Miksi niin moni nainen yrittää toimia "moraalipoliisina" ja esim. vahtii tuntemattomia pettäjiä?
Noin esimerkkinä viivikuuselan insta. Tällaisia naisia ja näiden tykkääjiä tuntuu olevan kymmeniä tuhansia. Ihan kuin heillä olisi jotain hampaankolossa miehiä vastaan kollektiivisesti.
Miten se on joltain sinkkunaiselta pois, että varattu mies hakee seuraa? Miten se koskettaa sinun elämääsi?
Kommentit (69)
Naisia raivostuttaa ajatus siitä että ovat jotain kakkosnaisia tai pelkkiä panoja. He ovat valmiita tekemään lähes mitä tahansa ettei heidän status madallu joksikin varatun panoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvän siskon merkki. Kannattaa käräyttää niin paljon kuin pystyy. Minullakin on muutama tällainen pariskunta tiedossa, joissa mies pettää jatkuvasti eri naisten kanssa.
Kerrot kai asiasta asianosaisille?
Taustalla on katkeruutta ja jopa ärsytystä siitä että joku mies saisi "etua" saamalla useammalta naiselta samaan aikaan.
Ihanaa! Järjestetään käräytysviikot tänne vauvapalstalle. Ja monen elämä paranee.
Monet naiset ovat neuroottisia nipottajia joilla on liikaa luppoaikaa. Se purkautuu usein näin tai muihin ihmisten kontrollointiyrityksiin (elokapina-hihhuloinnit jne)
Loppuun käytetty kakkonen ei ole iloinen.
Käräytänhän minä vaikka tuntemattoman myymälävarkaankin. Miksi en siis pettäjää? Epärehelliset ihmiset inhottavat.
Vierailija kirjoitti:
Itse jäin kiinni sillä että tapailukumppani (vuoden minua vanhempi nainen) kirjaimellisesti laittoi airtagin autooni ja stalkkasi minua. Emme siis edes seurustelleet enkä ollut erityisen kiintynyt häneen saatika luvannut suhdetta. Eräs päivä vaan kyseli että oletko muuten käynyt siellä ja siellä siihen kellonaikaan. Hyvä etten tehnyt rikosilmoitusta.
Jäit kiinni mutta ette seurustelleet? Siis mikä asian laita nyt oli.
Nainen teki oikein jos sinulla oli pahat mielessä. Kiinni jäit tomppeli!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Ei naiset luota miehiin tipan vertaa.
Eikä sinuun kannattanutkaan luottaa.
Mutta sua ei haittaa tippaakaan se, että joku nainen on niin skitso että käyttää tuntikaupalla vapaa-aikaansa siihen että selaa tuhansia profiileja anonyyminä ympäri nettiä jos sieltä vaan sattuisi löytymään joku tuttavan mies.
Tuo profiilin tehnyt mies oli itse niin skitso pettämisinnossaan, että pakko oli tehdä profiili vielä kun oli parisuhteessa. Vaikka itse tiesi, että ero on tulossa, niin ei vaan millään voinut sitä eroa hoitaa ensin ja sitten vasta alkaa etsimään uutta seuraa.
Harmi etten tiedä ketään pettäjää. Olisi ilo kertoa siitä pettäjän puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Käräytänhän minä vaikka tuntemattoman myymälävarkaankin. Miksi en siis pettäjää? Epärehelliset ihmiset inhottavat.
Myymälävaras vie kaupasta fyysisen esineen. Mitä se pettäjä vie keneltäkään panemalla toista ihmistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on hyvän siskon merkki. Kannattaa käräyttää niin paljon kuin pystyy. Minullakin on muutama tällainen pariskunta tiedossa, joissa mies pettää jatkuvasti eri naisten kanssa.
Ihmetyttää ja harmittaa että naiset eivät selvästi osaa epäillä yhtään. Mietin tapaa käräyttää, paras olisi jos naiset itse tajuaisivat, ettei tarvitse ampua viestin viekää. Ehkä täytyy vihjaista, että seuraavat paremmin jatkossa.
Jos joku tarvitsee stalkkausapua, täältä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, harmittaako pettäjää? Pelkäätkö jääväsi kiinni?
Aivan oikein, että käräytellään. Itseäni tuo ei haittaa kun en hypi vieraissa.
Miten se on SINULTA pois että joku ventovieras pettää?
Empaattiset ihmiset eivät halua, että muita satutetaan. Tuntematon käsite sinulle tuo empatia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Mutta sua ei haittaa tippaakaan se, että joku nainen on niin skitso että käyttää tuntikaupalla vapaa-aikaansa siihen että selaa tuhansia profiileja anonyyminä ympäri nettiä jos sieltä vaan sattuisi löytymään joku tuttavan mies.
Tuo profiilin tehnyt mies oli itse niin skitso pettämisinnossaan, että pakko oli tehdä profiili vielä kun oli parisuhteessa. Vaikka its
Parisuhde (ei avioliitto) ei ole mikään virallinen juridinen sopimus. Ihminen voi päättää vaikka huomenna ettei kumppani enää kiinnosta ja ihan laillisesti panna ketä huvittaa. Sinä et omista ketään sillä että seurustelette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää ja harmittaa että naiset eivät selvästi osaa epäillä yhtään. Mietin tapaa käräyttää, paras olisi jos naiset itse tajuaisivat, ettei tarvitse ampua viestin viekää. Ehkä täytyy vihjaista, että seuraavat paremmin jatkossa.
Minä rakastaisin viestin viejää. Ainut järkevä ihminen lampaiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo profiilin tehnyt mies oli itse niin skitso pettämisinnossaan, että pakko oli tehd
Ansaitset tuollaisen puolison. Toivottavasti löydät sellaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myymälävaras vie kaupasta fyysisen esineen. Mitä se pettäjä vie keneltäkään panemalla toista ihmistä?
Nai pettäjä.
Onko olemassa mitään käräytysketjuja tai sivuja?
Vastaan otsikkoon (koska en tiedä yhtään kuka on Viivi Kuusela). Jos saan tietää että jotakuta kohtaan tehdään väärin, johdetaan harhaan, yritetään vahingoittaa tms., niin eikö sitä pidetä ihan yleisesti oikeana tekona varoittaa kyseistä henkilöä?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/