Miten joku voi juoda kahvia???
Sama kuin jois kupillisen stressiä tai paniikkikohtausta.
HYI HELVETTI MIKÄ OLO KUN MENIN KOKEILEMAAN
Kommentit (23)
Yhden ihmiset kahvit voi maksaa kuukaudessa 50-60 euroa ja kahden ihmisen kahvit jopa 120 euroa, miettikääs.
Vierailija kirjoitti:
Yhden ihmiset kahvit voi maksaa kuukaudessa 50-60 euroa ja kahden ihmisen kahvit jopa 120 euroa, miettikääs.
En mieti
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit juo kahvia
Nekin
Vierailija kirjoitti:
Eipä maksa noin paljon, pölvästi 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mieti
Mietin tuota hinaa sen verran, että juon alle 6 euron kahvia. Moni muukin juo sitä ja se on jatkuvasti kaupoista loppu. Kerran kiersin Tampereen keskustassa lähes kaikki isot kaupat ja oli myyty kahvi loppuun. Jos sitä kahvia on, pitää ostaa 2 pakettia kerralla. Kas jännää, en paljasta mikä kahvi.
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit juo kahvia
Kahvit voi kyllä mennä päähän, mutta ite en juo semmosta kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Omalla rahallni maksan. En käytä alkoholia, en polta tupakkaa, en matkustele... Kahvi on nautinto, josta en halua luopua.
Se ei ole kovin monimutkaista. Kahvia voi valmistaa esimerkiksi kahvinkeittimessä, johon laitetaan sopiva määrä vettä ensin. Sitten keittimen suodatinosaan laitetaan suodatinpussi ja siihen kahvijauhetta noin veden määrään suhteutettu annos. Sitten laitetaan kahvinkeitin päälle sen katkaisijasta. Odotetaan viitisen minuuttia. Kahvipannuun valunut tuore kahvi kaadetaan kahvikuppiin tai mukiin. Sen voi nauttia sellaisenaan tai esimerkiksi sokerilla ja/tai maidolla tai kauramaidolla höystettynä. - Tällä tavalla joku voi juoda kahvia.
Ihan silleen kupista - ja todellakin mieluiten kupista - kaatamalla. Olen televisiosta nähnyt, todennäköisesti fiktiivisiä esityksiä, joissa kahvia kaadetaan suuhun suoraan kahvipannusta, tai jopa niin, että kahvinpurut kaadetaan suuhun ja kiehuvaa vettä perään.
Ei kiinnosta minua kokeilla.
Vanhempien pitäisi opettaa lapsilleen kahvinjuonti ajoissa - vaikka samalla kun lapsi opetetaan potalle. Myöhemmin sitä ei enää opi. Lapsi jää ikuisesti keskenkasvuiseksi teenlipittäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan silleen kupista - ja todellakin mieluiten kupista - kaatamalla. Olen televisiosta nähnyt, todennäköisesti fiktiivisiä esityksiä, joissa kahvia kaadetaan suuhun suoraan kahvipannusta, tai jopa niin, että kahvinpurut kaadetaan suuhun ja kiehuvaa vettä perään.
Ei kiinnosta minua kokeilla.
Yks juoppo söi kaurapuuron noin. Ensin hiutaleet ja maitoa päälle.
Kuka voi juoda kaljaa, hyi helvetti mitä kuraa.
Kupista