Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tuolla Tinderissä tavismies saa matchejä tai edes tykkäyksiä

Vierailija
29.06.2025 |

Ja jos onnistuu muutaman tykkäyksen saamaan ne on boteilta tai aasialaisilta (varmaan sama asia)

Poistan kohta viimeisen kerran koko paskan enkä enää ikinä asenna uudestaan.

Voisivat kaikki tehdä näin niin menisi tuokin rahastussovellus konkkaan.

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai no itse olen mies ja ensin luen aina profiilin tarkasti, sitten katson kuvat ja vasta näiden jälkeen päätän tykkäänkö profiilista vai en. Ja aika v

Hyvä - toimit juuri fiksusti. Olisivatpa kaikki miehet Tinderissä tuollaisia, mutta kun valitettavan moni on niitä mekaanisesti kaikki oikealle swaippaajia. Sinun tyylilläsi oikean ihmisen löytäminen on todennäköisempää.

Vierailija
102/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselytutkimusten mukaan 2/3 tinderin käyttäjistä on joko naimisissa tai parisuhteessa.

No ilmanko ei tärppää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko. Naisena en lähtisi tuon näköisen miehen mukaan. Ties mikä murhaaja tai raiskaaja olisi. Miehille vinkki: opetelkaa alkeelliset käytössäännöt ja keskustelemaan. Olen itse ainakin nähnyt aivan liikaa  Lääh puuhun pannaan, näytä tissit , näytä tussu jne. Ihan puskista tulee aina tälläiset viestit. Naisia ei kiinnosta olla runkkupatjoja. Normaalista arjesta puhuminen olisi toimivampi keino. Ja jos nainen sanoo ei. Ette ala haukkumaan vaikka ottaisi omaan sieluun ja egoon. Vaan ei on ei ja otatte sen ekalla kerralla todesta. Tällä tavoin ette joudu niminenne ja naamoinenne kaikkien naisten tietoon. 🙂 simple as that. Seuran hakuun olisi fiksumpaa ilmoittautua vaikka johonkin harrastusryhmään, viettää aikaa kavereiden kanssa ja keskittyä elämään omaa elämää eikä roikkua epätoivoisesti naisissa ja seksissä. Se Oikea tulee nopeammin vastaan kun ei oo niin epätoivoinen. Ja harrastukset on paitsi hyvää ajanvietettä niin myös hyvä harjoitus opetella sitä kunnioittavaa vuorovaikutusta ihan kaikkien kanssa. 

Vierailija
104/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIES!

Tää on lopulta helppoa.

1. Hymyile kuvissasi, ainakin yhdessä. Vaihtoehtoisesti pyydä joku toinen ottamaan sinusta muutama kuva eri ympäristöissä

2. Kirjoita profiiliin vähän itsestäsi, kuka olet ja mitä elämässäsi teet. Aina parempi, jos pystyt kertomaan jokaisesta asiasta ns. kahdella sanalla yhden sijaan. Melkein kaikki tykkäävät matkustamisesta, sohvalla köllöttelystä ja hyvästä ruoasta ja useimmat haluavat löytää jonkun tai rakastua. Kerro vähän laajemmin!

Vaikka että tykkäät katsoa telkkaria >>> kerro että tykkäät katsoa luontodokumentteja telkkarista, tai että Salkkareiden aikaan on pakko saada olla kotona. Tai että tykkäät matkustella >>> missä tykkäät matkustella (Suomessa tutustumassa luontokohteisiin? Rantalomilla hotelleissa? Kiertämässä eksoottisia maita extremeurheillen?). Tykkäät mökkeillä >>> käytkö mökillä kalastamassa ja metsästämässä vai pötkötteletkö mieluummin mökin pihalla riippukeinossa ottamassa rennosti? Haluat löytää vierellesi jonkun >>> haluat löytää vierellesi jonkun, jonka kanssa perustaa perhe / muuttaa maalle / toimia kissojen turvakotina / harrastaa lavatansseja / käydä erotiikkabileissä / kaikkea tätä?  

Kertomalla edes muutaman tällaisen pienen asian itsestäsi ja elämäntavoistasi tai siitä mitä tulevaisuudelta toivot annat tarttumapintaa sille naiselle, joka etsii seuraa tosissaan ja haluaa elää kanssasi samantyylistä elämää. Myös jos etsit vain yhdenillanjuttuja, kannattaa sekin mainita suoraan profiilissa, niin ne naiset jotka etsivät samantyylistä voivat mätsätä sinut sillä perusteella. 

Et todellakaan saa tykkäystäni, jos murjotat jokaisessa kuvassa, tai tekstinä on pelkkä "kysymällä selviää". Joku toinen kertoo kysymättäkin.

Vierailija
105/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES!

Tää on lopulta helppoa.

