Voitko kertoa, miten se on sinulta pois jos joku haluaa elää samaa sukupuolta olevan kanssa?
En siis voi ollenkaan ymmärtää miten se voi kiinnostaa niin kovin? Mietitkö muutenkin esimerkiksi hetero työkavereittesi seksi- tai muuta elämää ja saatko myös siitä pään vaivaa?
Joo pride kuukausi on, mutta on niitä paljon kauheampiakin "juhlapäiviä"?
Kommentit (710)
Onhan se törkeetä että jotain pesisseuraa vaaditaan laittamaan pride lippu salkoon. Jokainen saapi salkoonsa laittaa sen Pride lipun salkoonsa jos haluaa, eikä Suomen lippu ole keneltäkään pois, sehän on liputtamista kaikille.
"Transnaiset ovat naisia ja transmiehet miehiä. Eivät toki samalla tavalla kuin cis-naiset ja -miehet, mutta kuitenkin. Ja jos ihminen on trans hän kuuluu kokemansa sukupuolen pukukoppiin. Eivätkä transnaiset ole uhka cis-naisille. Sen sijaan transsukupuolisilla on itsellään suuri uhka joutua väkivallan kohteeksi. Ja kukaan ei vaadi transsukupuolisille lapsille näitä leikkauksia, kun niitä ei tarvitse kaikki transsukupuoliset aikuisetkaan, joten kenenkään teinin rintoja ei olla amputoimassa. Ja mitä tulee tuohon autisminkirjo hommaan, niin ei kaikki transsukupuoliset todellaakaan ole autisminkirjoilla."
Mikä tekee transnaisesta naisen ja transmiehestä miehen, kertoisitko? Itsemäärittelyn myötä kuka tahansa voi hankkia vastakkaisen sukupuolen paperit ilmoitusasiana ilman transdiagnoosia tai aiettakaan transiutukseen. Miehen ei siis tarvitse olla trans hankkiakseen naisen paperit tai käyttääkseen naisten ja tyttöjen tiloja. UK:n tilastojen mukaan unisex-tilat ovat turvallisuusriski naisille ja tytöille.
Punavihreät puolueet ovat Suomessa asettaneet poliittisiin tavoitteisiinsa kemiallisen kastraation mahdollistamisen blokkereilla väärän sukupuolen leluilla leikkiville lapsille. Jenkeissä 12-vuotiailta on leikattu terveet rinnat ja Ruotsissa 14-vuotiailta transvouhkaamisen takia. Samaa halutaan Suomeen. Autismikirjolaiset, traumatisoituneet ja homoseksuaaliset nuoret ovat ylikorostuneita ryhmiä transiutukseen hakeutuvien joukossa. Turha yrittää valkopestä aktivismianne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lesbo enkä hyväksy millään muotoa lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Eikä kyllä kukaan muukaan tuntemani seksuaalivähemmistöön kuuluva. Lapsia satuttavia löytyy mm. lestadiolaisista aika paljon, vaikka ovatkin omien vakaumustensa mukaan 100% heteroita ja näkevät vain naisen ja miehen välisen suhteen hyväksyttävänä... Miksi näin? Ja moni moni muu uskovainen...
Niinpä niin. Ja tämä on uskovaisten mielestä täysin hyväksyttävää. Mutta jos 2 aikuista samaa sukupuolta olevaa sattuu pitämään toisistaan se onkin rikoksista suurin.
En ole uskovainen, enkä pidä 2 saman sukupuolen suhdetta ollenkaan rikollisena, mutta vastustan sateenkaarikulttia henkeennja vereen, koska se puolustaa paljon irvokkaampia asioita kuin homosuhteet, joita en äitinä tai naisena voi missään nimessä hyväksyä.
Miksi jankutatte uskonnoista, vai ettekö vain tajua että se teidän sateenkaariaatteennekin on vain yksi uskonto, joka noudattaa omia totuudenvastaisia teesejään, kuten muutkin uskonnot.
Ja yksi asia on varma, siellä missä on uskonto, siellä on aina myös pedaririnki.
