Miksi niin moni nainen yrittää toimia "moraalipoliisina" ja esim. vahtii tuntemattomia pettäjiä?
Noin esimerkkinä viivikuuselan insta. Tällaisia naisia ja näiden tykkääjiä tuntuu olevan kymmeniä tuhansia. Ihan kuin heillä olisi jotain hampaankolossa miehiä vastaan kollektiivisesti.
Miten se on joltain sinkkunaiselta pois, että varattu mies hakee seuraa? Miten se koskettaa sinun elämääsi?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytänhän minä vaikka tuntemattoman myymälävarkaankin. Miksi en siis pettäjää? Epärehelliset ihmiset inhottavat.
Myymälävaras vie kaupasta fyysisen esineen. Mitä se pettäjä vie keneltäkään panemalla toista ihmistä?
Luottamuksen. Ja se ei ole mikään pikkujuttu. Jos on parisuhteessa sovittu siitä että seksuaalisuus on vain suhteen sisällä, niin tuo rikkoo luottamuksen ja voi tuntua hyvin nöyryyttävältä petetylle osapuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käräytänhän minä vaikka tuntemattoman myymälävarkaankin. Miksi en siis pettäjää? Epärehelliset ihmiset inhottavat.
Myymälävaras vie kaupasta fyysisen esineen. Mitä se pettäjä vie keneltäkään panemalla toista ihmistä?
Sitten mennään avoimeen suhteeseen, eikä huijata toista. Omasta mielestäni on ihan hyvä käräyttää pettäjä, jos toiminta on jatkuvaa, eikä mikään yhden kerran kännierehdys.
Meillä on peijaksessa töissä yksi muija joka Nuuskii kaikkien pari suhde asiat ja tekee myös omia päätelmiään työkavereiden keskinäisistä suhteista, keksien tietty. Puhuu jaskaa selän takana ja ujuttaa toisille totuutta siitä että kenellä lääkärillä ja hoitajalla milloinkin on sutinaa. Kyylää ihan tosissaan , varsinkin yö aikaan kuka meni ja kenenkin kanssa minnekin ja menikö kaksistaan . Tämän jälkeen alkaa keksiä juoruja ja väittää nähneensä vaikka mitä. Kenen käsi kävi milläkin kehon alueella ja millaiset oli katseet ja kuka kosketti ja ketä. Todella rasittava tyyppi ! Enää en viitsi edes mennä jonkun tutun mies puoleisen työkaverin kanssa syömään kahdestaan kun johan se tulee kyyläämään että miksi te ootte täällä kahvi huoneessa kahdestaan ja keksii vaikka minkä tekosyyn että sen on just pakko tulla samaan aikaan tauko tilaan vaikka hoidettaviakin olis.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Luulisi että edes joku nainen olisi vain iloinen, jos mies löytäisi iloa elämäänsä. Tuo kyttääminen johtunee siitä, että kyse on rahasta. Avioliiton kautta naiselle turvataan talous. Jos joku toinen nainen vetää välistä, se on katastrofi. Lisäksi kyse on isän ajasta lapsilleen.
Jos kyseessä on ns. rahasuhde eli nainen katselee miestä lähinnä elatuksen toivossa, niin moni on valmis menemään äärimmäisyyksiin että se toinen nainen eliminoidaan sosiaalisesti tämän elämästä. Moni jopa katsoo sitä pettämistä läpi sormien ja antaa sen anteeksi kunhan se loppuu kiinnijäädessä, koska miehestä riippuu naisen makea elämä.
Lainaus: "Parisuhde (ei avioliitto) ei ole mikään virallinen juridinen sopimus. Ihminen voi päättää vaikka huomenna ettei kumppani enää kiinnosta ja ihan laillisesti panna ketä huvittaa. Sinä et omista ketään sillä että seurustelette."
MUTTA se, että petät seurustelukumppaniasi ja valehtelet hänelle on todella väärin, vaikka siitä ei enää rankaista länsimaissa eikä se enää ole lain mukaan rikos. Muinaisina aikoina olisit voinut saada jopa kuolemanrangaistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luottamuksen. Ja se ei ole mikään pikkujuttu. Jos on parisuhteessa sovittu siitä että seksuaalisuus on vain suhteen sisällä, niin tuo rikkoo luottamuksen ja voi tuntua hyvin nöyryyttävältä petetylle osapuolelle.
Ethän sä tunne niitä osapuolia millään tavoin. Jos se toinen osapuoli ei saa koskaan tietää pettämisestä, ei tätä voi sattuakaan ja nämä voivat silti elää elämänsä onnellisina loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus: "Parisuhde (ei avioliitto) ei ole mikään virallinen juridinen sopimus. Ihminen voi päättää vaikka huomenna ettei kumppani enää kiinnosta ja ihan laillisesti panna ketä huvittaa. Sinä et omista ketään sillä että seurustelette."
