Kaveri hirmuinen pirttihirmu miehelleen.
Hän on avautunut mm seksielämästään (mikä ei mua kiinnosta) ja että miten ukko tekee sitä ja tätä väärin. Olen tavannut tämän miehen ja mielestäni tosi asiallinen ja mukava. Valittaa tuosta seksistå että ei ole ollut yli puoleen vuoteen. Teki mieli sanoa etten ihmettele: kuka tahtoo seksiä sellaisen ihmisen kanssa joka vaan valittaa, marisee, rutisee, painaa yli 120 kg ( pituutta 165 cm), piereskelee estottomasti yms. Lisäksi jos ollaan kahdestaan ja se mies sattuu soittamaan niin on tosi vaivaannuttavaa kuunnella kun mies kyselee tosi asiallisesti jotakin ja tää mun kaveri alkaa huutaa ja räyhätä ja aina puhelun päätteeksi: huomasitko nyt huomasitko mitä se sano yms.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kaveri tuollaisen kanssa 🤷🏻
En tiedä. Olen yksinäinen. Tosin tavataan harvakseltaan nykyään kun keksin tekosyitä miksi en jaksa tulla esim.migreeni...
Oma siskoni on aivan kauhea diktaattori. Veikkaan, että mies näyttää sille ovea heti kun niiden nuorempi poika on täysi-ikäinen. Ei tuollaista voi kukaan katsoa vapaaehtoisesti. Hän ei esim. anna ihmisten puhua mistä haluavat, vaan kaikki pitää miettiä niin, ettei se "loukkaa" siskoani. Ennakkosensuuri on siis valtava. Edes vääriä sanoja ei saa käyttää.
120 kg ja 165 senttiä? Hoikahko palstamanaatti, siis. Ihan siellä alarajan yläpäässä jopa. Kuopat näkyvät solisluissa ja kylkiluihin sattuu.
Jostain syystä pirttihirmuja ei silti jätetä.
Kai jotkut miehet pitää siitä. Masokisteja? Tykkäävät alistua sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Oma siskoni on aivan kauhea diktaattori. Veikkaan, että mies näyttää sille ovea heti kun niiden nuorempi poika on täysi-ikäinen. Ei tuollaista voi kukaan katsoa vapaaehtoisesti. Hän ei esim. anna ihmisten puhua mistä haluavat, vaan kaikki pitää miettiä niin, ettei se "loukkaa" siskoani. Ennakkosensuuri on siis valtava. Edes vääriä sanoja ei saa käyttää.
Heh, kuulostaa mun siskolta. Mun sisko ollut pienestä pitäen tuollainen paheni vaan kun liittyi sedapride porukkaan ja on näitä äärivasemmistolaisia.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä pirttihirmuja ei silti jätetä.
Kai jotkut miehet pitää siitä. Masokisteja? Tykkäävät alistua sängyssä?
Eikös ap kirjoittanut että ei seksiä puoleen vuoteen mitä ymmärsin...ilmeisesti ei seiso enää tuo pirttihirmu piereskelijän takia.
Miksi olet kaveri tuollaisen kanssa 🤷🏻