Onko teille tullut olo että ette ole omissa kengissänne?
Onko sinulle tullut oloa että nyt et kyllä ole oma itsesi jonkun tai joidenkin ihmisten seurassa tai jopa vaa kaupungilla kulkiessasi? Mistä tämä voisi mielestäsi johtua.
Kommentit (9)
Se johtuu huonosta itse- tai omanarvontunnosta, jos katselee itseään kuin vierasta, kuin ulkoapäin.
Vierailija kirjoitti:
Se johtuu huonosta itse- tai omanarvontunnosta, jos katselee itseään kuin vierasta, kuin ulkoapäin.
En tarkoita tuommoista tunnetta. Enemmänkin että pidetään semmoisena mikä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Käytän vain Niken lenkkareita.
On huomattu! Tuo ne heti takas!
-Nikke
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarkoita tuommoista tunnetta. Enemmänkin että pidetään semmoisena mikä ei ole.
Päässä vikaa sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee tällainen joidenkin kanssa, ja luulen sen johtuvan näistä: sekoitus henkilön omia arvoja joiden kautta hän olettaa sinunkin olevan samanlainen kuin hänen maailmankuvansa, ja sit lisäksi jossain seurassa vaan piilottaa osat itsestään kun on syytä olettaa ettei niitä tueta tai ainakaan ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee tällainen joidenkin kanssa, ja luulen sen johtuvan näistä: sekoitus henkilön omia arvoja joiden kautta hän olettaa sinunkin olevan samanlainen kuin hänen maailmankuvansa, ja sit lisäksi jossain seurassa vaan piilottaa osat itsestään kun on syytä olettaa ettei niitä tueta tai ainakaan ymmärretä.
Onko sinun vanhemmilla alkoholismia? Ajattelen että esim ihmiset ajattelee munki olevan samanlainen deeku helposti jos vähänkään teen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee tällainen joidenkin kanssa, ja luulen sen johtuvan näistä: sekoitus henkilön omia arvoja joiden kautta hän olettaa sinunkin olevan samanlainen kuin hänen maailmankuvansa, ja sit lisäksi jossain seurassa vaan piilottaa osat itsestään kun on syytä olettaa ettei niitä tueta tai ainakaan ymmärretä.Onko sinun vanhemmilla alkoholismia? Ajattelen että esim ihmiset ajattelee munki olevan samanlainen deeku helposti jos vähänkään teen mitään.
Hyvä ensimmäisenä alkaa haukkua alkoholistiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä tulee tällainen joidenkin kanssa, ja luulen sen johtuvan näistä: sekoitus henkilön omia arvoja joiden kautta hän olettaa sinunkin olevan samanlainen kuin hänen maailmankuvansa, ja sit lisäksi jossain seurassa vaan piilottaa osat itsestään kun on syytä olettaa ettei niitä tueta tai ainakaan ymmärretä.Onko sinun vanhemmilla alkoholismia? Ajattelen että esim ihmiset ajattelee munki olevan samanlainen deeku helposti jos vähänkään teen mitään.
Hyvä ensimmäisenä alkaa haukkua alkoholistiksi
Kyllä vanhempani on itekki myöntänyt sen joten en ajatellut sen olevan haukku, ettekä lisäksi palstaa päivystävän henkilön lisäksi näe kuka henkilö on kyseessä.
Käytän vain Niken lenkkareita.