Suomessa on jo melkein miljoona työtöntä!
Kommentit (102)
Alkaa olla menetetty tapaus tämä maa.
Tästäpä seurauksena persujen joukkopako puolueesta.. on paljon että loikkasi kaksikolmasosaa. 🥳🥳🥳
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vain syöpäisten demaripirujen, näin on.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu näkökulmasta, hallituksen kannalta katsoen banaanivaltioistaminen sujuu yllättävänkin vähällä vastarinnalla.
Vielä pitäisi ensivuosi kestää.Persuilla jo viimeisiä korahduksia.
NykyPersujen tavoitteena Suomen tuhoaminen ja EU ero.
Juu, ja ilmaisesti höperöt päättäjät pitää Eu- rajoja auki. Jotta lisää voi lampsia tänne Lähi-idän maista ja Afrikasta.
Mitenköhän Viron ei tarvitse ottaa pa ko lai sia?
Kihara tukka on normi.minulla on ja on myös minun pojilla.
Työttömyydessä ei ole mitään väärää. Olkaa onnellisia ja tehkää omia juttuja työttömänä. Nauttikaa elämästä ja matkustakaa. Itse poljin fillarilla toissa vuonna fillarilla norjasta suomeen. Aion lähteä uudelle reissulle vielä.
Lähden helvettiin tästä uppoavasta laivasta väiteltyäni.
Satosen isossakuvassa ne on kaikki töissä.
Alkakaa yrittäjiksi.Kynsiala vetää hyvin.Persut.
Vierailija kirjoitti:
Lähden helvettiin tästä uppoavasta laivasta väiteltyäni.
Rotta
Kokoomus ei saa ikinä anteeksi että antoivat 6000 miljoonaa euroa suomalaisten rahoja Italiaan ja Kreikkaan.
Pitäisikö taas määrätä poikkeusoloista? Työtön väkisin töihin, halusi tai ei!
3) väestön toimeentuloon tai maan talouselämän perusteisiin kohdistuva erityisen vakava tapahtuma tai uhka, jonka seurauksena yhteiskunnan toimivuudelle välttämättömät toiminnot olennaisesti vaarantuvat;
Työnantajana voin todeta olevan myös kansalaisissa vikaa. Pitää tarkasti miettiä kannattaako palkata.
Suomen työttömien määrästä kun on kyse, nolla on lähempänä kuin miljoona. Kumpikaan ei ole järkevä pyöristys.
Minusta tulee isona te-toimiston kyltti.
Eiös niitä pitänyt tulla lisää ja velkalaivan kääntyä ??? Ei kansaa paljon lämmitä että Orpo ja Purra antoi pallon äitiyspakkaukseen....😂😂😂