Mistä sisältöä elämään keski-iässä?
Ei oikein kiinnosta mikään. Käyn töissä ja möllötän vapaalla.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
hanki uusi asunto toiselta asuinalueelta. Pääset irti turhasta tavarasta, muutto kiireineen sekä uuden kodin sisustaminen.
Se ei poista perusongelmaa, siirtää vaan hetkeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nussimista kokeillut?
Se on nuorena nussittava kyllikseen, ei sitä vanhana enää jaksa.
N50+
Entä jos siihen ei ole riittävästi mahdollisuuksia edes nuorena?
Mua ei kiinnostanut yhtään mikään maailmassa. Yritin vaikka mitä. Uusia harrastuksia, positiivista ajattelua jne. Mieskin jätti mut. Ei ihme.
Se on parasta, mitä on kenties koskaan tapahtunut!!!
Olin varma, etten kelpaa enää koskaan kenellekään. Heti löytyi kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä uusi mies!!
Laihdutan, olen ostanut uusia vaatteita, lähdetään matkalle! Soitellaan monta x päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostanut yhtään mikään maailmassa. Yritin vaikka mitä. Uusia harrastuksia, positiivista ajattelua jne. Mieskin jätti mut. Ei ihme.
Se on parasta, mitä on kenties koskaan tapahtunut!!!
Olin varma, etten kelpaa enää koskaan kenellekään. Heti löytyi kuitenkin jostain käsittämättömästä syystä uusi mies!!
Laihdutan, olen ostanut uusia vaatteita, lähdetään matkalle! Soitellaan monta x päivässä.
Uusi mies lienee keski-ikäisen naisen ainoa oljenkorsi. Toivottavasti suhteenne kestää!
Minulla auttoi kun päivitin vaimon nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita pari kasvia kasvamaan niin saat sisältöä elämään.
420
Cannabis mielellään.
Narkomaanit ei oo jees.
Kannabiksen käyttäjät eivät ole narkkareita. Kannabis ei edes koukuta fyysisesti.
Et mistään. Jos sitä ei ole ollut tuohon ikään, niin ei sitä ole tulevaisuudessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
420
Cannabis mielellään.
Narkomaanit ei oo jees.
Kannabiksen käyttäjät eivät ole narkkareita. Kannabis ei edes koukuta fyysisesti.
Narkkausta turha puolustella, marijuana on huumausaine. Ei kannata alkaa huumenistiksi.
Nelikymppisenä muutimme ulkomaille. Vähän myöhemmin vaihdoimme maata. Ja vielä kerran uudelleen. 45-v. opettelimme pelaamaan golfia ja aloimme kiertää Euroopan golf-kenttiä. Viisikymppisenä ostimme talon Espanjasta. Matkustimme ympäri maailmaa. Kuusikymppisenä nautimme lapsenlapsistamme aina kun olemme samassa maassa heidän kanssaan.
Ei ole kerinnyt elämään kyllästyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
420
Cannabis mielellään.
Narkomaanit ei oo jees.
Narkkausta turha puolustella, marijuana on huumausaine. Ei kannata alkaa huumenistiksi.
Laillinen viina on enemmän huume kuin kannabis. Alkoholilla saa voimakkaamman sekavuus tilan. Alkoholiin kuolee ihmisiä ja se koukuttaa fyysisesti kuten kovat huumeet. Kannabiksella ei ole mitään tuollaisia vaaroja. Päihteenä vähiten haitallinen kaikilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
420
Totta, ryyppääminen ei keski-iässä jaksa enää kiinnostaa joten budia kasvamaan niin saa uusia kokemuksia.
Auttaa v.tutukseen ja todellakin saa uusia kokemuksia. Voi nauttia elämästä ilman krapuloita.
Harrastus? Joku mistä olet aina haaveillut.
En jaksa selata ketjua. Onhan kovat huumeet jo mainittu? Keskiluokkaisilla tuloilla ja omaisuudella ehtii narkata aika huolella ennen kuin homma menee vihreissä vessoissa nukkumiseksi ja huo raamiseksi. Ainakin elämällä on päämäärä ja merkitys!
Taidetta, musiikkia / soitinharrastus / amatöörikuoro, kukkien sidontaa, kalligrafiaa. Onhan noita vaikka mitä kiinnostavia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä muutimme ulkomaille. Vähän myöhemmin vaihdoimme maata. Ja vielä kerran uudelleen. 45-v. opettelimme pelaamaan golfia ja aloimme kiertää Euroopan golf-kenttiä. Viisikymppisenä ostimme talon Espanjasta. Matkustimme ympäri maailmaa. Kuusikymppisenä nautimme lapsenlapsistamme aina kun olemme samassa maassa heidän kanssaan.
Ei ole kerinnyt elämään kyllästyä.
Ilmeisesti työnteko ei kuulu elämäntapaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerinnyt elämään kyllästyä.Ilmeisesti työnteko ei kuulu elämäntapaan?
Meinaatko, ettei ulkomailla asuessa voi tehdä työtä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kerinnyt elämään kyllästyä.Ilmeisesti työnteko ei kuulu elämäntapaan?
Työ on vain pakollinen paha. Jos rahat muuten riittää niin kuka hullu töissä kökkii?
Spontaani toiminta on vaikeampaa.
Ihmiset on niin kiireisiä tai uupuneita, ettei ex tempore kahvilatapaamiset tai käsityöpiirit ja leffaillat onnistu kuten nuorempana.