1. Hymyile kuvissasi, ainakin yhdessä. Vaihtoehtoisesti pyydä joku toinen ottamaan sinusta muutama kuva eri ympäristöissä

2. Kirjoita profiiliin vähän itsestäsi, kuka olet ja mitä elämässäsi teet. Aina parempi, jos pystyt kertomaan jokaisesta asiasta ns. kahdella sanalla yhden sijaan. Melkein kaikki tykkäävät matkustamisesta, sohvalla köllöttelystä ja hyvästä ruoasta ja useimmat haluavat löytää jonkun tai rakastua. Kerro vähän laajemmin!

Vaikka että tykkäät katsoa telkkaria >>> kerro että tykkäät katsoa luontodokumentteja telkkarista, tai että Salkkareiden aikaan on pakko saada olla kotona. Tai että tykkäät matkustella >>> missä tykkäät matkustella (Suomessa tutustumassa luontokohteisiin? Rantalomilla hotelleissa? Kiertämässä eksoottisia maita extremeurheillen?). Tykkäät mökkeillä >>> käytkö mökillä kalastamassa ja metsästä

Itse taas en pitänyt yhtään, jos mies kertoo vaikka ja mitä tekstissä. Itse asiassa miehen profiilissa oli tasan yksi kuva, eikä tekstiä ollenkaan. Omassa profiilissani pari kuvaa, ei tekstiä. Mutta niin vain löydettiin toisemme, koska kyllähän se tosiaan kysymällä selviää;) Joten ihan turha sun on tehdä yleistyksiä.

Vierailija
106/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en pitänyt yhtään, jos mies kertoo vaikka ja mitä tekstissä. Itse asiassa miehen profiilissa oli tasan yksi kuva, eikä tekstiä ollenkaan. Omassa profiilissani pari kuvaa, ei tekstiä. Mutta niin vain löydettiin toisemme, koska kyllähän se tosiaan kysymällä selviää;) Joten ihan turha sun on tehdä yleistyksiä.

Niin, sinä etsit ulkonäön perusteella. Minä etsin elämäntapojen, elämänarvojen ja luonteen perusteella.

Jos on huolissaan siitä että ulkonäkö "ei riitä", kannattaa pistää persoonaa peliin. Toimii.

Vierailija
107/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä etsit ulkonäön perusteella. Minä etsin elämäntapojen, elämänarvojen ja luonteen perusteella.

Jos on huolissaan siitä että ulkonäkö "ei riitä", kannattaa pistää persoonaa peliin. Toimii.

Miksi ihmeessä olisin yhdessä sellaisen kanssa, jonka ulkonäkö ei miellytä? Tietty katsotaan ensin ulkonäkö ja sen jälkeen tutustutaan, että sovitaanko yhteen arvojen ja luonteen puolesta. 

Vierailija
108/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai no itse olen mies ja ensin luen aina profiilin tarkasti, sitten katson kuvat ja vasta näiden jälkeen päätän tykkäänkö profiilista vai en. Ja aika v

Hyvä - toimit juuri fiksusti. Olisivatpa kaikki miehet Tinderissä tuollaisia, mutta kun valitettavan moni on niitä mekaanisesti kaikki oikealle swaippaajia. Sinun tyylilläsi oikean ihmisen löytäminen on todennäköisempää.

Elät jossain harhamaailmassa jossa Tinder ja heteromiehen elämä ovat reiluja ja tarkoituksenmukaisesti suunniteltuja. 

Vierailija
109/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on aina ollut, että vaaditaan jotain näistä:

- ulkonäkö, status, varallisuus

- puhelahjat

- terve itsetunto

- iso vehje, jonka maine kiirinyt, muttei liikaa

- vähän kilpakosijoita / ei lainkaan kilpakosijoita

- kaverin tai sukulaisen apua

- puhdasta onnea

Vierailija
110/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä olen tänään laittanut tykkäyksiä ihan tavismiehille ja parin kanssa tullut match. En ymmärrä tuota jatkuvaa jankutusvinkunaa, että tavallinen mies löydä seuraa. No kyllä aivan varmasti löytää, jos on oikeasti tavallinen eikä hullu jankuttaja sekopää kuten ap.

N46

Millä määritelmällä ovat taviksia? Täysin subjektiivinen anekdoottisi ei kerro meille yhtään mitään. 

Huoh. Ihan tavallisen näköisiä suomalaisia duunarimiehiä. 

N46

Vierailija
111/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ole itseluottamusta lähestyä naisia. Olen saanut sänkyyn todella kauniita naisia koska olen huumorintajuinen ja menen vaan rohkeasti puhumaan naisille. En ole mikään hyvännäköinen mies mutta jo teininä menin aina tyttöjä iskemään yökerhoissa. Hain tyttöjä tanssimaan ja siitä ne tykkäsi. Sitten heitin jotain tyhmää läppää niille ja ne nauroi ja  pian jo mentiin minun luokse. Opetelkaa ensin lähestymään naisia. Menkää juttelee niille niin sitten on edes mahdollisuus. Netistä ette koskaan saa naista, Menkää baareihin jotka on usein täynnä ihmisiä eli naisia on yleensä puolet baarin asiakkaista. Sitten vaan menette juttelee naisille niin siitä se lähtee että saatte rohkeutta.

