Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muistuttaa vanhusta kuoleman läheisyydestä?

Vierailija
28.06.2025 |

Äidin 62-vuotias sisko tuhlaa rahojaan vaatteisiin ja kaikkeen turhaan.

Miten voisi parhaiten kannustaa häntä säästäväisyyteen ja luopumaan kaiken turhan hankkimisesta, kun hän ei kuitenkaan niitä montaa vuotta tule käyttämään. Menee vain rahaa aivan turhaan hukkaan ja perillisten on vaikea myydä kaikkea sellaista. Toki joka kerta puhelimessa ja aina kun nähdään, muistan kertoa hänelle, että hänen ikäisensä ihminen tuskin enää elää montakaan vuotta. Eihän hänellä ole edes lapsia, jotka voisivat puuttua turhaan kuluttamiseen. Hänhän voi kuolla vaikka jo huomenna.

t. Sanni

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Jokainen vanhus tietää kuoleman läheisyyden ja elää siksi kuin viimeistä päivää.

PS. Tyttäreni kuoli 26-vuotiaana.

Vierailija
42/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti menee vielä 30 vuotta jos ei ole jotain vakavaa sairautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aion myydä kaikki maat ja metsät ja kuluttaa kaikki rahat ennen loppua, kyllä siinä työtä riittää.

M61

Vierailija
44/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aion myydä kaikki maat ja metsät ja kuluttaa kaikki rahat ennen loppua, kyllä siinä työtä riittää.

M61

Oikein! Myy äkkiä. Ja sulje varmuuden vuoksi Sanni testamenttisi ulkopuolelle.

Vierailija
45/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elää pitempään kuin sinä 

Vierailija
46/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huonoin provo.

Vierailija
47/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin 62-vuotias sisko on saanut jo kaiken mahdollisen elämänsä aikana, mä en oo saanut paljoa mitään, saita täti antoi mulle rippilahjaksi 20 euroa, vaikka hänellä on viisi asuntoa, valtavasti rahaa pankkitileillä ja monta sataa hehtaaria metsää ja maata.

Mä kuljen kirpparivaatteissa, mutta jokainen hänen vaatteensa maksaa satoja euroja kappale. Hän on aina ollut ahne ja niin itsekäs. Hän ei koskaan ajattele meitä muita.

Hän matkustaa taas Pariisiin, mä matkustan kavereiden kanssa Ähtäriin, se ei oo reilua!. t. Sanni

Vierailija
48/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin sairas provo

Vierailija
49/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

62v voi elää vielä 30 vuotta ja kenelle niitä omia rahoja säästää, täysillä vaan. 

Vierailija
50/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaikka millaiset hautajaiset äitisi haluaisi järjestettävän niin luulisi viestin menevät perille. 

Kannattaa kannustaa kuluttumaan rahat pois ja myymään omaisuutta niin ettei perintöä jää riideltäväksi.

Sen verran soisi rahaa kuitenkin jäävän, että saa arkun, hautajaiset ja perukirjan tehdyksi kuolinpesän varoista. Ne kuitenkin on hoidettava, jäi rahaa tai ei. 

Vierailija
51/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on törkeä kirjoitus. Tuo ihminen voi elää 80 - 90 vuotiaaksi aivan hyvin. Ei tarvitse muistutella kuolemasta, kyllä se aika tulee muistuttelematta. Itse aina sanon, että takalauta häämöttää meikäläisellä ja lapset eivät tykkää siitä yhtään.

Vierailija
52/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten minä, käy suvun hautajaisissa tervehtimässä ja sano, että sä olet sitten seuraava.

Vierailija
53/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja humaani ajatus, jossa ajattelet ikivanhan tädin parasta. 

Pidetään peukkuja, ettei mikään auto jysähdä päin ruhoasi lähiaikoina. <3

Vierailija
54/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Äidin 62-vuotias sisko on saanut jo kaiken mahdollisen elämänsä aikana, mä en oo saanut paljoa mitään, saita täti antoi mulle rippilahjaksi 20 euroa, vaikka hänellä on viisi asuntoa, valtavasti rahaa pankkitileillä ja monta sataa hehtaaria metsää ja maata. Mä kuljen kirpparivaatteissa, mutta jokainen hänen vaatteensa maksaa satoja euroja kappale. Hän on aina ollut ahne ja niin itsekäs. Hän ei koskaan ajattele meitä muita. Hän matkustaa taas Pariisiin, mä matkustan kavereiden kanssa Ähtäriin, se ei oo reilua!. t. Sanni

Miksi hänen pitäisi ajatella sinua?

Vierailija
55/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saita ja itsekäs täti vainuaa siskontytön pohjattoman ahneuden ja tietää ettei hänellä ole mitään, mitään velvollisuuksia elättää tai auttaa tuollaista paskaa lokkia.

Vierailija
56/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

62-vuotias vanhus? Liennee jonkun teinin provo.

Vierailija
57/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis ja humaani ajatus, jossa ajattelet ikivanhan tädin parasta. 

Pidetään peukkuja, ettei mikään auto jysähdä päin ruhoasi lähiaikoina. <3

Omituista, että jotkut toivovat toisille ihmisille pahoja asioita.

Vierailija
58/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy vaikka millaiset hautajaiset äitisi haluaisi järjestettävän niin luulisi viestin menevät perille. 

Kannattaa kannustaa kuluttumaan rahat pois ja myymään omaisuutta niin ettei perintöä jää riideltäväksi.

Äitisi? Äidin siskohan tässä oli kyseessä.

Vierailija
59/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kuten minä, käy suvun hautajaisissa tervehtimässä ja sano, että sä olet sitten seuraava.

Tuo on hyvä.

Vierailija
60/76 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hän kuolee, hänen jäljelläoleva omaisuutensa menee 100% valtiolle, jos vasemmisto on vallassa ja saanut tahtonsa läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi