Tulen näköjään olemaan koko elämäni ajan sinkku.
Naiset eivät lähesty minua missään, eivät edes deittisovelluksissa. Olenko oikeasti niin ruma? Enkö ikinä tule kokemaan romanssia? N22
Kommentit (29)
Rumuus on syy ettei saa kumppania. Niin me miehetkin ollaa ikisinkkuja.
"Niin minäkin olisin viettänyt mieluusti jo aika monta vuotta sitten; jo silloin kun ei ollut yhtä myrkyisää ja epävarmaa kuin nyt. - Mutta ei minullla ole, eikä ole ollut taitoa tai mahdollsiuutta saada ketään kumppaniskeni..... (Sillä edellä viittaisim että pitäsikö minun vain viiltää ranteeni auki ja vain hyväksyä, että olen paska ja sama paska elämäni jatkuu? No. Onneksi oman arvon tuntoni on rakentunut -ei ilman kipua ja tuskaa- mutta rakentunut kuitenkin niin, että en halua arvottaa omaa eloani sen varaan, että en ole löytänyt / saanut itselleni kumppania...."
Hienoa! Miten sait itsevarmuutesi kuntoon?
Älä rajoita etsinntääsi pelkästään suomeen, todella outoa logiikkaa etsiä 5.5 miljoonan porukasta pelkästään kun ihmisiä on 8 miljardia. Sama neuvo teille muillekin, wink
Vierailija kirjoitti:
Älä rajoita etsinntääsi pelkästään suomeen, todella outoa logiikkaa etsiä 5.5 miljoonan porukasta pelkästään kun ihmisiä on 8 miljardia. Sama neuvo teille muillekin, wink
Niin ja varsinkin kun on nuori, voi matkustella ja nähdä maailmaa. Matkusta vaikka Norjaan
Muitakin on sinkkuna. Suomessa nämä asiat eivät ole helppoja.
Vierailija kirjoitti:
Ala heteroksi. M58
M58 ainakin käyttää kerran pari, jos on se reikä.
Seksisuhde (sukupuolielinten keskinäistä runkkausta) sopisi määräaikaisena.
M58
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tai no, 4 miljardia. Tai ei läheskään edes sitä. Miljoonia silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ala heteroksi. M58
M58 ainakin käyttää kerran pari, jos on se reikä.
Seksisuhde (sukupuolielinten keskinäistä runkkausta) sopisi määräaikaisena.
M58
Hyi? Mene pois.
Niin minäkin olisin viettänyt mieluusti jo aika monta vuotta sitten; jo silloin kun ei ollut yhtä myrkyisää ja epävarmaa kuin nyt. - Mutta ei minullla ole, eikä ole ollut taitoa tai mahdollsiuutta saada ketään kumppaniskeni..... (Sillä edellä viittaisim että pitäsikö minun vain viiltää ranteeni auki ja vain hyväksyä, että olen paska ja sama paska elämäni jatkuu? No. Onneksi oman arvon tuntoni on rakentunut -ei ilman kipua ja tuskaa- mutta rakentunut kuitenkin niin, että en halua arvottaa omaa eloani sen varaan, että en ole löytänyt / saanut itselleni kumppania....