Käytän kuukautisten aikana sekä terveyssidettä että tamponia ja mies syyttää minua tuhlaamisesta
Olemme pienituloisia, mutta koen että tämä lisää omaa mukavuuttani niin paljon että olen valmis tästä maksamaan, koska vuoto on välillä erittäin runsasta. Pidättekö minua neuroottisena tuhlarina, vai olenko itse oikeassa?
Kommentit (34)
Olit provo tai ei niin voin sanoa että avioeropaperit lähtisi ihan samantien täytettäväksi jos mies päästäisi suustaan moisia typeryyksiä. Ei ehtisi edes kissaa sanoa.
Mitäs kerrot sille? Sano, ettei enää oo vaikka oiskin. Tai jätä toi id*ri.
Mitä ihmettä se miehelle kuuluu? Täysin normaalia käyttää molempia, vai haluaako ukko että kuljet housut veressä, jos tamponi pettää?
Yllättävää että naista ei kiinnosta yhtään rahan tuhlaus. Onko teilläkin niin että mies joutuu maksamaan yksin kaikki teidän molempien elämästä?
Juu ihan varmasti. Miksi ap teet tällaisia kahtiajakoa lisääviä keksittyjä julkaisuja? Yksikään mies ei tiedä siteiden ja tampoonien hintoja tai käyttömääriä niin että sanoisi siitä kumppanilleen jotain
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää että naista ei kiinnosta yhtään rahan tuhlaus. Onko teilläkin niin että mies joutuu maksamaan yksin kaikki teidän molempien elämästä?
No ei ole. Aika monia tuotteita on, joita mies käyttää ja minä en, mutta minä maksan niistä osani valittamatta ja kyttäämättä. Jos hygieniatuotteista pitäisi alkaa pihistellä toisen mieliksi, pitää kyllä olla todella pienituloinen taikka sitten se raha menee johonkin muuhun ja siksi ei muka riitä muutamaa euroa kuussa kuukautissuojiin. Veikkaan jälkimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset ostavat itse omat kuukautissuojansa ja paljon muutakin. Myös toimeentulotuella olevat.
Kerro miehellesi, että voit toki niisät luopua, mutta se merkitsee sitä, että sänky ja vuodevaatteet tahriintuu vereen, matolle voi tippua verta ja sohvakin tahritutuu vereen, joten ennenkuin toivot moisia, laskepa huviksesi paljonkon maksaa sängyn, sohvan ja mattojen uusiminen.
Paa autotallist trasselia pöksyyn niin muailma pelastuu ja miehesi talous
Jos miehesi ei niitä sulle osta/maksa, niin eipä oo varaa sanoa mitään! Itekin käytän molempia ja toimii mulle hyvin.
_Toivottavasti teidän elintaso nousee, kun tulet vaihdevuosiin. Sitten menee tenapöksyyn ja siteisiin lähes 30 euroa per viiikko.
Mun mies valittaa vessapaperista, sitä ei siis saisi käyttää.
Kukaan ei kysynyt sun menkoista. Että näin? Niin, suurin osa tietää että menkat voi olla tosi runsaat. Ääliömäinen tokaisu.