Mitä tekisitte jos ei tarvitsisi miettiä aikaa tai rahaa?
Itse vaeltaisin vuoristoissa, pyöräilisin pitkin Italian ja Ranskan maaseutuja ja tutkisin siellä pieniä kyliä.
Kommentit (22)
Ulkomailla tulisi matkailtua erittäin paljon.
Eläisin 225v ja matkustelisin jonkin aikaa. Asuisin ulkomailla että voi kävellä suuren osan vuodesta.
Menisin menneisyyteen tapaamaan Jeesusta
Joisin itseni känniin joka ikinen päivä!
Opiskelisin lisää saadakseni ammattitaidon jossain asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Menisin Bezosin häihin kuokkimaan
hyi, itsekkään ihmisen ja linssiluteen
Kävisin useammin pikkuveljeni luona.
mä säästin rahaa ja tein pari vuotta lisää keikkatöitä ja jäin enneaikaiselle eläkkeelle, nyt lorvin, enkä ajattele rahaa, valokuvaan, maalaan, piirrän, luen tai sit kaivan varpaanvälejä
Jatkaisin työttömänä työnhakijana, veronmaksajien kiusaksi.
En missään nimessä kävisi töissä. Viettäisin aikaa läheisten kanssa, mökkeilisin, matkustaisin. Viettäisin kiireettömiä päiviä, ilman kiirettä, ilman hoitotyön aiheuttamaa ahdistusta ja jatkuvaa painetta.
No onpa outoja mielihaluja. Meidän ei tarvitse miettiä rahaa eikä varsinkaan aikaa, koska olemme eläkkeellä. Kotimaassa matkailemme ja mökillä oleilemme. Tämä on ihanaa elämää.
Mietiskelin edelleen.
Vaihtaisin vain paikkaa, eli ostaisin talon jostain rannikolta.
En nykyään pidä muusta, kuin ulkoilusta ja asioiden miettimisestä. Olen kai virallisesti wanaha.
no mähän elän niin, työt lopetin 57 ikäisenä ja rahha riittää vielä jälkeenikin. Teen mitä mieli tekee
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tiivistyy, miksi ekologisesti on hyvä, ettei kaikki ihmiset voi toteuttaa vapaasti itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa tiivistyy, miksi ekologisesti on hyvä, ettei kaikki ihmiset voi toteuttaa vapaasti itseään.
Voi matkustaa maatapitkin junalla, bussilla, pyörällä tai jopa kävellen!?
Nusisin nuoria neitokaisia tiätysti.
Kaivaisin juuria jossan rantakaislikossa