Miksi olette täällä ettekä Tuskassa?
Kommentit (79)
OOOOLLEEEEEEENNNNNN! Täällä odotellaan parhainta ikinä. Electric Caaaaaaallllboyyyy!
Tank nähty tänään kylillä. <3
Vierailija kirjoitti:
OOOOLLEEEEEEENNNNNN! Täällä odotellaan parhainta ikinä. Electric Caaaaaaallllboyyyy!
Ei tollasia kaivattais metallifestareilla.
Paska keli, paskat lipun hinnat, paskan hintaiset virvokkeet. Eikä niissä tukkaa heiluttavissa maalaisjunteissa ole mitään mikä houkuttelisi. Päin vastoin, jo haju karkottaa.
Haluaisin mennä Tuskafestareille Mette Mannosen kanssa. Tämä ei onnistu joten siksi en ole siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa ehkäisy kuntoon siellä raiskataan. Ei enää yhtään lisää tuskallisia .
Metallifestarit ovat rauhallisia tapahtumia, selkeästi enemmän rikoksia tapahtuu vaikka Blockfestissä (räppifestari)
Taitaa iskelmäfestareilla olla ne pahimmat örveltäjät.
Ja aloitukseen liittyen. Tänä vuonna aika heikko kattaus. Ei kehtaa ostaa lippuja kun max kiinnostavaa esiintyjää per päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Metallifestarit ovat rauhallisia tapahtumia, selkeästi enemmän rikoksia tapahtuu vaikka Blockfestissä (räppifestari)
Ja aloitukseen liittyen. Tänä vuonna aika heikko kattaus. Ei kehtaa ostaa lippuja kun max kiinnostavaa esiintyjää per päivä.
Joskus luin jostain että tangomarkinat on olleeet ne kaikkein pahimmat. Tappeluita sun muita rikoksia enemmän kuin muilla musiikkitapahtumilla.
Koska jumituin kuuntelemaan tätä ja Bombay Bicycle Clubin "Your Eyes" kappaletta:
Vilkaisen Knocked Loose -nimisen porukan keikkaa Areenasta. Tuon lajin metalli ei ole mun juttu.
Miksi helvetissä mun pitäisi olla sellasilla festareilla jotka ei mua kiinnosta paskan vertaa?
Kävellen pitkä matka noin 1200km ja olen muutenkin normaali hetero siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisen Knocked Loose -nimisen porukan keikkaa Areenasta. Tuon lajin metalli ei ole mun juttu.
Juu se ei ollut mistään kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tollasia kaivattais metallifestareilla.
Kyse on TUSKA festareista, että kaikille kaikkea ja osalle tuskaa. Ole hyvä.
Olihan siellä Ghostkin viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tangomarkkinat veti pohjat tässä muutama vuosi sitten.
Onko Filthissä kauankin ollut tämä kaunisääninen synisti?