Harmittaa olla ruma
Kommentit (20)
Valitsemannne sivua ei voida näyttää on ihmiskunnan syöpä
Jokainen aloitus joka ollaan poistettu, poistetaan tai tullaan poistamaan, on rais-kaus
Menee myös ihan hirveästi aikaa ja energiaa rumuuden piilotteluun, kun ei voi vaan yhtäkkiä poistua kotoa valmistautumatta.
Ap
Ei mulla ainakaan ole pilannut. Teininä oli vähän karua kun niin pojat kuin tytöt kiusasivat. Lukiossa vanhojentansseissa kukaan ei halunnut tanssia mun kanssa, pojat yökötteli ajatuksellekin että kuka joutuu - minä totesin että jätän koko tanssit väliin. Aika äkkiä myös opin, että mihinkään yökerhoihin mun ei kannata mennä, siellä humalaiset miehet käyttäytyy erittäin ikävästi rumaa naista kohtaan. Mutta mitäpä siitä. Ei useimmat niissä yökerhoissa juokse muutenkaan kuin jokusen vuoden nuoruudessa, kaikki ei ikinä.
Yliopistolle kun lähdin opiskelemaan, niin huomion vei opinnot ja kiinnostus opiskeltavaan alaan. Sieltä löytyi myös kavereita, jopa ensimmäinen miesystävä. Siellä älykkyys ja muut henkiset ominaisuudet oli ihmisille kiinnostavampia kuin ulkonäkö. Työelämässäkään ei ole ulkonäöllä ollut tuon taivaallista merkitystä. Töistä löysin sitten puolisonkin itselleni kun olin kolmekymppinen, mukavan, ei-pinnallisen miehen. Tässä jo parikymmentä vuotta oltu yhdessä ja kaksi lasta saatu. Ei ole rumuus mitenkään häirinnyt mun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Menee myös ihan hirveästi aikaa ja energiaa rumuuden piilotteluun, kun ei voi vaan yhtäkkiä poistua kotoa valmistautumatta.
Ap
No älä piilottele. Mä olen ruma, mutta olen aina pitänyt oikeutenani olla sellainen kuin olen julkisesti. En ole yrittänyt edes peitellä. Kaikennäköisiä kulkijoita tuolla kulkee, ei tarvi olla hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pilaa..
kaikesta asiasta voi kehittää elämän pilaamisen merkit, oli se sitten vaikka opiskelu, työ tai vapaa-aika näillä eväillä mennään. Parempi olla ajattelematta koko asiaa, kun ei ulkonäkö miksikään muutu.
Kyllä se pilaa. Olet muiden mielestä epäkiinnostava ja heti kättelyssä "ei jatkoon" koska paremman näköisiä on tarjolla vaikka kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No älä piilottele. Mä olen ruma, mutta olen aina pitänyt oikeutenani olla sellainen kuin olen julkisesti. En ole yrittänyt edes peitellä. Kaikennäköisiä kulkijoita tuolla kulkee, ei tarvi olla hyvännäköinen.
En vaan kestä sitä tuijottelua, niin on pakko yrittää piiloutua.
Ap
Kyllä se rumuus vielä lisääntyy kun tulee ikää enemmän.
Valitsemannne sivua ei voida näyttää on ihmiskunnan syöpä
Jokainen aloitus joka ollaan poistettu, poistetaan tai tullaan poistamaan, on rais-kaus
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se rumuus vielä lisääntyy kun tulee ikää enemmän.
Niin? Harmituskin varmaan lisääntyy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
No, millä tavoin olet ruma?
Kasvonpiirteet on rumat ja kehon mittasuhteet myös. Ja vielä sellaisella tavalla, joihin ei voi vaikuttaa edes kirurgialla.
Ap
Elää itsekseen niin ei ole merkitystä, miltä näyttää.
Ap. Menepä Alepaan, Prismaan, Citymarketiin tai Liiteriin.
Huomaat ihmisten olevan enemmän tai vähemmän varsin tavallisen oloisia arkihabituksessaan.
Silti heillä aika monella on puolisokin rinnallaan. [Nämä kaksi ovat ulkonäöllisesti usein samaa tasoa].
Jopa Miss Universum-tittelin haltija voi ehostukset pois jättämällä sulautua täysin neutraalina massaan, ei kukaan tuijota eikä pällistele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, millä tavoin olet ruma?
Kasvonpiirteet on rumat ja kehon mittasuhteet myös. Ja vielä sellaisella tavalla, joihin ei voi vaikuttaa edes kirurgialla.
Ap
Lisäät päälle jotain vielä enemmän, niin varsinainen ei erotu.
Älkää olko pinnallisia. Kyllähän ulkonäöstä voi välittää terveyden kantilta. Jos sitten terve saa olla, niin mielestäni se voi riittää. Ei pitäisi kenenkään arvostella ulkonäköä tai arvottaa ihmistä sen mukaan.
Mua ei harmita että olen ruma koska mua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Huomaat ihmisten olevan enemmän tai vähemmän varsin tavallisen oloisia arkihabituksessaan.
Silti heillä aika monella on puolisokin rinnallaan. [Nämä kaksi ovat ulkonäöllisesti usein samaa tasoa].
Jopa Miss Universum-tittelin haltija voi ehostukset pois jättämällä sulautua täysin neutraalina massaan, ei kukaan tuijota eikä pällistele.
Hyvä sun sanoa.
Niin se on. Ruma mies ei saa töitä eikä naista eikä perhettä voi perustaa.
Vierailija kirjoitti:
He ovat varmaan pariutuessaan olleet paremman näköisiä ja monella vaatimattoman näköisellä on esim. kauniit silmät tai nätti hymy. Mulla ei ole mitään tuollaisia ominaisuuksia. Eikä sitä puolisoakaan.
Ap
Ei pilaa..
kaikesta asiasta voi kehittää elämän pilaamisen merkit, oli se sitten vaikka opiskelu, työ tai vapaa-aika näillä eväillä mennään. Parempi olla ajattelematta koko asiaa, kun ei ulkonäkö miksikään muutu.