Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täti Monika on seksistinen laulu. Mulle tuli siitä jo lapsena huono olo, koin että

Vierailija
20.09.2008 |

naisena oloa pilkattiin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nauroin muitten mukana ja kiinnitän edelleen huomiota erikoisesti pukeutuneisiin ihmisiin. Välillä hymyilyttää ja välillä kauhistuttaa, mutta eihän se pilkkaamista ole :)

Vierailija
2/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On meillä hauska setä, tuo setä Taavetti, kun setä menee torille, on näkyä komea. Kas näin heiluu peppu ja peppu heiluu näin..

... kas näin heiluu hattu ja hattu heiluu näin" jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pitänyt Känkkäränkkä-laulusta lapsenakaan, mutta vasta vähän vanhempana keittiöpsykologoin sen tunteiden sallimisen kannalta haitalliseksi lauluksi. Siinähän opetetaan, että "negatiiviset" tunteet (kiukku) tulee lapsen ulkopuolelta, ihan kuin hyvissä, kilteissä lapsissa ei sellaista koskaan itsestään esiintyisi.

Siskoni mielestä teoriani on hyvin huvittava, hän pitää ko. laulusta.

:)

Vierailija
4/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tykännyt siitä laulusta, lapsenakin koin että oli vapauttavaa ajatella, että kiukkupäiviä tulee kaikille, eikä ole paha lapsi jos se joskus sattuu kohdalle. Eikä se tuhmuus ole niinkuin pysyvä luonteenpiirre, vaan sellainen ohimenevä juttu.

Vierailija
5/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa joulupukki tuo pojille autot upeat ja tytöille mitälie nukkeja.

Vierailija
6/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tytöt ratsastaa NÄTISTI

Pienet pojat ratsastaa RAJUSTI

vanhat sedät ratsastaa keikkuen

vanhat tädit PUTOAA

Vierailija
7/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä kuinka ikävästi poikia kuvaillaan lorussa "mistä on pienet tytöt tehty...". Muistan että veljeni oli pienenä kovin vihainen tämän lorun sanoista.

Vierailija
8/8 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vasta onkin sekstistisiä, jos oikeen kuuntelee ja miettii.

En lapsenakaan niistä koskaan tykännyt, silloin en vaan osanut sanoa miksi, mutta kait sen takia että en oikeen osannut samastua niihin miespuolisiin hahmoihin.