Mitä kallista turhaa haluaisit ostaa?
Mitä mielestäsi ķallista ja tavallaan turhaa haluat/ haluaisit ostaa? Myös tarpeellisten tuotteiden kalliit versiot huomioidaan (ts. tarvitset takin, mutta et välttämättä 300 e maksavaa takkia).
Itse haluaisin uuden sormuksen. Ihan vain koristeeksi, koska tahdon. Aion tuon mielihalun toteuttaa.
Kommentit (61)
Ostin takin joka maksoi 4000€. On hieno. 😊
Playstation 5:n vaikka pelaaminen on jäänyt entisilläkin konsoleilla jo aika vähälle.Tuskinpa silläkään jaksaisin ensi-innostusta paljon pidemmälle pelata.
Asiallinen kello olisi kyllä kiva.
Taidettakin olisi mukava ostella.
18000 euron maton. Olisi ihanaa sipsutella sen päällä, mutta eihän tuossa palkoillisena järkeä ole.
Timanttisormuksia. Yhden meinasin tilata heti nyt viikonloppuna.
Kokaiinia. hetken iloon saa monta sataa menemään, voisi tuon rahan käyttää paremminkin..
T-paitoja pitäisi ostaa. Alkaa olla reikäisiä kaikki nykyiset.
Lapsille ostaisin jäätelöt. Itse en tarvitse mitään. Nyyh.
Auton. Ei me tarvita kahta mutta oma olisi kiva. Mulla oli oma auto ennen mutta nykyään on töihin kävelymatkan.niin luovuttiin minun autosta.
Haluaisin mökin tai oikeastaan lähinnä mökkipuutarhan mutta en ainakaan juuri nyt ole sellaista ostamassa.
Ostan kyllä monia ylimääräisiä asioita. Viime aikoina olen esimerkiksi ostanut useamman laukun ja mekon. Ei tosin mitään erityisen kalliita, hyvälaatuisia kuitenkin, varsinkin nuo laukut.
Kaljaa tietenkin. Onhan se hintavaa ja turhaa, mutta kännissä on vaan niin kiva olla.
Matkan Malediiveille. Oikeasti vastaaviin ja jopa hienompiin paikkoihin pääsee halvemmalla ja tykkään matkailussa pienen seikkailun fiiliksestä. Ja matkailu tietysti ylipäätään nykypäivänä on vähän siinä ja siinä että voiko sitä kannattaa.
Mutta jotenkin haluaisin kokea kerran elämässäni jonkun ihanan luksushotelli-rantalomailun. Sellaisen, että kaikki olisi ihanan kaunista ja siistiä ja palvelu ja ruoka ensiluokkaista.
Ah ja bisnesluokan lennot. Koska kukapa ei haluaisi nukkua pitkällään lennolla ahtaan kököttämisen sijaan. Mutta siis kumpikaan noista ei ole mitään pakollista tai edes tarpeellista. Ja tosi kallista.
Kotimaisia vaatteita ostaisin mielelläni mutta 80€ t paidasta on liikaa. Autokin olis kiva mutta ilmankin olen pärjännyt jo kymmenen vuotta.
On kyllä hyvä, kun ei välitä tuollaisista turhuuksista, vaikka olisikin rahaa niin löytäisin kyllä vaikka autettavia maailmasta ja heille voisi lahjoittaa,