Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kuinka yksinäinen oikein olet, jos ikää lähemmäs 70v ja täällä joka päivä kirjoittelemassa??
29.06.2025 |
Eikö sulla oo perhettä?
Kommentit (7)
Jätä yksinäiset vanhukset rauhaan. Varmaan ovat huolissaan jos ketään ei ole.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ketjuja kun lukee,niin sama toistuu: jos et tee,näytä tai toimi kuten muut se ahdistaa muita.
Nuoria ahdistaa jos mamma ei olekaan kuin muiden mammat.
Vanhempia ahdistaa jos 12v lapsi leikkii nukeilla.
Jokaisen olisi hyvä tehdä siitä omasta elämästä arvokas ja juuri itselle sopiva ja lakata vertailemasta kaikkea.
Elämää tämä vain on ja lopussa kuollaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuule on tääl meitä nuoriakin