää vasta kun lähetys tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla