Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten jalkapallon EM 2.7.-27.7.2025

Vierailija
30.06.2025 |

Lohko A

- Sveitsi (emäntämaa)

- Islanti

- Norja

- Suomi

Lohko B

- Espanja

- Portugali

- Belgia

- Italia

Lohko C

- Saksa

- Puola

- Tanska

- Ruotsi

Lohko D

- Ranska

- Englanti

- Wales

- Alankomaat

Pelit aina klo 19 ja klo 22.

Kisan avausottelu: Suomi-Islanti 2.7. klo 19

Kommentit (1384)

Vierailija
541/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putellas kannattaisi ottaa vaihtoon, Olympialaisissa näki, että ei ole enää nuori plikka. Alexian taitoja tarvittaisiin kovempia vastuksia vastaan

Vierailija
542/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän välikommenttina, että ihanat kisat, ihana ketju, kiitos kaikille!🌷

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin ensin, että en jaksa katsoa tätä matsia, kun Espanja kuitenkin ylikävelee voittoon, mutta mitä vielä!

Espanja löylytti Belgian lopulta kuitenkin rumasti. 

Espanjaa vastaan pitää räiskiä yli sivurajan. Tehdä kaiken minkä voi niin hitaasti kuin mahdollista. Maalipotkut, sivurajaheitot ym. 

Veri on tulista ja hermot menee äkkiä. Italian kanssa voi olla henkinen mittelö myös 😄😅

Vierailija
544/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos Espanja olisi Helmareiden vastus Sveitsin voittamisen jälkeen, niin enpä tiedä olisiko kisoista kiitos ja näkemiin torstain jälkeen niin suuri menetys

Anna Tammisen Hammarby koki kirvelevän 9-0 tappion Barcelonaa vastaan Mestarien liigan karsinnoissa (yhteensä Barca voitti 12-0. Tuossa 3-0 Pelissä Tamminen teki oivia pelastuksia)

Vierailija
545/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne jo suomenki akat nussineet tua noi!

Vierailija
546/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aitana ja Cata Coll edelleen pois avauksesta. Mutta edelleenkään heitä ei taideta tässä pelissä tarvita 

Jos oli mahdollisesti Espanjan ykkösmaalivahdin vaihtoa mietitty, niin tämän pelin jälkeen Cata Coll on takuulla puomien välissä jatkossa 

Ihmeen pitkään jatkunut kurkkukipu hänellä ollut. En ole seurannut mitä on mainittu aiheesta muualla mahdollisesti 

Vierailija
547/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

La Roja kuitenkin näytti kyntensä. 4-2

6-2 päättyi

Vierailija
548/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska seurata näitä kisoja, ihan eri peliä kuin miesten peli.

Mukavasti tulee tilanteita ja maaleja, aivan käsittämättömän helposti pallo tulee maalintekosektorille ja siinä kikkaillaan vielä syöttöjä, aikaa on tehdä vaikka mitä liikkeitä.

Olen myös huomannut kohtalaisen monta ei-niin-huippu-urheilijan näköistä "pullukkaa", mutta mikäs siinä jos jaksavat juosta. 

Kaiken kaikkiaan positiivinen kuva on ainakin minulle jäänyt.

Vierailija
549/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti tulee tilanteita ja maaleja, aivan käsittämättömän helposti pallo tulee maalintekosektorille ja siinä kikkaillaan vielä syöttöjä, aikaa on tehdä vaikka mitä liikkeitä.

Olen myös huomannut kohtalaisen monta ei-niin-huippu-urheilijan näköistä "pullukkaa", mutta mikäs siinä jos jaksavat juosta. 

Kerro ihmeessä ketä ne pullukat on, en ole nähnyt ainuttakaan ja olen katsonut melkein joka pelin. 

Vierailija
550/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälinen media lyttäsi Norjan EM-kisoissa

Norjan jengi on haukuttu kaikkien toimesta aivan täydeksi flopiksi ja pelkäksi tuurijoukkueeksi, arvostus voitoista huolimatta hipoo pohjaa. Kukaan ei arvosta heidän esityksiään, onnella voi toki pärjätä, sekin on urheilussa mahdollista, Norja on siitä täydellinen esimerkki. Peliesitysten perusteella heidän olisi pitänyt hävitä kummatkin ottelut, mutta kun tsäkällä saa jotain ihmepomppuja, kun potkii palloa mihin sattuu, nekin saattaa mennä sisään.

Katsoin molemmat Norjan pelit, jokkue on kisojen yksi huonoimmista, jos ei jopa huonoin, niin hirveää heidän pelinsä on.

Hyvä joukkue voittaa usein heikommallakin pelillä, ei siinä onnesta ole kysymys. Norge pystyy parantamaan vielä huomattavasti näissä kisoissa.

Vierailija
551/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansainvälinen media lyttäsi Norjan EM-kisoissa

Norjan jengi on haukuttu kaikkien toimesta aivan täydeksi flopiksi ja pelkäksi tuurijoukkueeksi, arvostus voitoista huolimatta hipoo pohjaa. Kukaan ei arvosta heidän esityksiään, onnella voi toki pärjätä, sekin on urheilussa mahdollista, Norja on siitä täydellinen esimerkki. Peliesitysten perusteella heidän olisi pitänyt hävitä kummatkin ottelut, mutta kun tsäkällä saa jotain ihmepomppuja, kun potkii palloa mihin sattuu, nekin saattaa mennä sisään.

Katsoin molemmat Norjan pelit, jokkue on kisojen yksi huonoimmista, jos ei jopa huonoin, niin hirveää heidän pelinsä on.

Hyvä joukkue voittaa usein heikommallakin pelillä, ei siinä onnesta ole kysymys. Norge pystyy parantamaan vielä huomattavasti näissä kisoissa.

Ei tämä klisee päde Norjan kohdalla, aivan susipaska joukkue, täysi floppi joka pelkällä onnella on voittanut. Joka ainut ihminen joka on nähnyt Norjan pelit on hämmästellyt heidän onneaan ja kuinka joukkue voi noin huonolla pelillä voittaa. Surullista, jos Norjan tasoinen joukkue menestyy, se on ikävä asia koko naisjalkapallolle ja sen uskottavuudelle.

Vierailija
552/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putellas kannattaisi ottaa vaihtoon, Olympialaisissa näki, että ei ole enää nuori plikka. Alexian taitoja tarvittaisiin kovempia vastuksia vastaan

Hoksasin, että Putellas jahtaa Ballon d'oria ja haluaa tehdä mahdollisimman paljon maaleja (+syöttöjä) sen takia. Eiköhän verkko heilu Italiaakin vastaan 

Vierailija
553/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisojen paras kansallislaulu aina: Italia 

Vierailija
554/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kisojen paras kansallislaulu aina: Italia 

Tältä kuulostaa kun kansallislaululla on ADHD 😄

Vierailija
555/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Norja on kisojen huonoin joukkue, esitysten perusteella. En ole ikinä nähnyt yhtä onnekasta joukkuetta missään arvokisoissa, miesten arvokisat mukaanlukien. Jos Norjan kaltainen joukkue pärjää, tarkoittaa se sitä että sinun ei tarvitse osata edes pelata jalkapalloa, voit luottaa onnekkaisiin pomppuihin ja pelkään räveltämiseen ja siihen että vastustaja ei saa mistään sisään vaikka se kontrolloi peliä mielin määrin.

Norja lytätättin kansainvälisen median toimesta, kaikki kisoja seuraavat ovat samaa mieltä kanssani.

Vierailija
556/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä ketä ne pullukat on, en ole nähnyt ainuttakaan ja olen katsonut melkein joka pelin. 

En valitettavasti tunnista pelaajia, joten en pysty kertomaan.

Olikohan Suomen viime matsin maalintekijä vähän sellainen, mutta taitaapa olla joka joukkueessa.

Mutta se täytyy sanoa, että huippu-urheilijan kuosissa olevia on huomattavasti enemmän kuin esim. 10 vuotta sitten, on tullut ammattimaisuutta otteisiin.

Vierailija
557/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olikohan Suomen viime matsin maalintekijä vähän sellainen, mutta taitaapa olla joka joukkueessa.

Mutta se täytyy sanoa, että huippu-urheilijan kuosissa olevia

Jotenkin arvasin, että olet niitä ihmisiä jotka luulee 45kg painavia naispelaajia pullukoiksi, koska heillä on tietty vartalomalli ja kropassa on lihasta. Tämä minua miehenäkin häiritsee ja suorastaan vituttaa, Sevenius on ammattiurheilija. Et ymmärrä urheilusta mitään, et urheilijoista, etkä tajua treenaamisesta yhtikäs mitään tai mikä on lihas tai vartalotyyppi urheilijoilla.

Vierailija
558/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää yks Zorro oikein on?

Vierailija
559/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää yks Zorro oikein on?

Oliko poskiluu murtunut, joku kasvovamma joka tapauksessa 

Vierailija
560/1384 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta se tä

Höpöhöpö, on minulla silmät päässäni. Ja kuten sanoin, mikäs siinä jos jaksaa painaa 90 minuuttia ja näyttävät jaksavan.