Vierailija
112/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder matchaa huonosti jos ei maksa. 

Minä taas maksoin eikä tilanteeni parantunut juuri ollenkaan.

Kun et sä huoli neuvoja naiselta. 

Tee parempi profiili, jossa kerrot itsestäsi. Millainen olet, mitä harrastat, mistä tykkäät, mitä teet työksesi, mitä haluaisit tehdä yhdessä. Äläkä tykkää kaikista, tykkää vain niistä, joiden kuvat ja profiiliteksti oikeasti kiinnostaa. 

Ja jätä ne naisvihalistaukset pois, koska kukaan ei mätsää tyyppiä, jolla on olemattomat käytöstavat. Voit sitten ihan itse niistä sinusta tykänneistä naisista ruopata epäkiinnostavat pois luettuasi heidän hyvät profiilikuvauksensa. Naiset on tosissaan asialla eikä kertakäyttömunan perässä, joten älä tyrkytä kertakäyttömunaa vaan ole kokonainen ihminen.

Kiitos ja anteeksi. Tämä perustuu kokemukseen. Omaan ja muiden naisten.

N

Vierailija
113/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei ole itseluottamusta lähestyä naisia. Olen saanut sänkyyn todella kauniita naisia koska olen huumorintajuinen ja menen vaan rohkeasti puhumaan naisille. En ole mikään hyvännäköinen mies mutta jo teininä menin aina tyttöjä iskemään yökerhoissa. Hain tyttöjä tanssimaan ja siitä ne tykkäsi. Sitten heitin jotain tyhmää läppää niille ja ne nauroi ja  pian jo mentiin minun luokse. Opetelkaa ensin lähestymään naisia. Menkää juttelee niille niin sitten on edes mahdollisuus. Netistä ette koskaan saa naista, Menkää baareihin jotka on usein täynnä ihmisiä eli naisia on yleensä puolet baarin asiakkaista. Sitten vaan menette juttelee naisille niin siitä se lähtee että saatte rohkeutta.

Tämä.

Eka kerta on vaikein. Ja vaikka saakin pakit niin kerran se kirpaisee. Ei pidä lannistua siitä tai ajatella, että "noni, arvasin, että tulee pakit" ja sitten luopuu yrittämästä. Seuraavat kerrat on helpompia. Treeniä nämäkin lähentymiset vaatii.

Lieväntävä asiahaara on se, jos on ollut jo jonkinlaista silmäpeliä ensin niin vois luulla, että vastapuoli on enemmän vastaanottavaisempi lähentymisyritykseen.

Vierailija
114/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunvonkujat voi kääntyä alan ammattilaisten puoleen. Tuntemattomia naisia ei kohdella kuin katuhuoria.

Vierailija
115/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät jossain harhamaailmassa jossa Tinder ja heteromiehen elämä ovat reiluja ja tarkoituksenmukaisesti suunniteltuja. 

Sinä elät uhriutujanarsistin harhaluuloissa. Tyrmäät miehen, joka onnistuu asiassaan. Itsehän et onnistu. Kokeile päälääkäriä.

Vierailija
116/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitaatti ainakin 9 vuotta alustalla mölisseeltä luuseri-Huorikselta:

"No mitäs jos teistä naikkosista ei muuta haluta tai tarvita kuin sitä patjana olemista? Men going their own way on nykyään trendi. Teitä muijia tarvitaan lähinnä paineiden purkuun."

Niin. Lähtisitkö sinä tällaisen urpon kanssa kahville? Luuletteko, että se on vähintään 9 vuotta jatkuneen ulinansa aikana koskaan saanut lämmintä kättelyä enempää yhdeltäkään naiselta ja tää kättelijäkin taisi olla oikeusavustaja.

Vierailija
117/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Eka kerta on vaikein. Ja vaikka saakin pakit niin kerran se kirpaisee. Ei pidä lannistua siitä tai ajatella, että "noni, arvasin, että tulee pakit" ja sitten luopu

Olen kyllä saanut monia pakkejakin. See ei haittaa koska uutta yritystä vaan. Kyllä yökerhossa lähes aina joku tyttö lähti tanssimaan nuorena. Olen tanssilavallakin ollut ja hakenut naisia tanssimaan. Sinne vaan rennosti mukaan niin kyllä se siitä.

Vierailija
118/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kannata mennä seksinkiilto silmissä sinne baariin naista iskemään. Ensin juttelet normaalisti kaikkea. Kyllä sen huomaa jos nainen juttelee mukana ja kyselee jotain ja nauraa jutuille niin siitähän voi jo päätellä jotain että voi vaikka pyytää naisen numeron.

Vierailija
119/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on varmaan hauskat silmät. Ne kaataa naisia.

Vierailija
120/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdomme kuulla tuoreimmat pettymykset.