Miksi olette täällä ettekä Tuskassa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Katson nyt Areenasta Cradle of Filthin keikkaa
Hirveitä bändejä tommoset Saatananpalvojabändit. Pitää olla sekopää, että tommosesta tykkää.
Minä olin kyllä ihan ensimmäisessä (Tavastialla)
Kaisaniemi oli kyllä paikkana ehdoton. Ymmärrän kyllä, että asukkaiden mielestä ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä bändejä tommoset Saatananpalvojabändit. Pitää olla sekopää, että tommosesta tykkää.
Tää on aika kevyttä kamaa vielä :D
Vierailija kirjoitti:
Kaisaniemi oli kyllä paikkana ehdoton. Ymmärrän kyllä, että asukkaiden mielestä ei
Ootko 70vee?
Ai pitäisi mennää kuuntelee jotain zaatananpalvontamusaa? Joka on pelkkää kuin itse manalan paholaisen örinää.. Ei oo mun makuun, eli kiitos ei.
Vierailija kirjoitti:
Törkeän hintaiset liput. Kattaus ei vastaa hintaa.
Tämä alkaa olla kaikilla festareilla ongelma. Lipuista kehdataan pyytää ihan ryöstöhintoja, mutta esiintyjäkattaus ei ole ollenkaan hintaa vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko 70vee?
No en, mutta niin te nuorisolaisetkin kuitenkin pian olette. Räps. Oravanpyörä. Räps. Eläke
Vierailija kirjoitti:
Ai pitäisi mennää kuuntelee jotain zaatananpalvontamusaa? Joka on pelkkää kuin itse manalan paholaisen örinää.. Ei oo mun makuun, eli kiitos ei.
Naurattaa toi "kuin itse manalan paholaisen örinää" kohta😀😂 hyvin kuvailtu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi sellaista UG kamaa varastossa, että ei taatusti löydy Spotifysta. Eikä edes YouTubesta. Aikansa alakulttuuria. Niitä saikin vain jos tunsi oikeat ihmiset 😆
Pari hyvää bändiä olis ollut, mutta ei jaksa sinne normojen sekaan lähteä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi sellaista UG kamaa varastossa, että ei taatusti löydy Spotifysta. Eikä edes YouTubesta. Aikansa alakulttuuria. Niitä saikin vain jos tunsi oikeat ihmiset 😆
Eli itse paholaisen?
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä missä tuo on. Hesois?
Ketä se on, mää vai?
Ilosaaren tuska-rock festarit. Kaksi festaria yhdistyisi, niin tuo olisi nimi.
80-vuotias nainen on jo ainakin viidettä kertaa Tuskassa. Näytettiin uutis-Suomessa tai jossain äsken.