Naisten jalkapallon EM 2.7.-27.7.2025
Lohko A
- Sveitsi (emäntämaa)
- Islanti
- Norja
- Suomi
Lohko B
- Espanja
- Portugali
- Belgia
- Italia
Lohko C
- Saksa
- Puola
- Tanska
- Ruotsi
Lohko D
- Ranska
- Englanti
- Wales
- Alankomaat
Pelit aina klo 19 ja klo 22.
Kisan avausottelu: Suomi-Islanti 2.7. klo 19
Kommentit (1384)
Tänään sitten ihan takuulla huippuottelu.
Ruotsi-Englanti.
Jotenkin on vaikea ennustaa kumpi voittaa. Sanoisin kuitenkin, että Englannilla on enemmän yksilötaitoa.
Mutta Ruotsi pelaa aika fyysisesti ja sieltäkin löytyy sitä taitoa.
Mutta ehkä kuitenkin Englanti 🤔
Italia-Norja: kuinka suuren osan lisäajasta pallo oli pelissä? TV-kuvasta ei näkynyt, milloin tarkasti ottaen peli aloitettiin maalin jälkeen, mutta yritin arvioida aikaa, ja tuskinpa oli kolmasosaakaan ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Italia-Norja: kuinka suuren osan lisäajasta pallo oli pelissä? TV-kuvasta ei näkynyt, milloin tarkasti ottaen peli aloitettiin maalin jälkeen, mutta yritin arvioida aikaa, ja tuskinpa oli kolmasosaakaan ajasta.
No, onneksi peli laitettiin poikki, koska Norja otti pikkuhiljaa otetta Italiasta.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin wagonissa tänään! Heja Sverige!
Kyllä se on Ruotsia kannatettava, naapuri kuitenkin. Lisäksi kun Ruotsi pysyy kovana maana, niin Suomikin pysyy siinä samassa imussa Euroopan perässä.
Englanti voi olla paperilla pykälän kovempi joukkue kyllä. Mutta se on vasta paperilla. Kentällä sitten mitataan todellisuus
Ruotsin eukot varmaan voittavat ruotsalaiset ovat aina sellaisia Hannu Hanhia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään mennään pilkuille.
Peli kaikilla herkuilla siis
Englanti on köysissä, Ruotsi painostaa. Kohta on 2-0, olen naisfudiksen Nostradamus, katsokaapa vaan :D
Sarina Wiegman näyttää yhtä synkältä kuin Englannin tappiossa Ranskaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Englanti on köysissä, Ruotsi painostaa. Kohta on 2-0, olen naisfudiksen Nostradamus, katsokaapa vaan :D
Stina 2-0
Karu on Englannin kohtalo
Vierailija kirjoitti:
Tänään mennään pilkuille.
Joutunen perumaan sanani.
Joku sanoi, että Ruotsi saattaa olla kultapeleissä ja kyllä se niin voi olla. Minä sanoin, että ei. Mutta väärässä olen ollut monet kerrat jo.
Ai että. Olipahan mukavaa kun Girelli teki kaksi maalia Norjan verkkoon.
Heippa Norja.
Näistä kauniista naisista kun puhutaan, niin mielestäni Cantore, joka taisi syöttää molemmat maalit, on yksi kauneimmista. Kyllä kisoissa on paljon kauniita ihmisiä. Sama se oli miehillä.