Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tuolla Tinderissä tavismies saa matchejä tai edes tykkäyksiä

Vierailija
29.06.2025 |

Ja jos onnistuu muutaman tykkäyksen saamaan ne on boteilta tai aasialaisilta (varmaan sama asia)

Poistan kohta viimeisen kerran koko paskan enkä enää ikinä asenna uudestaan.

Voisivat kaikki tehdä näin niin menisi tuokin rahastussovellus konkkaan.

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin "tavikset" on pohjimmaista moskaa. Tyyliin sarjahukuttaja. tinder ei ole pillu-wolt. Jos kaipaatte seksiseuraa, sitä löytyy alustoilta seksitreffit.fi (vai com?) ja alastonsuomi.fi. Varautukaa toki siihen, että sen mimmin sijaan tuleekin kaksi prätkäkerholaista laittamaan teitä perseeseen ja viemään kaiken myyntikelpoisen.

😂 Reality check sieltä.

Vierailija
82/133 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder matchaa huonosti jos ei maksa. 

Yllättyneet paririviin järjesty !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa pitää olla ziljoona miljoonaa ei muuten saa naista.

Vierailija
84/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta työpaikka on hyvä olla, jos olet yli 25-vuotias etkä enää opintoelämässä.

Vierailija
85/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder matchaa huonosti jos ei maksa. 

Yllättyneet paririviin järjesty !

Ei minulla ole ollut ongelmia matchien saamisessa vaikken Tinderistä maksa. Asialliset kuvat ja fiksu teksti ovat olleet hyvä alku. 

Vierailija
86/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan taviksena siellä paljon tykkäyksiä, mutta kun ehdottaa tapaamista naiselle, tulee heti bookkaus. Ei. Enää. Ikinä. Tinderiin. Siellä uupuu kun pitää aina aloittaa alusta. 

Oletko vetänyt tästä oikeat johtopäätökset? Eli sen että olet ok näköinen ja profiili on muutenkin ok, mutta mokaat sen kommunikaation siinä kun avaat suusi.

Vierailija
87/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kirjoitat itsestäsi Tindessä AP?

Työssäkäyvä, autoileva herrasmies etsii kaltaistaan mukavaa naista, jolla elämä kunnossa, ystäviä sekä omia harrastuksia. 

Olen hyväntuulinen, keskimittainen ja sopivasti urheilullinen mies. Olisi upeata löytää täältä elämäni rakkaus.

Itse kirjoittelin about noin ja laitoin itsestäni muutaman selkeän kasvokuvan. Hymykuvat keräsivät eniten tykkäyksiä.

Juurikin näin! Fiksu, lyhyt teksti ja vähintään yksi hymykuva.

Vierailija
88/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan taviksena siellä paljon tykkäyksiä, mutta kun ehdottaa tapaamista naiselle, tulee heti bookkaus. Ei. Enää. Ikinä. Tinderiin. Siellä uupuu kun pitää aina aloittaa alusta. 

Oletko vetänyt tästä oikeat johtopäätökset? Eli sen että olet ok näköinen ja profiili on muutenkin ok, mutta mokaat sen kommunikaation siinä kun avaat suusi.

40+ ikäiset naiset saa paljon pyyntöjä nähdä livenä. Joutuvat siinä vaiheessa varmaan pohtimaan tosissaan, että tykkäänkö tuon näköisestä 40+ hemmosta vai en. Todennäköisesti naisella on jonossa 50 sua komeampaa miestä ja hylkäävät sut sen takia. Luulen tosin, että menee metsään niiden loppujenkin kanssa. Sillä kun olin yli vuoden Tinderissä, huomasin että samat naiset siellä pyörivät koko ajan. Eli tähtäävät liian korkealle tai sitten eivät uskalla nähdä ketään livenä, koska ovat laittaneet tinderiin 10 vuotta vanhat kuvat tai ovat oikeasti varattuja. Tai onko joku fyysinen tai psyykkinen vika, joka ei näy kuvassa eikä kirjoittaessa.

Vierailija
89/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi hitossa miehet taistelee naisista joita ei halua? Tuliko sinulle parempi mieli niistä rimanalitustreffeistä?

Hyvä kysymys. Eihän tuossa ole mitään järkeä.

Vierailija
90/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ikäiset naiset saa paljon pyyntöjä nähdä livenä. Joutuvat siinä vaiheessa varmaan pohtimaan tosissaan, että tykkäänkö tuon näköisestä 40+ hemmosta vai en. Todennäköisesti naisella on jonossa 50 sua komeampaa miestä ja hylkäävät sut sen takia. Luulen tosin, että menee metsään niiden loppujenkin kanssa. Sillä kun olin yli vuoden Tinderissä, huomasin että samat naiset siellä pyörivät koko ajan. Eli tähtäävät liian korkealle tai sitten eivät uskalla nähdä ketään livenä, koska ovat laittaneet tinderiin 10 vuotta vanhat kuvat tai ovat oikeasti varattuja. Tai onko joku fyysinen tai psyykkinen vika, joka ei näy kuvassa eikä kirjoittaessa.

Itse olen ollut deittisovelluksessa pari vuotta, laitan tosin välillä kuukausiksikin profiilin pois näkyvistä. Selailen joskus huvikseen ja odottelen aikoja, jolloin kiinnostuisi enemmän treffeillä käymisestä. Ei se niin hampaat irvessä -tyylin vakavaa ole se deittisovelluksessa oleminen. 

Vierailija
91/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten ryhdy ei-tavikseksi? 

Rikolliseksi ryhtyminen on laitonta.

Asenteesi on syynä siihen, että olet samaan aikaan naiseton että perussuomalaisten äänestäjä. Enpä ole ikinä nähnyt vasemmistolaisen valittavan naisen puutetta.

Vierailija
92/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää aina ajatella, että vika on itsessä? Monet naiset ovat siellä vain pelailemassa, hakemassa huomiota yms. Jouduin itsekin erään naisen blokkaamaksi josta olin kiinnostunut, ja tämä harmitti. No samaisen henkilön IG-tiliä vilkaisemalla selvisi, että kyseinen nainen oli mennyt naimisiin puoli vuotta sitten, mutta pettää miestään sovelluksissa minkä kerkiää.

Vierailija
93/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että kun katsotaan yli 40 vuotiaita naisia, niin Tinderissä on lähinnä heitä, joita ei juurikaan lähestytä oikeassa elämässä. Ei ole koskaan lähestyttykään. Siksi he käyttäytyvät kömpelösti. Sitten on niitä jotka olivat hot 20 v. iässä ja ovat samassa mielentilassa vielä vanhemmallakin iällä, vaikka elopaino on tuplaantunut jne.

Vierailija
94/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sovellus on umpipaska. Unohda ja siirry seuraavaan.

Vierailija
95/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselytutkimusten mukaan 2/3 tinderin käyttäjistä on joko naimisissa tai parisuhteessa.

Vierailija
96/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että kun katsotaan yli 40 vuotiaita naisia, niin Tinderissä on lähinnä heitä, joita ei juurikaan lähestytä oikeassa elämässä. Ei ole koskaan lähestyttykään. Siksi he käyttäytyvät kömpelösti. Sitten on niitä jotka olivat hot 20 v. iässä ja ovat samassa mielentilassa vielä vanhemmallakin iällä, vaikka elopaino on tuplaantunut jne.

Oma havainto että suurin osa naisista Tinderissä on 25-40 vuotiaita, tätä nuorempia ja vanhempia on sitten selkeästi vähemmän. 

Vierailija
97/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mutta työpaikka on hyvä olla, jos olet yli 25-vuotias etkä enää opintoelämässä.

Työpaikka nykypäivänä on enemmän poikkeus kuin sääntö.

Vierailija
98/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ikäiset naiset saa paljon pyyntöjä nähdä livenä. Joutuvat siinä vaiheessa varmaan pohtimaan tosissaan, että tykkäänkö tuon näköisestä 40+ hemmosta vai en. Todennäköisesti naisella on jonossa 50 sua komeampaa miestä ja hylkäävät sut sen takia. Luulen tosin, että menee metsään niiden loppujenkin kanssa. Sillä kun olin yli vuoden Tinderissä, huomasin että samat naiset siellä pyörivät koko ajan. Eli tähtäävät liian korkealle tai sitten eivät uskal

Se, että ihminen etsii kumppania pitkään, voi tarkoittaa sitäkin, että ei halua aloittaa suhdetta minkään ihan kiva ja paperilla hyvän kanssa, vaan etsii oikeasti "Sitä Oikeaa". Ja niitä oikeita ihmisiä ei ihan kovin usein vastaan välttämättä tule. Minusta vuosi ei ole pitkä aika etsiä kumppania.

Toisaalta se, jos yli vuoden yhtäjaksoisena aikana sinulle tulee samoja profiileja uudestaan, se viittaa siihen, että ovat välillä poistaneet profiilinsa - eli he eivät ole olleet siellä yli vuotta. Itse olin vajaa vuosi sitten Tinderissä muutaman viikon, sitten aloin tapailla yhden miehen kanssa ja poistin profiilini, ja kun tapailu päättyi, menin jonkin ajan kuluttua Tinderiin ja olin siellä jotain parisen viikkoa, kunnes tajusin, etten oikeasti ollutkaan kiinnostunut etsimään seuraa vielä. Poistin profiilini ja nyt olen ollut pois deittipalstoilta useamman kuukauden. Jos palaan sinne vaikka syksyllä, voi se jonkun mielestä näyttää, että olen roikkunut siellä yli vuoden, jos hän on nähnyt profiilini kaikkina kolmena kertana kun olin siellä.

Vierailija
99/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun päädyin Tinderiin 46-vuotiaana eronneena miehenä, olin kieltämättä turhautunut ensi-innostuksen jälkeen. Tajusin näet, että siellä ei näkynyt koko elämän kirjo, eli sieltä puuttuivat akateemiset, iloiset ja sosiaaliset naiset. Heidän ei yksinkertaisesti tarvitse turvautua Tinderiin. Jokunen harva heitä toki sielläkin oli, ihan muuten vaan. Olihan korona jne.

Toisaalta olen introvertti, joka on pariutunut aina nimenomaan sosiaalisesti lahjakkaiden naisten kanssa. Elävässä elämässä onnistun hurmaamaan heitä, mutta Tinder-pelikentällä en onnistunut tässä, koska potentiaalisia naisia oli niin vähän, enkä päässyt intensiiviseen vuorovaikutukseen heidän kanssaan.

Itsetuntoani auttoi muutama seikka: ensinnäkin muistelin omaa äitiäni, joka jäi leskeksi 45-vuotiaana ja pyöri aktiivisesti senssilinjoilla. Äitini oli sanalla sanoen pölkkypää (nykyään sanoisin että wt) ja deittaili epäonnisesti vain ja ainoastaan lipeviä pelimiehiä. Tämä lipevyys yksin ei riittänyt, vaan äiti dumppasi liian rumat miehet pois ensitreffien jälkeen. Vaikka itse oli 160cm/100kg.  Noh, äiti kuoli lopulta yksinään. Mutta joo, tätä muistelin aina kun joku nainen ghostasi minut.

Toisekseen: olin töissä naisvaltaisella työpaikalla ja sain päivittäin osakseni hymyjä ja hyväksyntää 30-60 -vuotiailta varatuilta naisilta, joista osa oli parhaita ystäviäni. Tämä auttoi uskomaan, että olen ok mies ja on lähinnä ajan kysymys, että löydän vapaan ja mukavan naisen. Ja vuoden etsinnän jälkeen se tapahtui. Ihme kyllä Tinderissä.

M50

Vierailija
100/133 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet, joita minä olen deittaillut, ovat olleet supsittuja Tinderissä ja he voivat olla hyvinkin nirsoja.