Työllistymispalvelu pakottaa/painostaa jatkuvastiđŁ
MikÀ siinÀ on, niin vaikea ymmÀrtÀÀ jos ei halua kuntoutukseen. Miljoona kertaa joutuu selittÀmÀÀn, eikÀ siltikÀÀn mene perille. Miksi tÀytyy koko ajan painostaa ja pakottaa? Luuletteko, ettÀ on apua siitÀ ettÀ on pakotettuna jossain? Minulla on oikeus ja valta pÀÀttÀÀ minne menen. Ei sinulla. Töihin voin mennÀ, mutta muualle en mene
Kommentit (36)
Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vÀhÀn karenssia.
Pakko oli avautua jonnekin, kun turhauttaa. Ei ole oikeutta mÀÀrÀillÀ mua
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten jos ei kiinnosta, ota kuitenkin vÀhÀn karenssia.
Ei siitÀ tule karenssiÀ. Ei voi pakottaa
TyökkĂ€rin tĂ€ti iski alapeukuttamaanđ
kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitÀ tarvitse, niitÀ tarvitsee vain byrokratia ettÀ on laittaa jÀrjestelmÀÀn jotain "koodeja".
Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötÀ jolla tulla toimeen. Ei mitÀÀn muuta.
Vierailija kirjoitti:
EikÀ meillÀ muilla pakko elÀttÀÀ sua ilman mitÀÀn yritystÀ tai vastinetta.
Vierailija kirjoitti:
kuntoutukset ja työkokeilut ihan haistapaskan tuubaa, ihminen ei niitÀ tarvitse, niitÀ tarvitsee vain byrokratia ettÀ on laittaa jÀrjestelmÀÀn jotain "koodeja".
Ihminen tarvitsee vain ja ainoastaan palkkatyötÀ jolla tulla toimeen. Ei mitÀÀn muuta.
Juuri nÀin
Ei mene pitkÀÀn ettÀ alkaa mennÀ jo kerrasta poikki jos ilmeisen pÀtevÀÀ syytÀ sitten kieltÀytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te hyödytte siitÀ, ettÀ menen kuntoutumaan?
MitÀ tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennÀÀn aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? MÀ en halua olla syrjÀytyneiden kanssa tekemisissÀ. TyöttömÀnÀ mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.
MinÀkin olen aina monta kertaa ollut leikkimÀssÀ työn tekoa. Paikassa jossa teen samaa työtÀ kuin muut ja yhtÀ paljon ellei jopa enemmÀn ja saan pÀivÀssÀ sen mitÀ muut saa tunnilta.. joo ei kiinnosta. Ei myöskÀÀn kiinnosta kurssit ' kuinka tehdÀ cv' voi Jeesus olo kuin pÀivÀkodissa noilla kursseilla. MitÀÀn hyödyllistÀ siinÀ ei opi ja korvaus ei kata edes kuluja vaikka kulukorvaus muka on.. tai siis ennen oli ilmeisesti NykyÀÀn ei saa edes sitÀ kÀmÀstÀ 9 e.
Kuntouttavaa olisi se jos paikalla olisi oikeasti fysioterapeutti ja opinto-ohjaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi sulle tukiakaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ teet jotain tukiesi eteen etkÀ makaa sohvalla muiden rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÀ teet jotain tukiesi eteen etkÀ makaa sohvalla muiden rahoilla.
TÀllaisella askartelullako Suomi nousuun... ei kannata pidÀtellÀ hengitystÀ...
Olispa jotain puuhastelua, eikÀ vaan sohvaperunointia.
TÀllÀstÀ vÀkeÀ tulee lopputuloksena, kun vuosikymmeniÀ tulee vastikkeetonta rahaa kuin Marinille aamiainen.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tarkoittaa kuntoutuminen. Onko se joku kerho jonne mennÀÀn aamulla muutamaksi tunniksi juomaan kahvia ja askartelemaan? MÀ en halua olla syrjÀytyneiden kanssa tekemisissÀ. TyöttömÀnÀ mulle kelpaa vai tarjottu palkkatyö.
On monia kelan kuntoutuksia ja kuntouttava työtoiminta. Kumpaankin on pakotettu menemÀÀn aikoinaan
ĂlĂ€ ole sen listoilla. Ota karenssi ja etsi muuta elĂ€mÀÀ. Ei muutkaan pysty kiusaamiseen loputtomasti ja jotkut työkyvyttömiĂ€. Perustulo?
Paras olisi, kun löytyisi työllistymispalvelusta joku vastaamaan