Mitä mieltä miehet ovat jos naisilla nenärengas
Kommentit (77)
Jämänainen. Katkera miesvihaaja.
Ei jatkoon.
Ottakaa mallia japanilaisista naisista, niin saisitte miehen. M28
Tulee mieleen sonnit. En voi sille mitään. Mummolassa oli aikoinaan lehmiä ja toki aina yksi sonnikin ja valokuvia toki olen niistä nähnyt ja sieltä se mielikuva on lähtöisin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen sonnit. En voi sille mitään. Mummolassa oli aikoinaan lehmiä ja toki aina yksi sonnikin ja valokuvia toki olen niistä nähnyt ja sieltä se mielikuva on lähtöisin.
Onko tämä huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä huono asia?
kai se on, jos ihmisestä tulee mieleen sonnit
Herää epäilys että on myös häpyhuulessa ja nänneissä, tekisi mieli tarkistaa.
Minua ällöttää lävistykset. Korvassa yhdet reiät ok, mutta kaikki isot tapit tai renkaat nenässä ja korvissa ovat ällöttäviä.
Nenärengas ei sovi kenellekään ihmiselle, todella vastenmielinen näky.
Yhtä etovia ovat tatuoinnit ja lävistykset naamassa.
Tuo nenärengas muuten näyttää kuin räkä valuisi sieraimesta koko ajan.
Barbaareilla ja negruilla on nenärenkaita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla jotain mieltä nenärenkaasta? Kullakin tapansa.
Epähygieeninen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos sellainen on miehellä?
Hyhhyh! Miksi naamaa pitää lävistää, myös huuli, kieli yms lävistykset ovat epäesteettisiä.
Vierailija kirjoitti:
Possut kuuluvat karsinaan, eivät kotitalouteen.
Paitsi että ei sian kärsään mitään rengasta laiteta, härille ainoastaan.(se kun on niin voimakas,niin se on ainoa konsti taluttaa niitä.Eli rengas sonnilla palvelee ihmisen tarkoitusta,eikä mitään estetiikka)
Oletko kuullut nenärengasteoriasta? Nenärenkaiden käyttäjät ovat angstisia.
rautaa naamassa ja tatuoinnit takaavat ettei töitä saa eli epäsosiaalisen merkki
Hirveintä on kielilävistys, hyh hyh
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä on kielilävistys, hyh hyh
No ei ole. Halkaistu kieli on sata kertaa hirveämpää.
Yhdellä viiskymppisellä sukulaisnaiselllsa on jo vuosikausia ollut nenäkoru, ei rengasta. Kukaan ei kehtaa sanoa, että näyttää isolta knööliltä sieraimissa se korun tappi.