Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kiintynyt omaan asuinalueeseesi, vai vositko vaihtaa?

Vierailija
15.05.2007 |

Oikein naurattaa miten sitä voi siihen omaan alueeseensa kiintyä... Me ollaan asuttu kolmisen vuotta pohjois-Helsingissä, ja ainakin minä olen niin tykästynyt alueeseen, missä asutaan! Olis tosi vaikea muuttaa pois sieltä, vaikka olen ihan varma että muualla saattais olla jopa mukavampia alueita. Saatikka että muuttaisin esim. Espooseen, se tuntuu jo ihan älyttömän kaukaiselta! Tosin jos olisin alunperin muuttanut vaikka sinne Espoon johonkin, vaikka Mäkkylään, niin ehkä en haluais sieltäkään muuttaa pois...Mutta kun en edes naapurilähiöön haluais muuttaa, höh.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme asuneet eri puolella Suomea sekä ulkomailla eri maissa ja pian on taas lähtö toiseen maahan. Kiinnyn kyllä mutta lähtö ei ole kauhean vaikeaa.

Vierailija
2/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsimme isompaa asuntoa tältä alueelta.

Ja " hauskinta" tässä on se, että harva ymmärtää minua, kun asutaan tässä Helsingin Kontulan ja Vesalan nurkilla. Paitsi ne, jotka itsekin asuvat täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan nyt parin vuoden aikana kierrelty ja katteltu myytäviä ja vuokrattavia asuntoja muualta ja aina kun kotia tulee niin tuumaa että ompas tämä sittenkin ihana! ollaan vuokralla tällähetkellä ja välillä tekee mieli muuttaa kun asunto alkaa olemaan remontin tarpeessa ja ite ei viiti alkaa remppaamaan ku asunnon omistaja on niin pihi. Viime syksy tapeltii vesivaraajan kans kun kahen korjauksen jälkeen laski veet lattille ja joulun jälkeen meni astianpesukone. kaks vesivahinkoa puolen vuoden sisään. eikä johtunut meistä.

piha ja alue muuten on aivan mahtava! kaupungille on alta kaksi kilometriä ja kaikki palvelut on kävelymatkan päässä. en välttämättä tarvi autoa. Julkisia täällä jonkin verran menee (busseja) mutta aika kalliit liput mennä joku muutama kilometri.

asutaan rivitalossa ja naapuristossa ei juurikaan oo kerrostaloja ja nuo lähikadut on vanhaa omakotitaloaluetta (rintamamiestaloja).

Vierailija
4/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uudessa kiiltävässä lähiössä voin huonosti. :P

Vierailija
5/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä asuu liikaa juoppoja.

Vierailija
6/6 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kaikki vanhat naapurit ja uusiin olen tutustunut myös, tunnen kaikki metsät ja leikkipaikat metsissä, parhaat kalapaikat ja retkeilypaikat. Vaikea olisi täältä lopullisesti pois muuttaa varsinkin kun olemme tänne rakentaneet juuri meidän näköisemme ja oloisemme talon ja tämä on myös lastemme lapsuuskoti.