Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään kivoja miehiä??????

Vierailija
27.03.2007 |

Alkaa taaaaas ottaa päähän tää yksin oleminen. :( Mutta ei taida olla vientiä ei. Vitsi mikä luuseri oon... Mä oikeesti jo mietin, et sitten kun mun lapsi muuttaa pois kotoa, niin sitten mä vasta yksin oonkin. No, siihen on toivottavasti väh. 15 vuotta aikaa ja itsekin olisin sillon alle 40 vee, mutta sillonhan mulla ois vielä muutama vuosikymmen yksin istumista ennen kun kuolen...

Mistä niitä miehiä voi ostaa? Kun en mä täältä kotoa pääse mihinkään. Eikä bussistakaan varmaan ketään löydä. Eli aika heikkoa. Ottaa niiiiiiiiiin päähän tää homma. Ja exäkin tossa innostu just jankkaamaan, että varmana on sulla uus mies... Voi kun oliskin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ansainnu naisen joka oikeesti rakastaa sitä ja jaksaa kehua sitä eikä aina vaan haukkua paskaks.

Vierailija
2/2 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä, että voisin ottaa kenet vaan, kuka mut huolii. Siitä mulla on kyllä jo huonoja kokemuksia... Eli kai sit vaan oon lapsen kanssa. Ja kuka nyt haluaa toisen miehen lapsen kotiin tulla. Siis muuten mua ei tää yh-homma sieppaa, mutta tää tuntuu niiiiiiiiiin vaikeelta. No, oon mä muutenkin sellanen kotonanyhvääjä, että ei ne miehet täältä tuu mua hakemaan. Pitäiskö mun oikeasti mennä jonnekin baariin miestä etsimään? Ei se ois sellanen ympäristö, missä normaalisti oisin. Hitto. Murrrrrrrrrrrrrrr.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi