Voitko kertoa, miten se on sinulta pois jos joku haluaa elää samaa sukupuolta olevan kanssa?
En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin? Mietitkö muutenkin esimerkiksi hetero työkavereittesi seksi- tai muuta elämää ja saatko myös siitä pään vaivaa?
Joo pride kuukausi on, mutta on niitä paljon kauheampiakin "juhlapäiviä"?
Kommentit (710)
Voisi se olla, jos itse haluaisin elää juuri sen henkilön kanssa ja olisimme eri sukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-liput pois kouluista ja päiväkodeista. M28
100% samaa mieltä!
Sama täällä! Käsittämätöntä että laki sallii lasten räikeän manipuloimisen. Lastensuojelun pitäisi puuttua asiaan. Jos oman lapsen kouluun suunnitellaan jotain sateenkaarisekoilua, niin meidän lapsi ei varmasti osallistu, ja olen asiasta yhteydessä sekä rehtoriin, että kouluhallitukseen. Lapsilla pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman tällaisia mariginaaliryhmien provosointeja ja aivopesua. Koulun tehtävä on opettaa opetussuunnitelman mukaisesti faktaan perustuen, eikä markkinoida ja pakkosyöttää mitään arvelluttavaa mielipiteisiin perustuvaa propagandaa.
Siinäpä olet. Sitten saat nähdä kuinka opettajat eivät puutu jos/kun lastasi kiusataan ja muuta. Kannattaisiko olla ihmisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Tiiättekö, mä olin nuorena, 80-luvulla hyvin avarakatseinen ja suvaitsevainen sekä seksuaalivähemmistöjen, että ulkomaalaisten suhteen. Nykyään olen huonojen kokemusten myötä muuttunut rasistiksi, ja pride-vouhotuksen myötä omen alkanut nähdä seksuaalivähemmistöt sairaina kiihkoilijoina. Eli kyllä se pride todellakin voi vaikuttaa asenteisiin, mutta ei välttämättä sillä tavalla, kuin asianomaiset toivovat.
Tiiiiätkö että olet turha persereikã jonka vouhkaaminen ei vaikuta kehenkään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-liput pois kouluista ja päiväkodeista. M28
100% samaa mieltä!
Sama täällä! Käsittämätöntä että laki sallii lasten räikeän manipuloimisen. Lastensuojelun pitäisi puuttua asiaan. Jos oman lapsen kouluun suunnitellaan jotain sateenkaarisekoilua, niin meidän lapsi ei varmasti osallistu, ja olen asiasta yhteydessä sekä rehtoriin, että kouluhallitukseen. Lapsilla pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman tällaisia mariginaaliryhmien provosointeja ja aivopesua. Koulun tehtävä on opettaa opetussuunnitelman mukaisesti faktaan perustuen, eikä markkinoida ja pakkosyöttää mitään arvelluttavaa mielipiteisiin perustuvaa propagandaa.
Siinäpä olet. Sitten saat nähdä kuinka opettajat eivät puutu jos/kun last
Miten tuo liittyy asiaan mitenkään? Siis että opettajat ei puutu kiusaamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiiättekö, mä olin nuorena, 80-luvulla hyvin avarakatseinen ja suvaitsevainen sekä seksuaalivähemmistöjen, että ulkomaalaisten suhteen. Nykyään olen huonojen kokemusten myötä muuttunut rasistiksi, ja pride-vouhotuksen myötä omen alkanut nähdä seksuaalivähemmistöt sairaina kiihkoilijoina. Eli kyllä se pride todellakin voi vaikuttaa asenteisiin, mutta ei välttämättä sillä tavalla, kuin asianomaiset toivovat.
Tiiiiätkö että olet turha persereikã jonka vouhkaaminen ei vaikuta kehenkään mitään.
Ehkäpä niin teidän piireissä. Tosin tehän tässä vouhkaatte, enkä minä. Kunhan totesin miten olette saaneet mieleni muuttumaan. Enkä muuten ole ainoa! Vaan mulle on aivan sama mitä musta ajattelette. Olen silti siltä mieltä että olette outoa ja fanaattista sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei häiritse yhtään. Eläköön sovussa. Häiritsee, kun tällaiset normista poikkeavat sukupuoliasiat tuodaan lasten elämään. Kyllä niitä ehtii pohtia, jos tulee tarvetta. Lapsille pitäisi antaa kasvurauha.
Se seitsemänvuotias tyttö voi ihastua seitsemänvuotiaaseen tyttöön. Hänen on hyvä tietää, että se on varsin ok.
No voi helvetti sentään! Sehän on lapsi, eikä lasten ihastumisissa ole mitään seksuaalista! Jättääkää nyt edes lapset rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin näiden pride-touhujen myötä tulee sellainen käsitys, että oma seksuaalisuus on seksuaalivähemmistöille jonkinlanen harrastus tai erityismielenkiinnonkohde. Heille ei riitä, että ihan neutraalisti vaan ovat sellaisia kuin ovat, vaan asian tiimoilla järjestetään näitä säännöllisiä kokoontumisia ja kulkueita, korostetaan asiaa ulkonäöllä, pukeutumisella, ja kaikin mahdollisin keinoin mitä vaan keksitään. Se näyttää olevan kuin jokin kultti, tai tietynlainen kokonaisvaltainen elämäntapa, sen sijaan että olisi vain yksi elämän osa-alue, kuten heteroilla. Näyttää siltä, että neutaalia asiaa pidetään jotenkin eriryisenä ylpeilyn aiheena. Se on outoa. Kaikilla meillä on jonkinlainen seksuaalisuus, eikä yksi ole toista kummoisempi. Mun mielestä tuossa fanaattisuudessa ja itsensä korostamisen tarpeessa on jotain keskenkasvuista. Vähän samaa, kuin mottoripyöräjengeissä. Voimakas tarve tuntea yhteenkuuluvuutta johonkin tiettyyn ryhmään
Looginen selitys. Jotain traumaa/ häiriötä taustalla.
Jos joku on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, niin miksi siitä pitää tehdä esitys? Miksi pitää koettaa saada muitakin mukaansa? Eikö henkilö joka tietää mikä on ja hyväksyy sen olekaan tyytyväinen itseensä?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, niin miksi siitä pitää tehdä esitys? Miksi pitää koettaa saada muitakin mukaansa? Eikö henkilö joka tietää mikä on ja hyväksyy sen olekaan tyytyväinen itseensä?
Voihan olla tyytyväinen itseensä,mutta miksi pitäisi olla tyytyväinen esim.yhteiskunnan sortaviin rakenteisiin,tai epätasa-arvoon.(eihän mikään homoseksuaaleille Suomessakaan ole itsestään muuttunut, tai niin vaan 'tipahtanut taivaasta'.)
Taustalla on monen ihmisen elämäntyö yhteiskunnallisen vaikuttamisen saralla jo 1960-luvulta lähtien.)
Kyllä, jos tiettyä uskontoa pakkosyötetään. Uskontoa pitää opettaa neutraalisti. Pitää kertoa mitä eri uskontoja on, ja miten niiden kannattajat asiat näkevät. Missään nimessä ei saa antaa ymmärtää, että tietty uskonto on oikea tai väärä. Opetus on ainoastaan tiedon jakamista neutaalisti. En todellakaan hyväksyisi, että jonkin tietyn uskonnon edustajat jalkautuisivat kouluihin edistämään omaa agendaansa.