Lastenvaunut + ihmistyyppi, millaisia stereotypioita tulee mieleen? :)
Tuon bugaboo ketjun innoittamana, millaiset ihmiset teidän mielestä ostaa minkäakinlaisia vaunuja? Kertokaahan eri merkkeihin liittyvät stereotypiat! Ja ottakaa tämä kysymys nyt ihan huumorilla... ;)
Kommentit (67)
että keskustelu rönsyilee ja eksyy jopa väärille raiteille, jos näin halutaan sanoa.
kaupungin laidalla.
Auto voisi olla käytännöllinen farmari.
tajusin että tälläkin asialla on merkitystä kun en ole itse koskaan ajatellut!
järkevästi rahansa käyttävä perhe, joka haluaa samojen vaunujen kestävän useammalle lapselle eikä koe tarvetta seurata uusimpia trendejä... Auto tietysti Volvo farmari.
kohdallamme paikkansa. Hinta ei ole ongelma, mutta asumme sen verran maalla, ja tykkäämme ulkoilla, ettei noilla kaupunkivehkeillä täällä mitään tee. Autossa on erikseen kevyet kaupunkirattaat kaupunkireissuja varten.
Mä työntelen lapsiani aika tasaiseen tahtiin sekä
-Saksasta tilatuissa erikoisen värisissä Teutonioissa
- Gracon sinisissä sateenvarjorattaissa
-aivan räjähtäneissä Emmaljungan kaksostenrattaissa (siis sellaisissa missä vaan istutaan
Eikä tulisi mieleenkään arvioida ketään vaunujen perusteella...jotenkin edes leikillään.
ei edes löydy ostettavaksi kaikille halukkaille. Ja toisaalta kaikki ei yksinkertaisesti voi ostaa käytettyjä vaunuja - joissa on kuitenkin olemassa riski homeesta, tupakansavusta yms.
t:allergisen astmaatikkovauvan äiti
Meilläpä on about vuoden 2000 Orat (ensimmäisiä ilmakumirenkailla) ja iso uusi mersu...
Minulle tulee noista uusien megakärryjen ostajista mieleen, että ne on jotenkin aivopesty uskomaan, että on ihan ok laittaa melkein tonni vauvan vaunuihin. Ihan sairas hinta.
Sen ymmärrän, että laitetaan muutama satanen hyviin rattaisiin.
Meillä on rahjät, käytettynä ostetut Oran Duolettot, farmari-Volvo, OKT, ikää ja vuositulot paljon yli 100 000 ¿
että me ollaan kahden opiskelijan talous, jossa ei ole autoa (tai muitakaan yleellisyyksiä), mutta vauvalle ostettiin upouudet Emmaljunga Edget. - Halusimme vaunujen kestävän paljon lenkkeilyä alueemme kauniilla metsäpoluilla säällä kuin säällä (juu, hyvin kulkivat myös talvella) ja jäävän hyväkuntoisina vielä mahdollisille seuraavillekin lapsille. Ei ole vielä tullut valituksen sanaa vaunuista toisin kuin kaverilla joka ostin Borat... Köyhän ei vaan kannata ostaa halpaa ;)
etenkin kun anoppi olisi halunnut vaunut maksaa (maksoimme kuitenkin itse ) vaan siksi että minusta on hullua laittaa liki tonni lasten vaunuihin.
Meillä olevissa vaunuissa in kaikki mitä tarvitaan, toimivat hyvin eivätkä ole hajonneet kertaakaan. JA ovat kevyet työntää. En tarvitse kalliimpia merkkejä nostaakseni statusta.
Omakotitalo on, auto maksoi 30 000 ja lainaa on tulotasoon nähden ihan kohtuullisesti joten ei me nyt ihan köyhyysloukussakaan olla. Vaikka vaunut maksoivatkin 290 euroa ostettaessa ja nykyään niitä näkyy saavan hintaan 270 ;-)
Mä en muuten ole harrastanutkaan tuollaista toisten vaunujen syynäämistä mutta pitääpä ottaa ohjelmaan samalla tavalla kuin tuo ulkopukujen kyyttääminenkin :-DD
Vierailija:
Julmetusti asuntovelkaa... Autona VM 86 Corolla
Asuntovelkaakin rutkasti keskitasoa vähemmän,mutta jps tuloihin suhteutetaan niin takuulla yhtä suuri osa menee sen hoitoon kun isommilla veloilla olevillakin!
Nyt toista lasta työnnän uusissa emmaljungan ceroxeissa, ja joo meillä on omakotitalo ja farmari volvo (kultainen noutajakin löytyy...) *reps*
Nää osuu yllättävän kohdalleen. :D
vauva syntyi 1997. Eikä mitään mielikuvaa, siitä, minkä merkkiset ne olivat, en tainnut tulla katsoneeksi koko merkkiä. Halusin ne, koska olivat ihan toimivat ja ilmaiseksi sain.
Olen kierrätys- ja ekohenkinen, mutten varsinaisesti hippi. Köyhiäkin oltiin, muttei teinejä. Asuntolainaa ei silloin vielä ollut, koska asuttiin appiukon omistamassa okt:ssa. Auto oli kyllä varmaan jostain 1980-luvulta - corolla se ei ollut vaan joku nissani.
uudet Emmaljungat. Asumme Espoossa, ehkä lähiöksi luokiteltavalla alueella omistusasunnossa. Välitämme ulkonäöstä, mutta emme sinällään trendikkyydestä. Käytännällisyys on yhtä tärkeä kuin ulkonäkö. Joten ihan oikeaan meni.
hollantilaiset tai uusiseelantilaiset värikkäät vaunut.
Yläluokkaan kuuluvat on jo niin vanhoja, ettei ne tee vauvoja : D
En myöskään näe mitään järkeä siinä, että vaunuihin pitäisi saada uppoamaan auton hinta ;)
Varaa kyllä olisi.
ja olen hippi ja köyhäkin länsimaalaisen mittapuun mukaan.
joku mainitsi että vanhoja käyttää köyhät teiniäidit. olen tosta väittämästä hieman eri mieltä. en nimittäin ole helsingissä nähnyt yksiäkään vanhoja vaunuja kenelläkään " teiniäidillä" .
yleensä vanhoilla rötisköillä tulee vastaan jo hieman vanhempi ja iloisen näköinen äiti-ihminen :)