Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työllistymispalvelu pakottaa/painostaa jatkuvasti😣

Vierailija
28.06.2025 |

Mikä siinä on, niin vaikea ymmärtää jos ei halua kuntoutukseen. Miljoona kertaa joutuu selittämään, eikä siltikään mene perille. Miksi täytyy koko ajan painostaa ja pakottaa? Luuletteko, että on apua siitä että on pakotettuna jossain? Minulla on oikeus ja valta päättää minne menen. Ei sinulla. Töihin voin mennä, mutta muualle en mene

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi, kun löytyisi työllistymispalvelusta joku vastaamaan

Vierailija
2/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vähän karenssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

Vierailija
4/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vähän karenssia.

Ei siitä tule karenssiä. Ei voi pakottaa

Vierailija
5/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin täti iski alapeukuttamaan😆

Vierailija
6/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitä tarvitse, niitä tarvitsee vain byrokratia että on laittaa järjestelmään jotain "koodeja".

Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötä jolla tulla toimeen. Ei mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys

Vierailija
8/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitä tarvitse, niitä tarvitsee vain byrokratia että on laittaa järjestelmään jotain "koodeja".

Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötä jolla tulla toimeen. Ei mitään muuta.

Juuri näin

Vierailija
10/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene pitkään että alkaa mennä jo kerrasta poikki jos ilmeisen pätevää syytä sitten kieltäytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.

 

Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?

Vierailija
12/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennään aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? Mä en halua olla syrjäytyneiden kanssa tekemisissä. Työttömänä mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aina monta kertaa ollut leikkimässä työn tekoa. Paikassa jossa teen samaa työtä kuin muut ja yhtä paljon ellei jopa enemmän ja saan päivässä sen mitä muut saa tunnilta.. joo ei kiinnosta. Ei myöskään kiinnosta kurssit ' kuinka tehdä cv' voi Jeesus olo kuin päiväkodissa noilla kursseilla. Mitään hyödyllistä siinä ei opi ja korvaus ei kata edes kuluja vaikka kulukorvaus muka on.. tai siis ennen oli ilmeisesti Nykyään ei saa edes sitä kämästä 9 e. 

Kuntouttavaa olisi se jos paikalla olisi oikeasti fysioterapeutti ja opinto-ohjaus.

Vierailija
14/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

 

Ei tarvi sulle tukiakaan maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.

 

Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?

 

Sä teet jotain tukiesi eteen etkä makaa sohvalla muiden rahoilla.

Vierailija
16/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta määräillä mua

Eikä meillä muilla pakko elättää sua ilman mitään yritystä tai vastinetta.

 

Miten te hyödytte siitä, että menen kuntoutumaan?

 

Sä teet jotain tukiesi eteen etkä makaa sohvalla muiden rahoilla.

 

Tällaisella askartelullako Suomi nousuun... ei kannata pidätellä hengitystä...

Vierailija
17/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa jotain puuhastelua, eikä vaan sohvaperunointia.

Vierailija
18/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästä väkeä tulee lopputuloksena, kun vuosikymmeniä tulee vastikkeetonta rahaa kuin Marinille aamiainen.

Vierailija
19/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennään aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? Mä en halua olla syrjäytyneiden kanssa tekemisissä. Työttömänä mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.

On monia kelan kuntoutuksia ja kuntouttava työtoiminta. Kumpaankin on pakotettu menemään aikoinaan

Vierailija
20/36 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole sen listoilla. Ota karenssi ja etsi muuta elämää. Ei muutkaan pysty kiusaamiseen loputtomasti ja jotkut työkyvyttömiä. Perustulo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi