Mikä on parasta aikaa ihmisen elämässä?
Kommentit (46)
On aik pieni väli 5v mahdoton vastata.. sanoisin, että 35-55. Aikuinen muttei vielä vanhuskaan. Todennäköisesti tässä vaiheessa on elämässään tilanteessa, ettei tarvitse tehdä asioita pakosta, vaan halusta ja mielenkiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo 26-35, alta 40 vuotta. Sitten alkaa alamäki joka vaan jyrkkenee niin ulkoisesti kuin ehkä sisäisestikin.
No, en huomaa kyllä itsessäni mitään eroa siinä kun olen 45 kun olin 35. Samanlaiselta tuntuu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo 26-35, alta 40 vuotta. Sitten alkaa alamäki joka vaan jyrkkenee niin ulkoisesti kuin ehkä sisäisestikin.
No, en huomaa kyllä itsessäni mitään eroa siinä kun olen 45 kun olin 35. Samanlaiselta tuntuu..
Vertaapa valokuvia niin varmaan huomaat eron ;)
En tiedä, mutta luulen, että elämä on ihmisen parasta aikaa.
Minulle se oli parin viikon kooma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta itse en ainakaan huomaa eroa nyt 34-vuotiaana siihen kun olin 24-vuotias. Melkein samalta edelleen näytän. Mutta ehkä rupsahdankin vasta seuraavan kymmenen vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, toiset ei vanhene joka vuosi ulkonäöllisesti, osa harmaantuu jo 30veenä osa 50veenä.. toisekseen kysymys ei ollut ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. 4-kymppisenä elämä vaan paranee koko ajan.
Se oli aika ennen Persuja. Nähtävästi palaa pian :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä jaksa nelikymppisenä enää kiinnostaa, miltä näyttää, sen enempää kuin että ihmisten ilmoilla liikkuessaan on siisti ja asiallinen. Se tässä vanhenemisessa onkin vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkökö sulla ratkaisee? Täytyy sanoo, että on sun onnellisuus heikoilla kantimilla. eri
Kauneimmat ja raikkaimmat ihmiset on nuoria ihmisiä. Sitä raikkautta ei saa mitenkään enää takaisin nelikybäsenä ja yli. Se on faktaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauneimmat ja raikkaimmat ihmiset on nuoria ihmisiä. Sitä raikkautta ei saa mitenkään enää takaisin nelikybäsenä ja yli. Se on faktaa.
Minä ihailen elämänkokemusta. Vanhemmilla ihmisillä on tarinoita kerrottavanaan. Joo, ollaan väsyneitä, enemmän tai vähemmän rupsahtaneita ja raihnaisia. Sitä on ihmisyys ja elämä.
Kyllä se on se aika jonka viettää naisen kanssa rakastellen 💖
20-30.v, sen jälkeen alkaa alamäki josta ei tule loppua ennenkuin putoaa monttuun.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta luulen, että elämä on ihmisen parasta aikaa.
Ei kristityille. Heillä ilo alkaa vasta kuoleman jälkeen.
Minun parasta aikaani oli ala-aste. Hyvä yhteishenki luokalla ja lämmin tunnelma oli siinä koulussa.