Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäsi paras kokemus?

Vierailija
30.06.2025 |

Mikä on sinun elämäsi paras kokemus tähän asti?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti lasten syntymät, omat häät rakastamani miehen kanssa(lasteni isä jonka kanssa olen edelleen onnellisesti naimisissa). Valmistuminen, ensimmäinen vakituinen työpaikka ja palkka jne..mutta aina kun mietin mikä on ollut elämässäni järisyttävin kokemus, kun olin onnellinen, tulee mieleeni vain nuoruudesta kokemus ennen kaikkea edellä mainittua, kun nukuin koko yön Espanjassa isohkon sisävesiristeilijän kannella huovan alla paikallisen miehen kanssa, tähtitaivaan alla. Juotiin viiniä ja haliteltiin koko yö. Puoliunessa juteltiin ja ratkottiin maailman ongelmia. Muistan miten täysin onnellinen olin, kaikki oli aivan täydellistä tuon yhden yön ajan. En oikein osaa sitä selittääkään. Ja olen paljon matkustellut, nähnyt ja kokenut. Ollut kaukana kotoa ja tavannut ihmisiä, mennyt ja tehnyt, ennen tuota ja sen jälkeenkin. Mutta tuo yksi yö, siinä oli jotain erityistä ja kiitollinen olen, että moisen yön olen elämässä saanut kokea.

Vierailija
22/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotiaana maksoin 150€ panosta brassishemalelle, joka rynkytti mua niin kovin että vielä kotiin kävellessä mietin että tältäkö se tuntuu kun toinen ottaa väkisin?

Hävetti, mutta kiihotti samaan aikaan, vaikka tapahtumahetkellä ei ollut todellakaan mikään nautinto.

Uskomaton näky, kuin todella kaunis nainen jolla kuitenkin paksu 20cm työkalu, vau.

M82

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ulkomailla ja kaikki ne tavat, joilla se muutti elämän. 

Vierailija
24/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein voi erottaa yhtä ainoaa, joten tässä jotain kohokohtia.

Ylioppilaskevät ja -kesä. Opiskelupaikka tiedossa, uusi kuuma tyttöystävä.

Kihlautuminen. Vain me kaksi, kesäyössä hiljaisella rannalla, laitoimme sormukset toisillemme.

Häät, tottakai. Ystäväni kertoneet että eivät ole koskaan nähneet minua yhtä onnellisen näköisenä.

Lasten syntymät. No, te tiedätte ketkä ovat tämän kokeneet. Ja se kun sai aamuvarhaisella soittaa isovanhemmille, kertoa tapahtuneesta ja kuulla miten onnellisiksi se heidät teki.

Tohtoripromootio. Tunne että on todella saavuttanut jotain elämässä.

Kun kävelimme koko perhe kotikylän pankkiin ja sanoin kassahenkilölle, että voimme maksaa koko lopun asuntolainan kerralla pois.

Ja sitten tämä nykypäivä, kun on itsellä muuttunut hieman kuoppaiseksi tämä elontie, niin tuossa vierellä on hän joka kauan sitten hyväksyi minut puolisokseen. Joka ihan oikeasti välittää, ja voi luottaa että hän pysyy vierellä.

M65

Vierailija
25/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen lapsen syntymä ja se valtava rakkaus, joka syttyi, näin maallisesti. Henkisesti kun juuri ennen heräämistä koin jumalallisen rakkauden, joka nopeasti haihtui mielestäni kunnolla herättyäni. 

Ja se kun on riippumatossa mökillä, aurinko paistaa, on sopivan lämmintä, järven liplatus ja kenties mukava kirjakin mukana.

Parhaita kokemuksia tulee aina uudestaan.

Vierailija
26/26 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi laittaa mitään tyypillistä tähän xD

Nautin ihan arjen pienistä asioista. Sen tajuaminen, että onni on pieniä hetkiä läheisten kanssa tai yksin.