Mitä kallista turhaa haluaisit ostaa?
Mitä mielestäsi ķallista ja tavallaan turhaa haluat/ haluaisit ostaa? Myös tarpeellisten tuotteiden kalliit versiot huomioidaan (ts. tarvitset takin, mutta et välttämättä 300 e maksavaa takkia).
Itse haluaisin uuden sormuksen. Ihan vain koristeeksi, koska tahdon. Aion tuon mielihalun toteuttaa.
Kommentit (61)
Vaelluskengät. Edellisestä kunnon vaelluksesta on yli kymmenen vuotta, lasten ja perheen kanssa retkeillessä pärjää lenkkareillakin ja sadesäälläkin olen oppinut käyttämään kumppareita, jotka varsinkin pihahommissa ovat helpommin putsattavatkin. Oikeasti varmaan kätevämmät olisi sellaiset goretex-lenkkarit tai retkeilykengät tms, mutta jos joskus kuitenkin lähtisikin vaeltamaan johonkin rakkaan ja pitäisi olla järeät pohjat...
En kaipaa materiaa vaan kokemuksia. Elämyksiä. Rakkautta. Ystävyyttä. Naurua. Vitsejä. Luontoa. N33
Ponin. Sen verran ison, että voisin sillä ratsastaa kun haluan. En osta ponia, koska minulla ei ole aikaa sille, sijoitus ei ole kannattava enkä jaksa etsiä luotettavia vuokraajia. Minulla on ollut poneja ja hevosia nuorempana, kun aika oli sopivampi. Ehkä vielä joskus.
Kaiken voi saavuttaa, jos sitä tarpeeksi haluaa. Suunta vain tavoitetta kohti!
Vierailija kirjoitti:
Sänky, patjat ja peitot, tyynyt. Ei se tosin turhaa olisi.
Mulla sama. Sormuksenkin tarvitsen kun omani meni vahingossa roskiin kun otin muovihanskat pois eräässä siivoustilanteessa.
Ostaisin palveluita: kauneudenhoitoa ja hierontaa. Tarttis tehdä elämänmuutos jos alkaisin haluta auton ja veneitä ja uuden asunnon. Nykyelämääni ne eivät käy. Jotain matkojakin voisin tehdä.
Erittäin laadukkaat kiikarit, laadukkaat pimeänäkökiikarit ja -lasit. Yksityistunteja droonin käyttöön+laadukkaat droonit:)
Läppärin, kun ei jaksais alkaa linuxia asentelemaan.
Joy parfyymia. Oli mulla viimeksi 30v sitten. Paras. Mutta ei taida saada rahallakaan...
30 miljoonan huvilan Marbellasta ja 30 miljoonan penthousen Miamista. Niih ettäs tiiätte. Todellisuudessa 20 miljoonalla saa jo ihan hyvän murjun.
Pörssiosakkeita ja rikastua niillä.
T: Antti Laine
Erityiskoiran tekemän haistelutestin pissalleni, että onko syöpää. Luxusta jos mikä!
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa materiaa vaan kokemuksia. Elämyksiä. Rakkautta. Ystävyyttä. Naurua. Vitsejä. Luontoa. N33
ELi tilaa koomikko kotiisi.
Puolta enemmän harrasteautoja kuin selänteen temellä...kyllä osaisin "elvistellä",ja elää hulppeaa elämää..
Paksut ja kevyet makuualustat retkeilyyn. Ei jaksa enää solumuovialustoja, haluan luksusta. Mutta en halua kantaa kilokaupalla lisää tavaraa. Joten, kalliit ja superkevyet makuualustat ostoslistalle.
Uudet kiekot fillariin.