Puoliso ei pyytänyt väitöskirjatilaisuuteen
Mies valmistuu tohtoriksi ja väitöskirjatilausuus ja illallinen tulossa. Ei mitään karonkkaa ei ole varaa sellaiseen. Meillä on kaksi lasta ja miehen mielestä minun ei kannata mennä mukaan kun ei ole lastenhoitajaa. Kutsui siskonsa ja veljensä vaan muita vieraita ei ole menossa. Onko teistä outoa?
Toisaalta ymmärrän miestä kun olen lihava nykyään ei ole varaa kampaajaan tms kotihoidotuella olen. Ei olisi varaa ostaa kyllä vaatteitakaan sinne.
Miehen siskon mielestä kuulemma outoa etten mene. Menisiitekö te? Itselläni on vain amis käytynä joten ehkä mies häpeää minua...
Kommentit (73)
Miksi nämä huutelut provosta? On tämä outo palsta. Miksi tätä ei saisi kysyä? Olen aiemminkin miettinyt että mies häpeää minua, ulkonäön ja koulutuksen puutteen takia. En varmasti ole ainoa joka miettii tälläisiä.
Vierailija kirjoitti:
No on kyllä erikoista. Maksakaa nyt ihmeessä yhdeksi illaksi hoitaja. Lukiolaisia on ilman kesätöitä hurumykke.
Lukio pätevöittää lastenhoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karonkka on kyllä pakollinen juhla
Se on juhla vastaväittelijälle - ei väittelevälle
Sori siitä
Heillä on illallinen ravintolassa....ei virallista karonkkaa. Mies valmistuu teknillisen fysiikan tohtoriksi ei ole kaikilla karonkkaa siellä ollut mies kertoi parista työkaveristaan.
Eli provo todellakin, tyhmää. Tuo on se karonkka.
No en tiennyt,luulin että karonkka on isompi tilaisuus miehellä on vaan ne sisaruksensa ja se vastaväittäjä siellä. Itsekseen on sen järjestänyt en tiedä siitä enempää. Mies ei itsekään kutsu sitä sillä nimellä. Mietittiin että voisin mennä sinne ravintolaan mutta tulisi hintaa lisää ihan turhaan niin en mene. Sinne olisi voinut ottaa lapset mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä huutelut provosta? On tämä outo palsta. Miksi tätä ei saisi kysyä? Olen aiemminkin miettinyt että mies häpeää minua, ulkonäön ja koulutuksen puutteen takia. En varmasti ole ainoa joka miettii tälläisiä.
Jos olet lihava amis ja miehesi tekniikan tohtori, on syytäkin hävetä. Kannattaa provoilla paremmin.
Onko tilaisuus Porvoon yliopistossa?
Miksi luulette että tämä on provo? En ymmärrä. Ikävä kyllä ei ole provo.
Lihavuus ei voi este. Lihaville pn myös upeit luomuksia, ei ole pakko pukeutua tiukkaan makkaran kuoreen. Kampaus ja meikki pitää myös olla edustava. Jos kaikki tuo puuttuu, ei mies halua sinua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei lihavat tajua sellaisista tilaisuuksista yhtään mitään.
Ei siellä ole herkkubuffaa ees.
Laitoin aloitukseen lihavuudestani sillä monet korkeakoulutetut ovat hoikkia.
Ja monet korkeakoulutetut ovat lihavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karonkka on kyllä pakollinen juhla
Se on juhla vastaväittelijälle - ei väittelevälle
Sori siitä
Heillä on illallinen ravintolassa....ei virallista karonkkaa. Mies valmistuu teknillisen fysiikan tohtoriksi ei ole kaikilla karonkkaa siellä ollut mies kertoi parista työkaveristaan.
No en tiennyt,luulin että karonkka on isompi tilaisuus miehellä on vaan ne sisaruksensa ja se vastaväittäjä siellä. Itsekseen on sen järjestänyt en tiedä siitä enempää. Mies ei itsekään kutsu sitä sillä nimellä. Mietittiin että voisin mennä sinne ravintolaan mutta tulisi hintaa lisää ihan turhaan niin en mene. Sinne olisi voinut o
No ei olisi voinut ottaa lapsia mukaan karonkkaan. Väirökseen voisi ottaakin.
Itselläni ei ollut ainuttakaan sukulaista väitöstilaisuudessani. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi monet väittelijät raahaavat sinne kaikki lapsia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lihava amis ja miehesi tekniikan tohtori, on syytäkin hävetä. Kannattaa provoilla paremmin.
??? Miksi jankutat lihavuusesta? Kirjoitin sen aloitukseen kun monet korkeakoulutetut ovat hoikkia!!! Minä olen jo yli 100 kg, sori siitä. Kilot tulivat raskauksien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
0/5 todella epäuskottava
Niinpä, mutta oikeastaan virkistävää vaihtelua aiheeltaan.
Vierailija kirjoitti:
On erikoista. Väitöskirjaa ei kukaan väännä ilman perheen tukea. Ilman muuta menet sinne.
Tämä. Yleensä väittelijä kiittää sekä väitöskirjassaan että karonkassaan perhettään/puolisoaan ja on tuon kiitoksen kanssa tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni ei ollut ainuttakaan sukulaista väitöstilaisuudessani. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi monet väittelijät raahaavat sinne kaikki lapsia myöten.
En myöskään ymmärrä, miksi joku haluaa osallistua promootioon.
Vierailija kirjoitti:
Ok, no ehkä tuo ei ole niin outoa. Siskonsa ja veljensä haluavat ehdottomasti mennä. En tiedä miksi se on heille tärkeää tuntuu olevan tärkeämpää jopa kuin miehelle. Mies on sitä mieltä itse ettei tilaisuus ole tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On erikoista. Väitöskirjaa ei kukaan väännä ilman perheen tukea. Ilman muuta menet sinne.
Tämä. Yleensä väittelijä kiittää sekä väitöskirjassaan että karonkassaan perhettään/puolisoaan ja on tuon kiitoksen kanssa tosissaan.
Miksi? Onpa outoa. Meillä mies teki väitöskirjan ihan töissä työajallaan joten en kyllä vaikuttanut siihen millään lailla.
Provohan tämä. Tohtorin puoliso ei puhu väitöskirjatilaisuudesta. Siinä vaiheessa on kyllä oppinut oikeat termit.
Jos et ole akateeminen ihminen niin on todella suuri vaara, että muutaman juoman napattuasi laukaiset totuuksia elämästäsi, jotka EIVÄT KESTÄ PÄIVÄNVALOA. Puhun ihan kokemuksesta, kun baariruusuni (ne on aina virheitä) avautui sukulaisilleni ensitapaamisella entisestä huumeiden käytöstään mikä on rahasuvussa täydellinen no-no aiheena (vaikka siellä käytettäisiinkin...)