Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulen näköjään olemaan koko elämäni ajan sinkku.

Vierailija
29.06.2025 |

Naiset eivät lähesty minua missään, eivät edes deittisovelluksissa. Olenko oikeasti niin ruma? Enkö ikinä tule kokemaan romanssia? N22

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Ap olet vasta alle 25 vuotias niin en nyt ihan velä olisi haluiaisi sinun vaipuvan syvimpään epätoivoon ja tuskaan kuinka et ole saanut mahdollsiuutta parisuhteeseen. - Itse tuskin olin 25 vuotiaana heterona pitänyt vastakkaisen sukupulen edustajaa kädestä tai halannut mutta en muista että niin olisi tapahtunut kenenkään samaa sukupuolta olevankaan kanssa. Nyt noin 40 vuotiaana en ole saanut mahdollisuutta harrastaa seksiä kumppanin kanssa. 

Pitäsikö viiltää minun ranteet auki vai sanoa, vain, että näinkin on voinut elää ja olla, vaikka toki olen kokenut kateutta ja mustasukkaisuutta ja syvää itseinhoa mutta eivät nämä ole kyllä lisänneet mahdollisuuksiani löytää kumppania...... 

Valitettavasti tässä maailmantilanteessa ei voi tietää, mitä huomenna tapahtuu. Saatan vaikuttaa kärsimättömältä, mutta mieluusti viettäisin näitä epävarmoja aikoja

Niin minäkin olisin viettänyt mieluusti jo aika monta vuotta sitten; jo silloin kun ei ollut yhtä myrkyisää ja epävarmaa kuin nyt. - Mutta ei minullla ole, eikä ole ollut taitoa tai mahdollsiuutta  saada ketään kumppaniskeni..... (Sillä edellä viittaisim että pitäsikö minun vain viiltää ranteeni auki ja vain hyväksyä, että olen paska ja sama paska elämäni jatkuu? No. Onneksi oman arvon tuntoni on rakentunut -ei ilman kipua ja tuskaa- mutta rakentunut kuitenkin niin, että en halua arvottaa omaa eloani sen varaan, että en ole löytänyt / saanut itselleni kumppania....

Vierailija
22/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on syy ettei saa kumppania. Niin me miehetkin ollaa ikisinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin minäkin olisin viettänyt mieluusti jo aika monta vuotta sitten; jo silloin kun ei ollut yhtä myrkyisää ja epävarmaa kuin nyt. - Mutta ei minullla ole, eikä ole ollut taitoa tai mahdollsiuutta  saada ketään kumppaniskeni..... (Sillä edellä viittaisim että pitäsikö minun vain viiltää ranteeni auki ja vain hyväksyä, että olen paska ja sama paska elämäni jatkuu? No. Onneksi oman arvon tuntoni on rakentunut -ei ilman kipua ja tuskaa- mutta rakentunut kuitenkin niin, että en halua arvottaa omaa eloani sen varaan, että en ole löytänyt / saanut itselleni kumppania...."

Hienoa! Miten sait itsevarmuutesi kuntoon?

Vierailija
24/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rajoita etsinntääsi pelkästään suomeen, todella outoa logiikkaa etsiä 5.5 miljoonan porukasta pelkästään kun ihmisiä on 8 miljardia. Sama neuvo teille muillekin, wink

Vierailija
25/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä rajoita etsinntääsi pelkästään suomeen, todella outoa logiikkaa etsiä 5.5 miljoonan porukasta pelkästään kun ihmisiä on 8 miljardia. Sama neuvo teille muillekin, wink

Niin ja varsinkin kun on nuori, voi matkustella ja nähdä maailmaa. Matkusta vaikka Norjaan

Vierailija
26/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin on sinkkuna. Suomessa nämä asiat eivät ole helppoja.

Vierailija
27/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala heteroksi. M58

M58 ainakin käyttää kerran pari, jos on se reikä.

Seksisuhde (sukupuolielinten keskinäistä runkkausta) sopisi määräaikaisena.

M58

Vierailija
28/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tai no, 4 miljardia. Tai ei läheskään edes sitä. Miljoonia silti. 

Vierailija
29/29 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala heteroksi. M58

M58 ainakin käyttää kerran pari, jos on se reikä.

Seksisuhde (sukupuolielinten keskinäistä runkkausta) sopisi määräaikaisena.

M58

Hyi? Mene pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi