Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakoini tullaan kieltämään lailla kaikissa asuinkäyttöön vuokratuissa huoneistoissa.

Vierailija
30.06.2025 |

Läpi mennessään uudistus astuisi voimaan aikaisintaan vuodenvaihteessa. 

https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ac39e60f-f6e4-48f7-8254-08f…

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vuokrasopimuksessa on kielletty jo nyt. Mitäs siihen sanottavaa?

Vierailija
2/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O n n e k s i. Maailman paras asia. 

Pääsiäisen aikoihin mun vaatteet alkoi haista tupakalle omassa eteisessä ja omassa vaatekaapissa, ilmeisesti myös 

kun koneellinen ilmastointi oli napsahtanut pois päältä, 

> joku talon röökaaja "jäi kiinni." 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Poltan silti liesituulettimen alla.

Vierailija
4/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä sitä joka  edes polttaisi sisällä huoneistossa vaikka olisi sallittuakin. Ei helvetti.

Vierailija
5/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kielletty täällä monet vuodet jo.

Vierailija
6/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nillittäjät pääsevät kohta miettimään uutta valituksen kohdetta.

Vierailija
7/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omistan oman asuntoni.

Vierailija
8/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nillittäjät pääsevät kohta miettimään uutta valituksen kohdetta.

Veikkaan, että hajusteellisten pyykinpesuaineiden käyttökieltoa pyykkituvissa.

Vierailija
9/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäisen aikoihin mun vaatteet alkoi haista tupakalle omassa eteisessä ja omassa vaatekaapissa, ilmeisesti myös 

Ihan varmasti! Taas joku harhanen kuvitellee omiaan.

Vierailija
10/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne tupakoinnista valittajat hankkivat asunnon niistä kieltotaloista. Eivätkä vinkuis tupakoinnin sallituissa taloissa.

Vierailija
11/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvä!

Vierailija
12/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun talossa mikä on savuton sekä sen pihapiiri. Tupakkapaikka on erikseen osoitettu. Inhoan kun yöllä voi herätä tupakan savuun kun naapuri polttaa sisällä tai parvekkeella, onneksi näin ei ole käynyt nyt vuosiin...

Olen miettinyt miksi ei voida tupakoitsijoille tehdä kunnolliset tupakointi paikat missä olisi tuulen suojaa sekä katot. Näitä voisi olla useampi kun suomalaiset tuskin haluaa seurustella vieraitten kanssa.

Sitten röökkaajien on turha valittaa olosuhteita.

Vierailija
13/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömistellään sitten rappukäytävissä jatkuvasti.

Vierailija
14/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti! Taas joku harhanen kuvitellee omiaan.

Ei, todellakaan. Omassa kämpässä oli niin kova tupakankäry, että mulla oli päänsärky monta päivää. Kyllä se asukas täällä tiedetään, enemmän siitä on häiriöitä muille. 

Vierailija
15/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että omistava luokka saa jotain pesäeroa vuokralasseihin. Hyyryläisten sopii viedä kurkkupurkkituhkiksensa ihan sinne tontin rajalle asti, niin minä voin omistusasujana katsella parvekkeelta aidon Marlboron takaa kun vaellatte sinne hytisemään.

Vierailija
16/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi omistan oman asuntoni.

Pilaatko oman asuntosi tupakoimalla?

Vierailija
17/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, mahtavaa! Itselläni ehti olla ketjupolttaja naapurissa monta vuotta ja savu kantautui hänen parvekkeelta sisään, vaikka ikkunat olivat kiinni. Olipas raivostuttava tyyppi, enkä toivo kenenkään kohdalle vastaavaa naapuria.

Onneksi lopulta lähti. En tiedä muuttiko pois vai kuoliko, mutta vuosia siinä meni ja kaikki empatia ehti tätä ihmistä kohtaan ehti kadota. En siis tehnyt asialle mitään, koska mitään ei ollut tehtävissä.

Mikään ei ole itsekkäämpää kuin pakottaa muut haistelemaan omia syöpäkääryleitä. Jos tällainen ihminen kaipaa empatiaa, niin sitä ei ainakaan saa sillä, ettei toisten parvekkeet ole käyttökelpoisia, kun uusi savuke menee päälle 10 min välein.

Vierailija
18/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua, että kuka edes haluaisi polttaa asunnossa sisällä. Edellisessä asunnossa asuessani, yksi naapuri oli tällainen sisällä polttaja. Asui pari kerrosta alempana, mutta koko rappu haisi. Tällä hyypiöllä oli tapana sytyttää se rööki rapussa, kun meni ulos. Mikäli poltti, kun oli tulossa rappuun, niin viimeiset savut puhalsi aina sisälle. 

Vierailija
19/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sitä joka  edes polttaisi sisällä huoneistossa vaikka olisi sallittuakin. Ei helvetti.

Vaikka itse jonkunverran tupakoin , mieleenikään ei tulisi tupakoida sisällä. Vaatteisiin ja ihoon jää ikävä haju. Toisekseen minulla ei ole oikeutta pilata toisen omaisuutta, seinät kellastuu ja huoneistoon jää ikuinen paha haju jota ei millään pysty poistamaan.

Vierailija
20/68 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointia enemmän mua häiritsee pilven pössyttelijät. Se haju on tosi pistävä. Pitäisi olla joku keino jolla pössyttelijät saa häädettyä heti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi