Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi espanjalaiset naiset on niin ? Mikä on heidän salaisuutensa.

Vierailija
28.06.2025 |

Tumma kiharapilvi ja hyvä rusketus?  

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat 64-vuotiaita jo painoa keränneitå? Vai? 

Vierailija
42/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koskeeko kysymys nyt niitä 20 vuotiaita naisia?

oon aika varma, että sieltä löytyy myös rumia ja ruttuisia ja hiukkasen mahakkaita naisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalla kysellä tuota, sais pian korvanmakiaa..

Vierailija
44/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmoja, mutta silti maanläheisiä eikä koppavia

Puheliaita

Hyvä tyyli pukeutua 

Vierailija
45/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä ei meikata niin hirveällä tavalla  kuin Suomessa

Vierailija
46/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että salaisuus piilee itsetunnossa.

Espanjalaista naista kehutaan nätiksi jo lapsesta asti, jolloin nainen oppii pitämään itsestään ja ulkonäöstään, ja haluaa korostaa sitä. Naisellisuutta myös arvostetaan eikä sitä pidetä heikkoutena tai huonona ominaisuutena kuin täällä. Miehet siellä haluavatkin naisten olevan naisellisia eivätkä pyri muuttamaan näitä miehekkäämmiksi. 

Allekirjoitan tämän!

Vierailija
47/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa geenit isältään. Espanjassa on pitkiä, hoikkia ja komeita miehiä. 

Vierailija
48/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin miehet. Niin komeita.

Näin. Samoin italialaiset. Molemmissa maissa jopa keskivertomors on suoerkomistus suomalaisiin miehiin verrattuna.

Vierailija
49/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin miehet. Niin komeita.

Näin. Samoin italialaiset. Molemmissa maissa jopa keskivertomors on suoerkomistus suomalaisiin miehiin verrattuna.

Kyllä. Olen asunut Italiassa, mieheni on puoliksi italialainen  puoliksi espanjalainen. Molemmissa kulttuureissa ollaan tosi perhekeskeisiä lisäksi. Siellä miehet rakastavat lapsiaan. Ja jos tulee se ero, niin eivät hyökää lapsiaan, kuten suomalaiset miehet tekevät.

Vierailija
50/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Espanjassa lämpimämpi ilmasto, joka vaikuttaa naisten pukeutumiseen naisellisesti.

Vierailija
51/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kait siellä on kauniita naisia, koska perivät geenit isältään. Onko joku nähnyt Espanjassa rumaa miestä. Tuskin. Samoin Italiassa. 

Vierailija
52/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikalla espanjattarella leveät lanteet, kapeat kasvot, tummanruskeat, melkein mustat, suorat hiukset, joiden lomasta kauniit korvanlehdet pilkistää.

Ja kunnon espanjalainen karvapillu.

Vierailija
53/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä suurin osa on lyhyitä, lyhytjalkaisia ja tasapaksuja, niin miehet kuin naisetkin.

Vierailija
54/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kait siellä on kauniita naisia, koska perivät geenit isältään. Onko joku nähnyt Espanjassa rumaa miestä. Tuskin. Samoin Italiassa. 

Suurin osa sekä miehistä että naisista on siellä rumia. Olen asunut Espanjassa ja tiedän asian. Harvoja hyvännäköisiä, sama jokaisessa maassa. 

Vierailija
55/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juuri Espanjassa ja olen joka päivä ihmetellyt, miten leveitä paikalliset naiset ovat, he eivät todellakaan ole laihoja tai siroja. Nuoret turistit sen sijaan näköjään ovat kaikki laihoja ja kauniita. 

Vierailija
56/64 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä suurin osa on lyhyitä, lyhytjalkaisia ja tasapaksuja, niin miehet kuin naisetkin.

Ei ole suurin osa, vaan vähemmistönä olevat eteläamerikkalaiset joita Espanjassa on paljon töissä.  Lattarithan on lyhyitä ja leveitä.  Espanjalaiset puolestaan pitkiä,  hoikkia ja selvästi lattareita vaaleampia.

Vierailija
57/64 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niissä yksi huonokin asia, joka voi olla vain mun henkilökohtainen ongelma. Tiedä häntä haittaako se muita miehiä. Niin, sellainen...miten sen muotoilisinkaan, no helkutti sanotaan se suoraan. Minulla on melan nupissa niin ohut herkkä nahka, että köyriessäni välimeren naisia aktin jälkeen sitä nuppia aristelee pitkään.. Järkeillyt olen usein asian kanssa. Olen päätynyt seuraavanlaiseen tulokseen. Suurella todennäköisyydellä intimialueiden karvapeite niillä seuduilla on karkeampi, kuin meillä täällä pohjoismaissa. Peite muistuttaa läheisesti lähinnä saraheinikkoa. Jokainen kai tuntee sen karkeareunaisen heinän.

Tottakai joku teistä väittää tutkimustani nollatutkimuksena, mutta tällaisee päätelmään olen siitä huolimatta päässyt.

Vierailija
58/64 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niissä yksi huonokin asia, joka voi olla vain mun henkilökohtainen ongelma. Tiedä häntä haittaako se muita miehiä. Niin, sellainen...miten sen muotoilisinkaan, no helkutti sanotaan se suoraan. Minulla on melan nupissa niin ohut herkkä nahka, että köyriessäni välimeren naisia aktin jälkeen sitä nuppia aristelee pitkään.. Järkeillyt olen usein asian kanssa. Olen päätynyt seuraavanlaiseen tulokseen. Suurella todennäköisyydellä intimialueiden karvapeite niillä seuduilla on karkeampi, kuin meillä täällä pohjoismaissa. Peite muistuttaa läheisesti lähinnä saraheinikkoa. Jokainen kai tuntee sen karkeareunaisen heinän.

Tottakai joku teistä väittää tutkimustani nollatutkimuksena, mutta tällaisee päätelmään olen siitä huolimatta päässyt.

Miks niitä häpykarvoihin sit panet

Vierailija
59/64 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin koskeeko kysymys nyt niitä 20 vuotiaita naisia?

oon aika varma, että sieltä löytyy myös rumia ja ruttuisia ja hiukkasen mahakkaita naisia

Hyvin vähän siellä näkyy läskejä. Välimeren ruokavalio on nii terveellinen

Vierailija
60/64 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintoja:

-Erilainen ja mielenkiintoinen kirjo vartalotyyppejä (ei vain pohjoismaalaista tasapaksu laiha / tasapaksu lihava)

-Erityisesti kasvot on vähemmän paksut keskimäärin ja piirteet selkeämmät

-Erittäin tuuheat ja hyvät hiukset(!)

-Sisäistetty tyylitaju ja itsensä kantaminen

-Luonnonkauneutta paljon, häkellyttävän kauniita naapurintyttöjä joka päivä paperikaupassa, kaupan kassalla ym.

-Yleistä epävarmuudesta kumpuavaa ylimielisyyttä tapaa harvemmin kuin Suomessa, peruskäytöstavat opetettu kotona, ei jäädä haavi auki ihmettelemään keskustelunavausta ym. Small talk mielenkiintoista ja yllättävää.

-Nykyään alle 60v naisilla aika runsaasti tatuointeja joka paikassa, jopa niillä hillityimmilläkin tapauksilla

-Jostain ihmeen syystä hampaat ei ole kaikilla kovin suorat ja oikomislaitteita näkyy jopa hyvän matkaa kolmekymppisillä ihmisillä(!) Liekö joku kehitysmaatyylinen statusjuttu tai muoti, mutta todella hämmentävää suomalaisesta perspektiivistä.

-Tupakointi melko yleistä erityisesti duunarialueilla, 20v äiti ja 45v isoäiti polttavat yhdessä kadulla lastenvaunujen edessä - näkymä kuin jostain 70-luvulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme