Olin iltalenkillä ja järkytyin kun katselin naisten reaktioita ohikulkeviin suomalaisiin miehiin
Nyt ymmärrän mitä miehet tarkoittaa, kun eivät koe olevansa edes ilmaa naisten edessä. Ei tuo käytös ole edes inhimillistä, mitä ihmettä on tapahtunut?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä yrität sanoa, ap? Mitä järkyttäviä reaktioita näit? Jos kerran avaat aiheesta ketjun, voit aivan hyvin myös kertoa kokemuksistasi ja näkemästäsi.
Vastaantulevat naiset ei tarjonneet ap:lle pildeä vaan kävelivät ohi ja ap otti nokkiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä yrität sanoa, ap? Mitä järkyttäviä reaktioita näit? Jos kerran avaat aiheesta ketjun, voit aivan hyvin myös kertoa kokemuksistasi ja näkemästäsi.
Miten ollaan "ei edes ilmaa"? Menikö reagoimattomuus miinuksen puolelle?
Se ettei noteeraa ollenkaan on parempi kuin että reagoi negatiivisesti
Vierailija kirjoitti:
Tyhmän persun tyhmä aloitus.
Muista iltalääke
AP on oikeassa. Kyseessä on liki käänteinen raiskaus, henkinen sellainen.
Järkytyit kun katselin naisten käytöstä? Miten he sitten käyttäytyivät? Kuten normaalit ihmiset jotka liikkuvat tuntemattomien seassa varmaankin.
Ai kamala, kun muakaan ei salilla nuoret ja lihaksikkaat kollit katso silmiin ja hymyile, vaikka tuun siihen ihan lähelle. Oon samaa mieltä, että heidän puoleltaan tosi tökeröä käytöst. Vaikka oon lihava ja ryppyinen, niin kyllä mua nuorena tuijotettiin, eikä sitä sais noin vain lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole nähnyt muuta kuin pari antti tatin videota aiheesta "miksi naiset ei maireasti hymyile kadulla miehille"
Oliko ne naisetkin heikkolahjaisia kun eivät tajunneet reagoida?