Sain eilen ruokajakelussa vain 2tlk anans 1vuokallista kanamuna 2pkt paahtoleipa eikä mitään lihaa tai leikkelettä tms ravitsevaa
eihän nuilla pärjää kauaa kun ei ollut mitään lihaa tai leikkelettä tms sen sellaista
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Paino sanalle SAIN. Lihaa ja leikkeleitä ei tarvitse jos on kananmunia. Paista tai keitä.
kanamuna EI sama asia kuin KOKOLIHA
Uliuliulivalivalivali...taas, jokainen saa ansionsa mukaan.
Jaha, Kananmunavuokahullu on palannut palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Jaha, Kananmunavuokahullu on palannut palstalle.
ja itse olet tainnut viettää tänäkin vuonna vaput ja juhannuksetkin täällä
Lihoja saa ihan kaupasta. Menee vaan ja ostaa! Vai eikö ole rahaa kun kaikki mennyt viinaan ja tupakkaan??
Käy ostamassa lihat ja leikkeleet itse, ei niiden ruokajakeluiden ole tarkoitus olla mitään all inclusive -palveluita.
Lopeta käymästä siellä jakelussa, jos aina pitää valittaa sen antimista. Problem solved.
Meilä oli tänä aamuna vain 1tä leipää ja 1tä lauantaimakkaraa aamupalalle. Ja coop kahvia 1si kupilleni ilman 1kkösmaitoa. Nautimmem sen 26den 4eliön 1siössä työttömän toimijohtaja miesystäväni kanssa.
Lihaa ei ole koska ne myydään kaupassa punalaputettuina.
Itse olisin kiitollinen että saisin edes joskus jotain ilmaiseksi mutta minä joudun jatkuvasti maksamaan enemmän ja enemmän joka asiasta
Mikä on kannamunavuoka? Kananmuna sinänsä on terveellisempi kuin liha. Ja täyttä protskua.
Pyydä rahat takaisin, jos palvelu ei vastannut lupauksia... eiku niin...
eikös ruokajakelusta jaeta anneta sitä ruokaa aineksia mitä heillä on tarjolla (mitä ovat saanet lahjoituksina kaupasta)...kaikkea ei riitä ruokjakeluun...kauppassahan myydäään alennuksella joissa päiväys menee umpeen...
Se, että et ole saanut moneen palstaan mitään ravitsevaa, näkyy tuotoksessasi, ap.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kannamunavuoka? Kananmuna sinänsä on terveellisempi kuin liha. Ja täyttä protskua.
Ei todellakaan ole. Se on kolesterolipommi.
Vierailija kirjoitti:
Se, että et ole saanut moneen palstaan mitään ravitsevaa, näkyy tuotoksessasi, ap.
mihin moneen palstaan? kirjoitustaito HOX HOX
ja ruokajakelusta toiseen sinulla on tämä sama ongelma ja ruokajakelusta toiseen tulet jakamaan tämän ongelmasti tälle palstalle. Ehdotokseni on se, että kun ruokajakelun ruoka ei kelpaa, niin lopeta siellä käyminen. ilmiselvästi et tarvitse ruokajakelua.
Paino sanalle SAIN. Lihaa ja leikkeleitä ei tarvitse jos on kananmunia. Paista tai keitä.