Mitä mieltä miehet ovat jos naisilla nenärengas
Kommentit (77)
Musulmaanikkojen heiniä, saavat kiskoa siitä turparenkaasta naisen ihan mihin haluavat ja miten vain. Ihan sama. En tekisi niihin tarpeitani.
Kyllä on kamalaa.Moro ja näkemiin.
Ei se haittaa. Kunhan sopii tytön naamaan. Itse seurustelin joskus punkkarin kanssa ja sillä oli nenässä joskus rengas keskellä. Tykkään enemmän pienestä napista sivussa kyllä. (Sellaisiakin piti hän ja aiempikin tyttis.) Kielilävistyksen otti yllätyksenä minulta. Tykkäsin kyllä siitäkin. Kunhan ei ole ylipaino+väritukka+paksusankaiset+nenärengas. Itse asiassa pelkkä ylipaino riittää jo noista.
Nenärenkaita näkee usein sellaisilla elokapina hippi luuseri tyyppisillä, usein rastat, polttaa pilveä, ei käy töissä.
Typerän näköistä. Kuin räkä roikkuisi nenästä. Sellainen pieni nappi nenän sivussa vielä menee muttei musta etana.
Erittäin KOUVVOLA, tulee räkä mieleen.
Nenän sivussa rengas ihan ok, sonniseptumit ei viehätä.
Mitä vanhemmalla naisella on nenärengas niin sitä säälittävempää se on!
Vierailija kirjoitti:
En väitä että kaikki mutta kaikki niistä ketä itse tiedän kenellä on septum lävistys on semmoinen että viiltelee itseään ja on vähän väliä laitoshoidossa eikä ole koskaan tehnyt töitä itsensä elättämiseksi
Kuinka monta?
Mietin että miten se pyyhkii räät siitä korusta.
Nuorempana pidin erittäin hienona juttuna. Nykyään ihan kiva. Itselläni ei ole yhtään lävistystä.
M42
Munakarvat tarttuu siihen kun nenärengasrouva ottaa suihin.
Eilen pöydässäni istui kaunis nainen, jolla oli tatuointeja jne. Eniten kuitenkin häiritsi nenärengas
Mietin että mahtaako räkä jäätyä tuohon talvella.
Pieni rengas vain yhdessä sieraimessa voi olla jopa ihan kivakin, mutta kaikki renkaat nenän keskellä molempien sierainten välissä ovat aina rumia, joskin pieni sellainen ei ole vielä maailmanloppu. Mutta kaikkiaan en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se haittaa. Kunhan sopii tytön naamaan. Itse seurustelin joskus punkkarin kanssa ja sillä oli nenässä joskus rengas keskellä. Tykkään enemmän pienestä napista sivussa kyllä. (Sellaisiakin piti hän ja aiempikin tyttis.) Kielilävistyksen otti yllätyksenä minulta. Tykkäsin kyllä siitäkin. Kunhan ei ole ylipaino+väritukka+paksusankaiset+nenärengas. Itse asiassa pelkkä ylipaino riittää jo noista.
Omapa on häpeäsi.
Eikö näitä nenärenkaita käytetä lesbouden merkkeinä?
Ainoat lävistykset, mitkä hyväksyn naisella, on korvakorujen reiät.
Muille sanon, että hyi h....tti!!!!
Työkamunainen hankki just nenänsä alapuolelle ylähuuleen jonkin lävistyskorun. Aivan kaameen näköinen viritys.
Entä jos sellainen on miehellä?