Harkitsen lähihoitajaksi opiskelemista. Palkkakin olisi ruhtinaallinen verrattuna nykyiseen.
Nykyään olen elintarvikealalla.
Ja käsittääkseni töitä olisi erittäin hyvin tarjolla lähihoitajille.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Attendolla brutto 2400e/kk. Täydet kokemuslisät. Sunnuntai töillä voi sitten palkkaa vähän saada ylöspäin, muista lisistä ei juurikaan iloa.
Mulla yksityisensosiaalialan tes ja brutto 2558€, lomat 33 päivää. Nuo lisät täydet, vuorolisät tulee vielä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole hyvä palkka!!
On niille, jotka pitävät työstään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lähihoitajan bruttopalkka ilman lisiä?
Itsellä 3600 ilman lisiä. Riippuu nykyään paljon työnantajasta. Oiskohan tes:n minimi jossain reilu 2600 tienoilla/kk.
3600 ei ole missään.
2200 on lähellä oikeaa.
Eihän tuollaisella 2200 palkalla kerry kohtuullista eläkettäkään! Työeläkkeeni on 1998 brutto 42 työvuoden jälkeen, pankki- ja vakuutusala, alempi toimihenkilö.
Kait ymmärrät, että tuohon tulee vuorolisät. Aikain saatossa tulee ikälisät, jotka nostattaa tuntipalkkaa. Itse tein yövuoroa 7kk, työaika 80%. Tienasin bruttona 3400€/kk. Huom! 80% työaika!!! Lähihoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä 3600 ilman lisiä. Riippuu nykyään paljon työnantajasta. Oiskohan tes:n minimi jossain reilu 2600 tienoilla/kk.
3600 ei ole missään.
2200 on lähellä oikeaa.
Eihän tuollaisella 2200 palkalla kerry kohtuullista eläkettäkään! Työeläkkeeni on 1998 brutto 42 työvuoden jälkeen, pankki- ja vakuutusala, alempi toimihenkilö.
Kehut eläkkeellä! Mulla työvuosia lähihoitajana 15 takana. Eläke n.1500€, toistakytävuotta työaikaa jälellä.
Siriina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2300
Mulla 2558
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tuollaista palkkaa et saa ilman lisiä lähihoitajan papereilla mistään. Täyttä paskapuhetta.
Itsellä ateriaedun kanssa 3400 ja töissä ma- pe 8- 15.45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös yksityisellä ja ei todellakaan ole 3600€ palkka lähihoitajilla.
Opiskellessani lähihoitajaksi mietin, että tämä sopii sellaiselle, joita kiinnostavat ihmiset ja terveys. Plussaa on, jos tykkäät fyysisestä puuhastelusta etkä pelkää fyysistä kontaktia.
Valinta oli kohdallani oikea, vaikka jatkoinkin muutaman vuoden jälkeen sosionomiksi. Palkkaus on kohdallaan silloin, kun tykkää työstään ja haluaa/jaksaa tehdä myös ekstraa.