Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia Vitaeprosta?

Vierailija
29.06.2025 |

Olen viisikymppinen nainen ja pikku hiljaa vuosien myötä ovat nivel- ja lihaskivut lisääntyneet. Lisäksi sairastan paljon flunssia jälkitauteineen. Väittävät, että Vitaepro voisi auttaa noihin, mutta miten on? Netistä löytyvät "kokemukset" vaikuttavat usein lähinnä maksetuilta mainoksilta.

En siis oleta, että joku ihmetroppi pitää minut kunnossa, kun makaan sohvalla vetäen siideriä. Ymmärrän, että itse pitää paljon tehdä. Käytännössä esim. liikuntaa vaan rajoittavat nuo kivut ja pitkät flunssakurimukset.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen, miksi tuota edes vielä mainostetaan. Nostaa maksa-arvoja.

Vierailija
2/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite alotin viikko sitten vitaepron ja vielä ei ole löytyny muutoksia paitsi paino noussu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen loukkaavana, kun firma alkoi puhelinmarkkinoimaan tätä minulle tänä vuonna. Olen 35-vuotias, enkä mielestäni heidän kohderyhmäänsä. Nuoremmat osaa kyllä ostaa samat vitamiinit huomattavasti halvemmalla marketista.

Vierailija
4/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mainokset herättää myötähäpeää. Kunnon rahastus. Kuukausihinta on 37 euroa tuotteelle ensimmäisen pakkauksen jälkeen. Se on yli 400 euroa kuussa! Apteekista samat aineet paljon halvemmallakin purkissa!

Vierailija
5/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen loukkaavana, kun firma alkoi puhelinmarkkinoimaan tätä minulle tänä vuonna. Olen 35-vuotias, enkä mielestäni heidän kohderyhmäänsä. Nuoremmat osaa kyllä ostaa samat vitamiinit huomattavasti halvemmalla marketista.

Samoin vanhemmatkin osaavat. Itse en tuollaisiin huuhaa-tuotteisiin haksahda. Osaan ihan itse valita tarvitsemani vitamiinit maksamatta niistä tuollaisia summia. Ja toinen asia: ostan silloin kun haluan, enkä niin, että niitä postilaatikkooni lähetellään jatkuvasti laskujen kera. 

N65

Vierailija
6/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne mainokset herättää myötähäpeää. Kunnon rahastus. Kuukausihinta on 37 euroa tuotteelle ensimmäisen pakkauksen jälkeen. Se on yli 400 euroa kuussa! Apteekista samat aineet paljon halvemmallakin purkissa!

Ja piti siis kirjoittaa yli 400 vuodessa.

Vierailija
7/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kysyi kokemuksista. Ei sitä mitä mieltä olette tuotteesta.

Vierailija
8/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaista huuhaatahan tämä on. 

Vierailija
9/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huijaustuote. Kaksi vuotta tuhlasin rahaa siihen, ei mitään apua mihinkään. N56.

Vierailija
10/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne samat vitamiinit ja hivenaineet voi ostaa murto-osalla apteekista, eikä niitäkään normaalisti syövä ihminen tarvitse. Ilmeisesti hölmöjä löytyy kuitenkin Suomesta paljon, koska tuon ylihintaisen paskan mainostaminen jatkuvasti kannattaa.

Vierailija
11/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siis siltä, että kannattaa ennemmin mennä S-markettiin ja ostaa sieltä monivitamiinipurkki? Kyllä kai siinä Vitaeprossa jotain muutakin kuitenkin on kuin perusvitamiineja, mutta lienevätkö sitten miten oleellisia. Enkä periaatteessa tykkää noista kestotilauksista, kun niiden kanssa voi tulla ongelmia. Toki hintakin arveluttaa.

Mutta mielelläni luen lisää kokemuksia.

Vierailija
12/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten 37 euroa kuussa onkin yli 400 euroa kuussa?

Vierailija
13/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näihin huijauksiin menee? Ruokakaupassa samat vitamiinit murto-osalla hinnasta

Vierailija
14/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi pysyä kaukana niistä, jos terveenä haluaa säilyä

Vierailija
15/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemus on se, että tulee kalliiksi.

Vierailija
16/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne samat vitamiinit ja hivenaineet voi ostaa murto-osalla apteekista, eikä niitäkään normaalisti syövä ihminen tarvitse. Ilmeisesti hölmöjä löytyy kuitenkin Suomesta paljon, koska tuon ylihintaisen paskan mainostaminen jatkuvasti kannattaa.

Ja marketeista tai fiksuruoka.fi tms vielä edullisemmin.

Vierailija
17/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä punavaloterapiaa

Osta samat vitamiinit apteekista, mutta suurempina pitoisuuksina ja ota osa niistä aamulla, osa illalla. 

Vierailija
18/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä markkinoidumpi tuote, sitä kyseenalaisempi.

Vierailija
19/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sorru tuohon tuotteeseen, se humpuukia. Käy apteekissa ja kysy neuvoa farmaseutilta, niin saat paremmat tropit.

Vierailija
20/21 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kate varmasti, jos muutaman euron arvoinen paketti myydään hintaan 37 €/kk.