Mistä sisältöä elämään keski-iässä?
Ei oikein kiinnosta mikään. Käyn töissä ja möllötän vapaalla.
Kommentit (106)
Ei elämässä kuulu olla sisältöä keski-iässä. Jätä eläminen kakskymppisille, joille se kuuluu.
Perusta yritys, niin eipä ole enää vapaa-aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Möllötät? Kai sinä nyt sentaään liikuntaa harrastat vähintään suositusten mukaisen määrän.
Luuletko, täti, ettei liikkuessa voi möllöttää? Suuri osa suomalaisista on kyllä todiste tätä näkemystä vastaan, kun katsoo vastaan tulevia möllöttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möllötät? Kai sinä nyt sentaään liikuntaa harrastat vähintään suositusten mukaisen määrän.
Luuletko, täti, ettei liikkuessa voi möllöttää? Suuri osa suomalaisista on kyllä todiste tätä näkemystä vastaan, kun katsoo vastaan tulevia möllöttäjiä.
En ole tätä, olen muunsukupuolinen.
Riippuu siitä oletko mies vai nainen. Naisethan ovat tuossa iässä jo melko rupsahtaneita eikä "vehkeetkään" oikein pelaa enää. Ilo elämästä on kadonnut. Mies voi remeltää kuten parikymppisenä jonnena, mikä onkin edelleen hauskaa.
Sama ongelma. Estrogeenilaastari auttanut hieman ja koiranpentu, joka nyt rytmittää arkea.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko mies vai nainen. Naisethan ovat tuossa iässä jo melko rupsahtaneita eikä "vehkeetkään" oikein pelaa enää. Ilo elämästä on kadonnut. Mies voi remeltää kuten parikymppisenä jonnena, mikä onkin edelleen hauskaa.
Eivätkä taidot ole siitä karttuneet yhtään. Hauskuuskin on yksipuolista.
Toivon, että etsit ja löydät Jeesuksen, elämäsi sisältö muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä taidot ole siitä karttuneet yhtään. Hauskuuskin on yksipuolista.
Niin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä sisältö on ollut ennen keski-ikää?
Harrastuksista ja kavereista (ennen kuin katosivat perhe-elämään), opiskelusta, työnteosta ja elämän rakentamisesta ja tulevaisuuden suunnitelmista ja haaveista.. Nyt sitten keski-iässä joutui lopullisesti myöntämään, ettei se elämä tule koskaan toteutumaan ja samalla putosi isolta osin elämältä pohja sekä mielekkyys pois.
eri
Vierailija kirjoitti:
Oletko nussimista kokeillut?
Minä kokeilin tätä ja olen ollut todella tyytyväinen. Ei tarvitse enää möllöttää.
Vierailija kirjoitti:
BookBeat
On jo, suosittele jotain?
Laihdutus ja sitten Turkey tummy tuck.
Parisuhde. Sen mukanaan tuoma hyvä olo innostaa kaikkeen muuhunkin.
Puhun nyt siis turvallisesta parisuhteesta, en mistään päämäärättömästä tapailusta, josta sinut voidaan heivata koska tahansa, jos vaikka Tinderissä sattuukin joku paremman näköinen Heikki tai Helena tykkäämään, koska Tinderhän laulaa toisella, vaikka itse kuvittelisit olevasi tapailusuhteessa yksinoikeudella.