Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko stringit jo totaalisen out? Mitkä alushousut kuuminta hottia? ev

Vierailija
27.03.2007 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ainakin hooämmällä on stringivaihtoehtokin tarjolla. minusta ne hotpantsit on ihan hirveet...ainakin tämmönen lyhyt ja erit. lyhyellä selällä varustettu niin ei käy kyllä

Vierailija
2/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin tykkään hotpantseista ja hipstersseistä. JOS niiden kalsareiden sitten täytyy kaikista varotoimista huolimatta näkyä, niin mieluummin sitten esittelen ihan reilusti kangasta kuin narua ja ihoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks tunkisin sinne jotkut narut (lue; stringit) kun ne vaan hiertää siellä. eikä mun vittu vuoda päivittäin toisin kuin ehkä joillain voi vuotaa. siks kai on noita pikkuhousunsuoja -mainoksiakin... ?

Vierailija
4/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset ovat hotpantsit ja hipsterit?

Vierailija
5/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsteritkin peittää perseen. Lantiomalliset.

Vierailija
6/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodissa ovat tällä hetkellä juuri hipsters- ja hotpants-malliset housut, siis sellaisia sivuilta leveämpiä housuja.

Eli jos haluat olla nimenomaan muodikas alusvaatteita myöten, niin sellaiset sitten jalkaan. Mutta tarkoituksenmukaisuus pätee alusvaatteisiinkin, eli oikeat alusvaatteet oikean asun alle. Ja jos tykkää stringeistä ja ovat mukavat jalassa (mitä en kyllä itse ihan henkiökohtaisesti voi käsittää) niin miksi pitäisi vaihtaa johonkin muuhun.

t. alusvaatemyyjä

Vierailija
7/7 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipsterit/hotpants