MUTTA se, että petät seurustelukumppaniasi ja valehtelet hänelle on todella väärin, vaikka siitä ei enää rankaista länsimaissa eikä se enää ole lain mukaan rikos. Muinaisina aikoina olisit voinut saada jopa kuolemanrangaistuksen.
1960-luvulla vielä lapseton yli 28v nainen sai raippaverona vanhanpiianveroa maksettavaksi. Aletaanko soveltamaan?
Minua ei vaimon pettämiset haittaa kunhan saan itsekin käydä vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1960-luvulla vielä lapseton yli 28v nainen sai raippaverona vanhanpiianveroa maksettavaksi. Aletaanko soveltamaan?
Kovennettu verotus koski kaikkia 24 vuotta täyttäneitä naimattomia ja lapsettomia kansalaisia, sekä miehiä että naisia, ja se poistui vasta vuonna 1975.
Olin baarissa vaimoni kanssa.
Vastaan tuli yksi nainen, jonka kaveria olen käynyt panemassa.
Tämä nainen tuli mairea ilme naamallaan meidän luo, alkoi selittämään vaimolleni siitä kuinka minä panen hänen kaveriaan.
Naama oli näkemisen arvoinen, kun vaimoni nauroi hänelle päin naamaa sanoen "no se on hyvä että muillekin kelpaa!"
Tämä kaveri luuli näkevänsä tuhoutuvan avioliiton ja palavat rauniot, mutta saikin räkäiset naurut 🤣
M40
Naiset on kieroja, julmia ja kostonhimoisia. Siihen kun lisää sen että naiset ei kykene hallitsemaan tunteitaan vaan on tunteiden hallinnassa kuo kolme asiaa menee aina äärimmäisyyksiin
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kieroja, julmia ja kostonhimoisia. Siihen kun lisää sen että naiset ei kykene hallitsemaan tunteitaan vaan on tunteiden hallinnassa kuo kolme asiaa menee aina äärimmäisyyksiin
Älä viitsi, miehet niitä moraalittomia ovat :D naiset ovat todella hyviä ihmisiä verrattuna miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Ei naiset luota miehiin tipan vertaa.
No eipä ole aihetta luottaakaan, kuten tästä sun kommentista näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten varassa on lapset ja sitä myötä koko sosiaalinen yhteisö normeineen.
Ylen mukaan alle 35v naisista 75% on lapsettomia.
Onko ihmekään tällä miestarjonnalla. Sitäkin ihmetellään, että naisia kiinnostaa pettääkö kumppani vai ei
Vierailija kirjoitti:
Akkojen luonteeseen kuuluu kantelu ja ilmiantaminen. Onneksi miehet eivät ole samanlaisia.
Tämä. Pojat oppii jo ala-asteella että ei vasikoida edes vihamiestä. Omia puolustetaan aina opettajia ja myöhemmin pomoja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Moraalittomat ihmiset mädättää tän yhteiskunnan.
Joskus sairauden merkki, meidän siskon Talossa vahditaan kuka vie roskat yhtaikaa.
Heillä on suhde/ muka/ yksi haukka hämmentää soppaa.
Kaikkeen ne ihmiset elämän aikaa tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tein joskus suhteessa ollessani huonon jakson aikana tinderin ja kumppani kysyi jo 3 päivän päästä onko tää sun profiili (kaveri selaa tyhjällä naisprofiililla kaikki tiettyjen ikäluokkien miehet läpi ettei löydy lähipiiriläisiä ja löysi minut).
Ei naiset luota miehiin tipan vertaa.
Eikä sinuun kannattanutkaan luottaa.
Mutta sua ei haittaa tippaakaan se, että joku nainen on niin skitso että käyttää tuntikaupalla vapaa-aikaansa siihen että selaa tuhansia profiileja anonyyminä ympäri nettiä jos sieltä vaan sattuisi löytymään joku tuttavan mies.
Tuo profiilin tehnyt mies oli itse niin skitso pettämisinnossaan, että pakko oli tehdä profiili vielä kun oli parisuhteessa. Vaikka its
Tämä. Ei mitään deittiprofiileja ennen eroa. Puhumattakaan siitä, et ero ja siihen johtaneet syyt kannattais käsitelläkin jotenkin, eikä hypätä vaan suoraan uuteen suhteeseen ja viedä kaikki ongelmansa mukanaan sinnekin.
Minua ei voisi vähempää kiinnostaa. Luulisi että edes joku nainen olisi vain iloinen, jos mies löytäisi iloa elämäänsä. Tuo kyttääminen johtunee siitä, että kyse on rahasta. Avioliiton kautta naiselle turvataan talous. Jos joku toinen nainen vetää välistä, se on katastrofi. Lisäksi kyse on isän ajasta lapsilleen.