Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaduttaa, että olen ikinä koskaan ollut millään dieetillä! Oikeastihan syöminen oikealla tavalla on hyvin helppoa.

Vierailija
29.06.2025 |

No, kai niistäkin jotain oppi mutta valtavia kilojen jojoilua se on aiheuttanut etenkin sen vuoksi, että nuo dieetit vaikuttavat aika ovelasti psyykkeeseen.

Olisin päässyt paljon helpommalla jos olisin vain syönyt säännöllisesti pieniä/normaaleja aterioita päivässä sen max 4 kertaa.

Sen sijaan lähes parikymmentä vuotta kituutin itseäni eri dieeteillä ja ne johtivat kyllä laihtumiseen mutta myös teki sen, että söin ruokaa kaksin käsin kun dieetti loppui. Ei mitään järkeä, äärilaidasta toiseen. En yhtään ihmettele miten olen voinut niin huonosti ja ollut väsynyt sekä ennenkaikkea lihava!

Kyllä kesti kauan, että otin järjen käteen ja päätin rakastaa kehoani, ruokaa ja elämää mutta kohtuullisella riittävillä tavalla, tasapaino edellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse olen syönyt aina silloin, kun on oikeasti nälkä. En ole ylipainoinen. Saanko Nobelin palkinnon? 

Vierailija
2/3 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli älkää ainakaan tehkö kuten minä tein kaikki vuodet eli aamu, päivä ja iltapäivä käytännössä syömättä tai ehkä yksi ateria ja illalla hirveät määrät ruokaa sekä kova makeannälkä. Sitten vielä sitä piti paikata paastopäivillä. Kun ei jaksanut paastopäiviä enää niin sitä söi niidenkin edestä ja sitten tunsi syyllisyyttä. Aivan järkyttävää tuo homma oli. Erikoista miten sitä olikin niin sokea tilanteelleen ja luuli, että pystyi kontrolloimaan syömistä. Kun päästin kontrollista ja söin järkevästi niin siihen loppui kaikki oireilu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkävelka voittaa aina. Yksikään asiantuntija ei suosittele mitään pikadieettejä. He suosittelevat elämäntapamuutoksia ja se koskee koko elämää alkaen riittävästä levosta ja unesta. Huonolaatuinen uni ajaa ihmisen syömään huonosti. Se saa ihmisen tarttumaan rasvaisempaan ja makeampaan. Univajeinen syö seuraavana päivänä noin 300-600 kcal enemmän kuin levännyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä