Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tuolla Tinderissä tavismies saa matchejä tai edes tykkäyksiä

Vierailija
29.06.2025 |

Ja jos onnistuu muutaman tykkäyksen saamaan ne on boteilta tai aasialaisilta (varmaan sama asia)

Poistan kohta viimeisen kerran koko paskan enkä enää ikinä asenna uudestaan.

Voisivat kaikki tehdä näin niin menisi tuokin rahastussovellus konkkaan.

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee minulle ainakin tykkäyksiä ja olen treffeillä käynyt. Osuma tarkoittaa että miehen on aloitettava keskustelu. Minä menisin suoraan asiaan ja pyytäisin naista vaikka kahville. Jos ei parissa päivässä nainen vastaa mitään nii kannattaa unohtaa.

Vierailija
122/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin miehen Tinderistä = mieheni löysi naisen sieltä. Hän itse sanoi olleensa vähän sellainen osumien keräilijä. Osumia oli paljon mutta ei juurikaan jutellut saati treffeillä käynyt. Mä olenkin siihen todennut että miksi olisikaan kun hän selvästi odotti minua. Meillä synkkasi ekoista viesteistä lähtien, tokana päivänä puhuttiin jo puolitoista tuntia puhelimessa, ekoja treffejä jouduttiin odottamaan kaksi viikkoa ja molemmat oltiin jo tosi ihastuneita ennen sitä. Se on vaarallinen tilanne, jos onkin ihastunut vain omaan mielikuvaan. Onneksi meille kävi hyvin, yhdessä ollaan oltu niistä ekoista treffeistä lähtien. Ei ollut mitään epämääräistä treffailu-/tunnusteli aihetta vaan molemmat kyllä tiesi että tähän jäädään.

Ja ihan taviksia ollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti sain ja olen ihan tavis. Ehkä sä et ole. 

Tinderin omien tilastojen mukaan 50% miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. Eli eipä tuo APn viesti kovin epätavalliselta tai oudolta kuulosta.

Aika hyvä saldo, jos vain 50% jää ilman tykkäyksiä, kun kuitenkin suunnilleen 50% miesprofiileista on jotakin näistä: Tekstittömiä ja/tai kuvattomia, passiivisaggressiivisella tai muuten negatiivisella tekstillä, täysin epäinformatiivisella tekstillä (tyyliin "yksi hyvä riittää" tai "työssäkäyvä mies Savosta"), lyhytaikaista suhdetta tai hetken hupia etsimässä (eli joko seksisuhdetta, säätöä tai yhden yön juttua). Sen lisäksi on paljon miesprofiileita, joissa on kuvissa kuolleita eläimiä, kaljatölkkejä, tupakkaa... tai sitten on paidattomia kuvia, lihasten pullistelua tai kok

Ja naistenko profiilit ovat kaikki huippuluokkaa?

Vierailija
124/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIES!

Tää on lopulta helppoa.

1. Hymyile kuvissasi, ainakin yhdessä. Vaihtoehtoisesti pyydä joku toinen ottamaan sinusta muutama kuva eri ympäristöissä

2. Kirjoita profiiliin vähän itsestäsi, kuka olet ja mitä elämässäsi teet. Aina parempi, jos pystyt kertomaan jokaisesta asiasta ns. kahdella sanalla yhden sijaan. Melkein kaikki tykkäävät matkustamisesta, sohvalla köllöttelystä ja hyvästä ruoasta ja useimmat haluavat löytää jonkun tai rakastua. Kerro vähän laajemmin!

Vaikka että tykkäät katsoa telkkaria >>> kerro että tykkäät katsoa luontodokumentteja telkkarista, tai että Salkkareiden aikaan on pakko saada olla kotona. Tai että tykkäät matkustella >>> missä tykkäät matkustella (Suomessa tutustumassa luontokohteisiin? Rantalomilla hotelleissa? Kiertämässä eksoottisia maita extremeurheillen?). Tykkäät mökkeillä >>> käytkö mökillä kalastamassa ja metsästä

Ulkonäkö ratkaisee 99%.

Ja ikävä kyllä Tinderissä nainen kuin nainen saa matcheja miesten kanssa, jotka ovat naista parempaa luokkaa ulkonäöllisesti. Naiset eivät puolestaan tajua tätä, koska rankkaavat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi.

Miehet voivat kyllä panna näitä naisia, mutta parisuhteessa ei rimaa lasketa.

Niinpä parisuhteita ei juurikaan synny.

Vierailija
125/133 |
02.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat vain seksiä. Naisen vakaan parisuhteen. Näin se on ollut ja on oleva.

Vierailija
126/133 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat hei: vaikka naiset saavat enemmän tykkäyksiä ja osumia, aika harva nainen menee yhtikäs kenenkään osuman kanssa sänkyyn.

Vierailija
127/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselytutkimusten mukaan 2/3 tinderin käyttäjistä on joko naimisissa tai parisuhteessa.

Onko ne siellä väärällä nimellä ja ilman kuvaa vai luottavatko siihen ettei kumppani saa tietää?

Kuka tahansa sovelluksessa joka tuntee saattaisi helposti vinkata puolisolle.

Vierailija
128/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mä oon sitten kai tavismies, kun oon saanut kymmeniä tykkäyksiä, silloin kun olin Tinderissä. Omasta mielestäni en ole komea, persoonallisen näköinen ehkä. 

Vierailija
129/133 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä oon sitten kai tavismies, kun oon saanut kymmeniä tykkäyksiä, silloin kun olin Tinderissä. Omasta mielestäni en ole komea, persoonallisen näköinen ehkä. 

Siis en kai ole tavismies, piti kirjoittaa - sama. 

Vierailija
130/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluavat vain seksiä. Naisen vakaan parisuhteen. Näin se on ollut ja on oleva.

Ja sitten naiset haluavat parisuhteeseen sen miehen joka haluaa vain seksiä.

Vierailija
131/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sinne sitten mennä tai olla poistumatta sieltä? En ole koskaan Tinderiin mennyt ja osumia on tullut ihan kivasti tosimaailman puolelta. 

-m44

Vierailija
132/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut 5 tykkäystä Tinderissä: kaksi niistä oli thaimaassa asuvia thaimaalaisia, kaksi oli botteja, ja yksi oli suomalainen, massiivisen ylipainoinen nainen. 

Vierailija
133/133 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommalla pääsee kun menee vaan baarissa juttelee jollekkin. Tinderissä ollaan vielä varaantuimpia kuin irl