Te jotka harrastatte juoksua ulkona, missä pidätte puhelinta?
Kommentit (126)
Kotona tai autossa.
Myöskin läppäriä säilytän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Topin alla rintojen päällä.
Kenellä Topilla on rinnat? Manboobs?
Ei nyt oikein toimi tämä sinun yritys. Tuossahan sanottiin topin alla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei juokse ihmisten ilmoilla.
Siksi se puhelin pitää olla mukana. Metsäpoluilla harvoin tulee ketään vastaan. Jos kyy puree tai nilkka nyrjähtää, milelläni soitan apua, 10 km päästä voi olla vaikea nilkuttaa kotiin päin. Joskus voi harhauta ja eksyäkkin. Puhelin siis vyötärölaukussa mukana.
Joo, ja muutenkin jos jotain tapahtuu niin siinä puhelimessa on yleisemmin paikannin, niin sut sentää löydetään jos jotain oikeasti vakavaa on sattunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis parantaakö kännykkä migreenin? :O
MItä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhelin tekee eses mukana, silloin juostaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kuuntelen musiikkia.
Mä kuuntelen luonnon ääniä 🐦
Kaikki ei lenkkeile metsässä.
En mäkään 🐦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätän kotiin. Mitä puhelimella tekee lenkillä
Jos tulee hätätapaus. Tarvitset apua. Satutat itsesi. Tulee migreenikohtaus.
Miten ihmiset selvisivät lenkiltä hengissä ennen kuin oli kännyköitä?
Meinaat että tämä on jotenkin relevantti kysymys?
Joko jätän kotiin, autoon tai käsivarsilompakko jos pidän mukana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä puhelin tekee eses mukana, silloin juostaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oletko tyhmä?
Juoksutrikoiden taskussa. Mulla se on pääsääntöisesti siksi kun kuuntelen musiikkia juostessani.
En ole tavoitettavissa silloin kun olen juoksulenkillä.
Tuhansia ja taas tuhansia lenkkejä takana enkä ole koskaan puhelinta tarvinnut tai migreeniä saanut.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavoitettavissa silloin kun olen juoksulenkillä.
En minäkään, mutta silti puhelin on mukana. Omaksi turvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Siksi se puhelin pitää olla mukana. Metsäpoluilla harvoin tulee ketään vastaan. Jos kyy puree tai nilkka nyrjähtää, milelläni soitan apua, 10 km päästä voi olla vaikea nilkuttaa kotiin päin. Joskus voi harhauta ja eksyäkkin. Puhelin siis vyötärölaukussa mukana.
Mitenköhän ihmiset ovat selvinneet edes hengissä ennen kännyköitä kun ovat lenkkeilleet metsässä?
Mulla on puhelin mukana lähinnä musiikin kuuntelua varten. Tykkään lenkkeillä ja kuunnella samalla. Itse pidän lenkillä sellaisia housuja, missä on kunnolliset taskut. Kyllä muillakin housuilla voi juosta kuin vain tiukoissa trikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän ihmiset ovat selvinneet edes hengissä ennen kännyköitä kun ovat lenkkeilleet metsässä?
Oletko ihmetellyt koskaan hevosrattailla ajaessasi että mitä nuo nelipyöräiset hevosettomat vaunut ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🥱
En pidä puhelinta mukana. Epämukava raahattava. Ranteessa urheilukello, joka mittaa kilometrit ym, sillä ei kuitenkaan voi soittaa. Kaupungissa ei ole erämaan ongelma, en tosin ota puhelinta mukaan mökilläkään.kilometreja tulee 30-40 viikossa ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Legginsien pepputaskussa
Olisko kuvia ?
On.
T. Jorma 68v 140kg