Vierailija kirjoitti:
"Sun täytyy itse vaan rohkeasti kokeilla mistä kiihotut ja miettiä homoseksin syvin olemus. Mulle se vaikuttaa olevan paljon selkeämpää kuin sinulle.
-winner-"
Etkö sinä osaa sanoa, voiko miehellä olla emätin ja kuuluuko emätin homomiehen seksielämään? Osaatko sinä edes määritellä homoseksuaalisuuden? Kukahan täällä se oikein eheyttää :D
Minulla on hyvin toimiva ja aktiivinen seksuaalinen homoelämä ja identiteetti. Sun sen sijaan pitää edelleen kysellä mikä kirjain olisit ;DDDDDD
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-liput pois kouluista ja päiväkodeista. M28
100% samaa mieltä!
Sama täällä! Käsittämätöntä että laki sallii lasten räikeän manipuloimisen. Lastensuojelun pitäisi puuttua asiaan. Jos oman lapsen kouluun suunnitellaan jotain sateenkaarisekoilua, niin meidän lapsi ei varmasti osallistu, ja olen asiasta yhteydessä sekä rehtoriin, että kouluhallitukseen. Lapsilla pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman tällaisia mariginaaliryhmien provosointeja ja aivopesua. Koulun tehtävä on opettaa opetussuunnitelman mukaisesti faktaan perustuen, eikä markkinoida ja pakkosyöttää mitään arvelluttavaa mielipiteisiin perustuvaa propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-liput pois kouluista ja päiväkodeista. M28
100% samaa mieltä!
Sama täällä! Käsittämätöntä että laki sallii lasten räikeän manipuloimisen. Lastensuojelun pitäisi puuttua asiaan. Jos oman lapsen kouluun suunnitellaan jotain sateenkaarisekoilua, niin meidän lapsi ei varmasti osallistu, ja olen asiasta yhteydessä sekä rehtoriin, että kouluhallitukseen. Lapsilla pitää olla oikeus käydä koulunsa rauhassa ilman tällaisia mariginaaliryhmien provosointeja ja aivopesua. Koulun tehtävä on opettaa opetussuunnitelman mukaisesti faktaan perustuen, eikä markkinoida ja pakkosyöttää mitään arvelluttavaa mielipiteisiin perustuvaa propagandaa.
Sama koskee myös uskontoa. Eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen lesbo enkä hyväksy millään muotoa lasten seksuaalista hyväksikäyttöä. Eikä kyllä kukaan muukaan tuntemani seksuaalivähemmistöön kuuluva. Lapsia satuttavia löytyy mm. lestadiolaisista aika paljon, vaikka ovatkin omien vakaumustensa mukaan 100% heteroita ja näkevät vain naisen ja miehen välisen suhteen hyväksyttävänä... Miksi näin? Ja moni moni muu uskovainen...
Niinpä niin. Ja tämä on uskovaisten mielestä täysin hyväksyttävää. Mutta jos 2 aikuista samaa sukupuolta olevaa sattuu pitämään toisistaan se onkin rikoksista suurin.
En ole uskovainen, enkä pidä 2 saman sukupuolen suhdetta ollenkaan rikollisena, mutta vastustan sateenkaarikulttia henkeennja vereen, koska se puol
Minä "jankutan" uskovaisista, koska he nimenomaan näitä eniten vastustavat ja paheksuvat. Ja nimenomaan sieltä jeesuskristushömpästä löytyy irvokkaimmat pedarit kautta aikain!
Mä en pidä siitä, että sinäsnä hyvä asia on politisoitu.
Itse en hyväksy pride kulkueita. Minusta ne ovat shame kulkueita.
Parafilia on hoidettava. Sitä ei voi hyväksyä. Ja tällainen hypetys on haitaksi lapsille ja nuorille.
Olisit ehkä yllättynyt, jos Taivas olisi olemassa, kuinka monta pedaria sinne menee... Raamatussa vanhan miehen ja alaikäisen naisen suhteet ovat Jumalalle ihan ok, koska heteroita. Eikä sovi unohtaa, että Jeesus synnytettiin keinotekoisesti vuokrakohdussa...
-winner-
Olisin varmaan, kun en usko jeesukseen. Mutta jos taivas on, toivottavasti sinne ei mene yhtäkään pedaria tai muutenkaan pahaa ihmistä. Eikös se helvetti ole semmoisia varten.
Itse toivon meneväni ennemminkin Tuonelaan. Kyllä sinne varmaan soutaa monia homojakin, kunhan eivät ole pedareita tai käyttäneet purkkispermaansa luonnottomaan lisääntymiseen. Homon tärkein tehtävä on olla sukupuussa oksa, joka ei haaraudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sun täytyy itse vaan rohkeasti kokeilla mistä kiihotut ja miettiä homoseksin syvin olemus. Mulle se vaikuttaa olevan paljon selkeämpää kuin sinulle.
-winner-"
Etkö sinä osaa sanoa, voiko miehellä olla emätin ja kuuluuko emätin homomiehen seksielämään? Osaatko sinä edes määritellä homoseksuaalisuuden? Kukahan täällä se oikein eheyttää :D
Minulla on hyvin toimiva ja aktiivinen seksuaalinen homoelämä ja identiteetti. Sun sen sijaan pitää edelleen kysellä mikä kirjain olisit ;DDDDDD
-winner-
Kuinka pitkä ja paksu identiteetti? Mitä sillä identiteetillä tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Olisit ehkä yllättynyt, jos Taivas olisi olemassa, kuinka monta pedaria sinne menee... Raamatussa vanhan miehen ja alaikäisen naisen suhteet ovat Jumalalle ihan ok, koska heteroita. Eikä sovi unohtaa, että Jeesus synnytettiin keinotekoisesti vuokrakohdussa...
-winner-
Olisin varmaan, kun en usko jeesukseen. Mutta jos taivas on, toivottavasti sinne ei mene yhtäkään pedaria tai muutenkaan pahaa ihmistä. Eikös se helvetti ole semmoisia varten.
Itse toivon meneväni ennemminkin Tuonelaan. Kyllä sinne varmaan soutaa monia homojakin, kunhan eivät ole pedareita tai käyttäneet purkkispermaansa luonnottomaan lisääntymiseen. Homon tärkein tehtävä on olla sukupuussa oksa, joka ei haaraudu.
Eikö sinun sperma ole kelvannut kenellekään?
Parafiliaa ei saa sallia. Eikä mainostaa kulkueissa. Parafiliaa opitaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä näen priden ja sexhibition messut aika toisiaan vastaavana, hyvin suoraan nimenomaan seksuaalisuutta ja sen tekoja esille tuovana, paljon paljasta pintaa ja fetissejä.
Siinä tapauksessa sinulla on vikaa joko silmissä tai päässä.
Jo on uskovaisilla otsaa. Porukka,joka on "uskonpuhdistuksen" (lue kansanmurha) kautta saavuttanut aseman, jossa heillä on laillisesti oikeus kerätä veroja, rakentaa palvontapömpeleitään joka keskustaan ja soluttaa harhaoppinsa joka yhteiskunnan areenaan, saa näppylöitä, kun joku vähemmistöryhmä hakee näkyvyyttä ihmisoikeuksiensa puolustamiseksi!
En ole muuten koskaan kokenut heteroutta elämäntapana, mutta jos joku tulee mulle kertomaan, että tästä eteenpäin joku muu päättää mun puolestani kehen saan rakastua tai kenen kanssa saan perustaa perheen, voin kyllä innostua marssimaan kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Se eläminen samaa sukupuolta olevan kanssa ei ole multa pois, mutta kun se ei jää siihen elämiseen. Jos en halua olla missään tekemisissä asian kanssa, onko se mahdollista? Jos en leipurina halua leipoa hääkakkua, arkkitehtina suunnitella kotia tai hotellin pitäjänä majoittaa ho mo pareja, onko se mahdollista? Ei ole. Eli se kaventaa omaa uskonnonvapauttani.
OK. Oletan että itsellesikin käy että sinulta kielletään palvelut koska olet kristilliskonservatiivinen naťsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei perversioille
Ei persusiolle.
-winner-